Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leveä sänky sinkkunaisella on turn off

Vierailija
21.06.2026 |

Sillähän on silloin paljon irtosuhteita.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat varmoja siitä että saavat seksiä, siksi leveä sänky. Sinkkunaiset menevät myös sterilisaatioon vaikkei olisi kumppania. 

Vierailija
22/48 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa! Mulla on 140cm leveä sänky, jotta minä ja kolme koiraani mahdutaan kivasti. Ei to-del-la-kaan mahdu enää miestä! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat varmoja siitä että saavat seksiä, siksi leveä sänky. Sinkkunaiset menevät myös sterilisaatioon vaikkei olisi kumppania. 

Nainen saa seuraa aina. 

 

Aina. 

Vierailija
24/48 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun otin äijästä eron niin laitoin entisen sängyn kaaopaikalle. Ostin tilalle ylileveän paksun jekkisängyn  kaikilla höysteillä .  IHANAA ETTÄ SAAN  OLLA PITKIN TAI POIKIN. 💃💃💃💃

Miehille ajatus siitä, että sinkkunainen nukkuu sängyssään äksänä, nyrjäyttää niiden aivot 😂

Vierailija
25/48 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat varmoja siitä että saavat seksiä, siksi leveä sänky. Sinkkunaiset menevät myös sterilisaatioon vaikkei olisi kumppania. 

Nainen saa seuraa aina. 

 

Aina. 

Koska miehet ovat munankärjellään ajattelevia elukoita.

Vierailija
26/48 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

120cm sänky on varma merkki irtosuhteista ja että pitää tummemmista miehistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/48 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa! Mulla on 140cm leveä sänky, jotta minä ja kolme koiraani mahdutaan kivasti. Ei to-del-la-kaan mahdu enää miestä! 

Oletko joku eläimiinsekaantuja, eikö se ole laitonta?

Vierailija
28/48 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa! Mulla on 140cm leveä sänky, jotta minä ja kolme koiraani mahdutaan kivasti. Ei to-del-la-kaan mahdu enää miestä! 

Heh, mulla 180 jotta minä ja kaksi toopettia (siis dobermannia) mahdutaan edes jotenkin. Mies? Miksi ihmeessä?????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/48 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ei, tämä ei lähde nyt

Vierailija
30/48 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu miehellä. Vain 70cm sänky kelpaa, jos miehellä on sinkkuna leveä sänky niin on joku panohirmu pornosuhteilija kinky sairas runkku. Hyi helvetti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/48 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat varmoja siitä että saavat seksiä, siksi leveä sänky. Sinkkunaiset menevät myös sterilisaatioon vaikkei olisi kumppania. 

Nainen saa seuraa aina. 

 

Aina. 

Koska miehet ovat munankärjellään ajattelevia elukoita.

Munantappiin ei mahdu kovin suuria aivoja.

Vierailija
32/48 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei läheskään niin turn off kuin kapea sänky sinkkumiehellä. Siihen vielä jotkut lapselliset kuvioidut petivaatteet, niin voi olla varma että saa jonkun henkisesti keskenkasvuisen reppanan jolle nainen päätyy äidin korvikkeeksi.

Huomaa, ketkä täällä kommentoivat, joku vuotaa tässä viestissä pahaa oloaan vag*nastaan luulemalleen Incelille, eli kaikki ovat Inceliä ja säälittäviä. Pahaa oloaan purkaa joku täällä ihan muusta syystä kuin itse aloitus, aika säälittävää, luulee tuolla haukullaan olevansa kovakin Vauvalainen, päälle saanut varmasti paljon tykkäyksiä, se noita haukkujia oikein kiihdyttää. Jostain syystä siis. Hetken hyvä olo omassa pahassa olossaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/48 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa! Mulla on 140cm leveä sänky, jotta minä ja kolme koiraani mahdutaan kivasti. Ei to-del-la-kaan mahdu enää miestä! 

Oletko joku eläimiinsekaantuja, eikö se ole laitonta?

Vaikka olisinkin, mitä se kertoo miehistä, että nainen valitsee eläimen ennen miestä? Mietippä sitä 😂

 

Mutta jos nyt palatasn tosiasioihin, se on harva mies, joka haluaa kokeilla ylittää 2x40kg silkkaa lihasta. Se, että SÄ unelmoit eläimiin sekaantumisesta, ei tarkoita että muut miettii samaa. Mä itse asiassa voisin syöttää sut noille 🤔

Vierailija
34/48 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa! Mulla on 140cm leveä sänky, jotta minä ja kolme koiraani mahdutaan kivasti. Ei to-del-la-kaan mahdu enää miestä! 

Heh, mulla 180 jotta minä ja kaksi toopettia (siis dobermannia) mahdutaan edes jotenkin. Mies? Miksi ihmeessä?????

Kukaan mies ei halua mitään sängyssään paskarakkeihin sekaantuvaa emakkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/48 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee taas miten akat raivostuu totuuden edessä. Ap

Vierailija
36/48 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä inceleiden aloitukset on koko ajan mielikuvituksellisempia. 😅

Vierailija
37/48 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa! Mulla on 140cm leveä sänky, jotta minä ja kolme koiraani mahdutaan kivasti. Ei to-del-la-kaan mahdu enää miestä! 

Oletko joku eläimiinsekaantuja, eikö se ole laitonta?

Ootko jutellut tästä terapeuttisi kanssa? Että ekana mietit eläimiin sekaantumista, kun niistä mainitaankin. Varmaan tiedät, että se on tilastollisesti  portti l apsiin?  Voit vielä auttaa itseäsi! 

Vierailija
38/48 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkee taas miten akat raivostuu totuuden edessä. Ap

Ei ole mitään syytä raivostua, voit ihan rauhassa tulla tutustumaan näihin mun dobermanneihin 🤗

Vierailija
39/48 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa! Mulla on 140cm leveä sänky, jotta minä ja kolme koiraani mahdutaan kivasti. Ei to-del-la-kaan mahdu enää miestä! 

Oletko joku eläimiinsekaantuja, eikö se ole laitonta?

Ootko jutellut tästä terapeuttisi kanssa? Että ekana mietit eläimiin sekaantumista, kun niistä mainitaankin. Varmaan tiedät, että se on tilastollisesti  portti l apsiin?  Voit vielä auttaa itseäsi! 

Eläimet ihmisen kanssa SÄNGYSSÄ! EI oo normaalia.

Vierailija
40/48 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkee taas miten akat raivostuu totuuden edessä. Ap

Ei ole mitään syytä raivostua, voit ihan rauhassa tulla tutustumaan näihin mun dobermanneihin 🤗

... Ja mun XXL jenkkibullyihin

 

T Nainen 36 sinkku 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän