Noin 50000€ vuodessa tienaavat tänne pinoon!
Kommentit (227)
42, ylioppilas, oma vaateliike, palkkaa nostan kuukaudessa 8000 euroa. Terkut tutuille
Olisikohan yo:n kannattanut opiskella vähän lisää esim. äidinkieltä tai sitten matematiikkaa?
Mikäs tän lällättelyketjun idea oikein oli? Pönkittää huonoa itsetuntoa hehkuttamalla hyvää tulotasoa köyhemmille?
Itse olen (hyvätuloiseen ammattiin opiskeleva) opiskelija ja tästä syystä vähävarainen. Tonnin rattaat tai massimäärä tilillä ei kuitenkaan ole itsetuntoni tai identiteettini mittari, enkä voi kuin sääliä ihmisiä, joilla on tarve osallistua näinkin naurettaviin aloituksiin.
Palkka oli parhaimmillaan yli 60000 + km-korvaukset. Nyt laskenut noin 8000 eurolla tuosta kun lama vaikuttaa... Silti ihan tyytyväinen.
ylioppilas ja JET, projektipäällikkö IT-alalla.
Terkut kans tutuille! :-)
Tää on av. Jos tätä ei kestä täytyy vaihtaa kanavaa. Sitä paitsi toisten palkka on yksi niitä asioita joka ihmisiä eniten kiinnostaa.
Mikäs tän lällättelyketjun idea oikein oli? Pönkittää huonoa itsetuntoa hehkuttamalla hyvää tulotasoa köyhemmille?
Itse olen (hyvätuloiseen ammattiin opiskeleva) opiskelija ja tästä syystä vähävarainen. Tonnin rattaat tai massimäärä tilillä ei kuitenkaan ole itsetuntoni tai identiteettini mittari, enkä voi kuin sääliä ihmisiä, joilla on tarve osallistua näinkin naurettaviin aloituksiin.
...se on nähdä ihmisten palkkoja.
Tää on av. Jos tätä ei kestä täytyy vaihtaa kanavaa. Sitä paitsi toisten palkka on yksi niitä asioita joka ihmisiä eniten kiinnostaa.
Jaa, no musta tää on malliesimerkki siitä, etteivät koulutus/tulotaso ja sivistys kulje käsi kädessä.
En ole koskaan ymmärtänyt tätäkään. Mitä se teidän persettä kaivaa, paljonko naapuri tienaa? Täältäkö ne jokavuotisten verolehtien ostajat löytyy? :D
63ke
Onko tuo mielestäsi sama kuin 50ke?
ammattikoulun käynyt
ja ansiot oli 2011 84568€
30vee, myyntineuvottelija, ylioppilas.
35v, peruskoulu, operatiivinen johtaja.
Työtehtävät myymälä/aluepäällikkö.
Tulot 64k€, yrityksen sisällä edennyt juuresta latvaa kohti.
ikä 36 v., tohtoritason koulutus ja tutkija.
63 K€ FM, kieltenope.
Kaksi työpaikkaa, päivä- ja iltakoulu. Tunteja niin paljon, että riittäisi kahteen päätoimisuuteen yhteensä.
Eli palkka ei itsessään ole suuri, teen vaan niin hitsisti duunia.
oma vaateliike, palkkaa nostan kuukaudessa 8000 euroa. Terkut tutuille