Lue keskustelun säännöt.
SÄHKÖPULA uhkaa
22.06.2026 |
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/023835dc-a0dd-46c2-b998-771b39e9…
Mutta silti halutaan rakentaa monta isoa Data Centeriä tänne jotka imevät sähköä entistä enemmän.
Sitten on sähköautot jne.
Talvisin sähkövaje on ollut jo ennen näitä aivan jäätävä (pun intended).
Kommentit (2)
Miksi Suomen toiminta on kaikissa asioissa hölmöä?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onneksi Vihreät ovat pontevasti vastustaneet ydinvoimaloita jo vuosikymmeniä ja Salmisaaren hiilivoimalankin saivat ajettua alas.
Nyt sitten jäädytään kuoliaaksi.