MJ ja lapsenomaisuus
Michael Jacksonin fanit usein sanovat, että hän oli kuin lapsi itsekin ja siksi ympäröi itsensä lapsilla ja harrasti yökyläilyjä näiden kanssa. Mutta käyttäytyvätkö lapset oikeasti niin kuin Jackson käyttäytyi? En minä ainakaan istunut kavereideni sylissä 13-vuotiaana kuten Jordanin piti istua Jacksonin sylissä. Tai kävellyt käsi kädessä kavereideni kanssa. En nukkunut samassa sängyssä enkä teetättänyt valokuvia itsestäni samalla lailla pukeutuneena kuin kaverini. En jatkuvasti halaillut ja pusutellut kavereitani. Tuntuu erityisen oudolta käyttäytymiseltä kun miettii poikia... Ja se, miten Jackson sisusti talonsa ja hotellihuoneensa alastomien vauvojen kuvilla. Keräili lapsenkokoisia mallinukkeja ja maalautti itsestään jeesusmaisia kuvia alastomien lasten ympäröiminä. Ei lapsilla ole tällaista pakkomiellettä "ikäisistään" ja tarvetta olla hyvin lähekkäin ja intiimisti ikätovereidensa kanssa.