Ihanin lastenohjelma, josta tykkäät ja tykkää myös lapsesi?
Kommentit (23)
Rölli, Late Lammas, Myyrä
Näistä ainakin tykkäämme kaikki, lapset 3v, 6v ja 8v
Late lammas, Janoschin tarinatuokio..
Astrid Lindgrenin filmit, esim. Marikki, Eemeli, Peppi.
Mutta muistaako kukaan Rosvo Rudolfia, lapsena tykkäsin siitä kovast. Nyti ei ole uusintoja siitä vähään aikaan pyörinyt.
Isommilla myös nuo Lindgrenin jutut, erityisesti Marikki.
Pitkät Disney elokuvat kuten Leijonakuningas, Bernard ja Bianca, jotkut kivemmat Nalle Puhit jne.
Mutta: Minä ka mieheni olemme koukussa Pieni Talo Preerialla -sarjaan, lapsemme eivät katso sitä koskaan. Olemme vajonneet niin alas, että jopa nauhoitamme jaksoja jos emme näe :) osittain huumorilla naureskelemme, kuinka Ingals aina pelastaa tilanteen, mutta ei tämä mikään vitsi ole vaan koukussa olemme :) 70-luvun lapset....
En ole ikinä nähnyt siitä uusintoja, vain ne lapsuuden muistot ovat siitä tallella!
Rosvo Rudolfia!!! Ihan liikutuin, kun löysin Kulttuuritehdas Korjaamon kaupasta Rosvo Rudolf kuvakuutioita...
meillä yksi vuotias tykkää tuosta ja äiti vielä enemmän :) yhdessä katsellaan tuo joka päivä.
mutta meidän 5-vuotiaan pojan suosikkeja, joista äitiki tykkää ovat Little Einsteins ja Lazy town. Elokuvista katsellaan Heinähattua ja Vilttitossua ja Lindgrenin tuotantoa.
Rosvo Rudolfia kaipaan minäkin...
Kössi Kenguru onneksi löytyi videokasettina ja Käytöskukkanen youtubesta:-)
Tyttö 5 v ja 39 v äiskä. Mistä noita Bernard-karhun tempauksia tulee/saa?
oli niin ihana lastensarja kun olin pikkuinen ja milloin sitä nyt tuli uusintana viimen, omat lapsenikin tykkäsivät kovaa..
nyt alkaa poikaa jo Batmanit yms kiinnostamaan, niistä en tykkää.
Meidän tyttö on 3v ja aina tanssitaan yhdessä sunnuntaisin Mimin ja Kukun kanssa :)
niin äidin ja tyttären suosikki oli ehdottomasti Kaapo. Tyttö tykkäsi myös pikkurobotit ohjelmasta. Muumitkin ruletti.
Nyt katsotaan dvd-elokuvia, kun tv ei tosiaankaan näy tässä taloudessa. Suosikkeja ovat tämän hetkiset suosikit ovat Peppi Pitkätossu, Peter Pan ja Ariel- pieni merenneito.
siitä pidimme kaikki. Nyt lapset katsovat sitä musatoosaa, mutta se ei ole niin mun mieleeni. Pieni talo preerialla viehättää myös.