22-vuotias Nova ja 33-vuotias Frans viihtyvät paikassa, joka tunnetaan ”alastomien paratiisina.” Suositussa paikassa viihdytään ilman vaatte
22-vuotias Nova ja 33-vuotias Frans viihtyvät paikassa, joka tunnetaan ”alastomien paratiisina.” Suositussa paikassa viihdytään ilman vaatteita ja niin tekee nuoriparikin. Tämän jutun kuvissa he näyttävät, kuinka vapauttavaa on olla täysin alasti ja omana itsenään.
isot tissit ainakin auttaa asiaa että voi nakuilla rohkeasti
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsee joku kehonkieli tuossa videossa. Miksi toi mies pitää ton naisen niskasta kiinni? Ihan niinkuin naisella olis jotenkin vaikea olla.
vahtii ettei karkaa?
Sama ajatus kävi mielessä. Olen joskus mieheni kanssa käynyt nudistirannalla ja siellä miehet oikein puoliväkisin ottaa naistaan kädestä tai lantiolta kiinni jos heidän naisensa juttelee miehelleni. Näkee heti että niillä miehillä on heikko itsetunto.
miksi miehesi juttelee vieraille naisille ilman vaatteita penis näkyen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsee joku kehonkieli tuossa videossa. Miksi toi mies pitää ton naisen niskasta kiinni? Ihan niinkuin naisella olis jotenkin vaikea olla.
vahtii ettei karkaa?
Sama ajatus kävi mielessä. Olen joskus mieheni kanssa käynyt nudistirannalla ja siellä miehet oikein puoliväkisin ottaa naistaan kädestä tai lantiolta kiinni jos heidän naisensa juttelee miehelleni. Näkee heti että niillä miehillä on heikko itsetunto.
miksi miehesi juttelee vieraille naisille ilman vaatteita penis näkyen?
Koska ollaan nudistirannalla. Kyllä minäkin juttelen muille miehille ja vietetään aikaa yhdessä muiden parien kanssa.