Mikä on sun ruokakauppasi?
Minä en käy kuin liiterissä. En osaa muista kaupoista ostaa mitään kun oon 24 vuotta käynyt käytännössä aina vain liitereissä.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
K-Supermarket
Tavallista KALLIIMPI ruokakauppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K-Supermarket
Hetikö sitä hyökätään kimppuun. Ei ois kannattanut vastata mitään. :(
Ostan kaikista kaupoista tarjoustuotteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K-Supermarket
Kaikille sillä ei ole merkitystä, vaikka olisi kalliimpi.
Turakaisen siirtomaatavarakauppa Nilsiässä.
Prisma. Tosin viimeaikoina on alkanut kismittää kaiken vaihtaminen Coop-merkkiseksi ja olen vähän suunnitellut vaihtoa Cittariin. Prisma on vain paljon edullisempi ja saan sieltä henkilökunta-alennusta. Lidlistä en saa läheskään kaikkea, mitä tarvitsen, enkä todellakaan ala juosta useammassa kaupassa.
S-market, K-market ja K-supermarket. Niihin on matkaa 9 kilometriä, muita kauppoja ei ole. Lidliin ja Citymarkettiin on matkaa 110 kilometriä.
Prisma. Coop on vain tuhoamassa lempikauppani
Ei ainakaan Lidl. Vituttaa valmiiksi jo ne VAIN ÄPILLÄ VAIN ÄPILLÄ VAIN ÄPILLÄ mainokset. En hommaa mitään äppejä!
Homobaari. Sieltä saa hyvät pohjat.
Vierailija kirjoitti:
Käyn pari kertaa vkossa Prismassa, miten Coop on ongelma. Onhan siellä tarjontaa. Ostan monesti Kotimaista merkin tuotteita. On mulla tuo lähikoo kauppa. Hinnat vain ovat niin korkeat, että ostan vain muutamia tuotteita.
S-market, muihin matkaa 40 km, olen autoton.
Vierailija kirjoitti:
Mikä Coopissa on vikana?
Lidl vaikka onkin 2.5 km kauempana kuin lähi k-marketti. Saa liikuntaa kun kävelee sinne ja raahaa ostokset kotiin pari kertaa viikossa.