Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menkkamaiset kivut positiivisen raskaustestin jälkeen

Vierailija
22.06.2026 |

Eilen oli dpo 10 ja etovaa oloa ja hiukan nippailua, tein varhaisen testin ja siinä tuli selkeä haalea haamu.

Tänään dpo 11 ja tein uuden testin missä selkeämpi viiva/haamu. Etova olo ja rinnat arat. Itkuisuutta ollut myös.

 

Kuitenkin eilen illalla ja tänään aamulla menkkamaista kipua ja aamulla pissalla käydessä oli hiukan vaaleanpunaista paperissa. 

Nämä menkkamaiset kivut vaan jännittää.. menkat pitäisi alkaa 3päivän päästä. Onko tällaiset kivut sitten normaalia tässä vaiheessa? Kiinnittymiskipuna ymmärtäisin mutta käsittääkseni ennen kiinnittymistä ei testi näyttäisi positiivista?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi