22-vuotias Nova ja 33-vuotias Frans viihtyvät paikassa, joka tunnetaan ”alastomien paratiisina.” Suositussa paikassa viihdytään ilman vaatte
22-vuotias Nova ja 33-vuotias Frans viihtyvät paikassa, joka tunnetaan ”alastomien paratiisina.” Suositussa paikassa viihdytään ilman vaatteita ja niin tekee nuoriparikin. Tämän jutun kuvissa he näyttävät, kuinka vapauttavaa on olla täysin alasti ja omana itsenään.
isot tissit ainakin auttaa asiaa että voi nakuilla rohkeasti
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onkohan tuo pedari
No mieti itse, jos kumppani 22 vuotias. Googlaa vaikka pedofilia.
"Byyyäää, kaikki miehet, jotka ei hyväksy mua, 130kg 56v rupsahtanutta, kiukkuista Ritvaa, ja ottaa mieluummin nuoren, hoikan, iloisen ja terhakkatissisen parikymppisen on vähintään inceleit, pedoi ja outoi byyäää😫😫"
Liittyy lainaukseesi miten?
Mikähän saa miehen etsimään naista noin nuoresta ikäluokasta? Kun tuo mies on ollut naisensa ikäinen niin nova on ollut alle kymmenen? Miksei etsi omanikäisiä naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta noissa kuvissa oli jotain kivaa. Ei silareita, ei seksismiä, vaan alastomia vartaloita.
Miten voit tietää mistä nuo rinnat on tehty?
Silmillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta noissa kuvissa oli jotain kivaa. Ei silareita, ei seksismiä, vaan alastomia vartaloita.
Miten voit tietää mistä nuo rinnat on tehty?
Silmillä.
Perustele.
Vierailija kirjoitti:
Tuohonkaan paikkaan tuskin kaivataan alastonta lihavaa miestä jolla ei ole puolisoa?
No en tiedä missä ovat, mutta onhan niitä nudistirantoja yksinäisillekin. Jopa ylipainoisille. Senkun etsit.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän saa miehen etsimään naista noin nuoresta ikäluokasta? Kun tuo mies on ollut naisensa ikäinen niin nova on ollut alle kymmenen? Miksei etsi omanikäisiä naisia?
Niin, valitako jo ryppyinen, mahdollisesti rupsahtanut ja kiukkuinen rouva vai nuori, timmi ja iloisen pirskahteleva neitonen, vaikea valinta🤔🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onkohan tuo pedari
"Byyyäää, kaikki miehet, jotka ei hyväksy mua, 130kg 56v rupsahtanutta, kiukkuista Ritvaa, ja ottaa mieluummin nuoren, hoikan, iloisen ja terhakkatissisen parikymppisen on vähintään inceleit, pedoi ja outoi byyäää😫😫"
En jaksanut etsiä ketjun ensimmäistä kommenttia.
Vierailija kirjoitti:
en ole pervo olen nudisti!
Totta. Kaksi eri asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onkohan tuo pedari
En jaksanut etsiä ketjun ensimmäistä kommenttia.
Suomessako ?
Ei liity tähänkään mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan yksitoista. Mutta mitä väliä sillä edes on, jos on aikusina tavattu?
Vierailija kirjoitti:
Itsekin viihdyn mieluusti 22v naisten kanssa alasti. 😍
Tapani 72v
Mutta viihtyykö ne 22v sun kanssasi?
Vierailija kirjoitti:
uuh nova...
Vierailija kirjoitti:
LINKKIHULLU TAAS VAUHDISSA
Mua häiritsee joku kehonkieli tuossa videossa. Miksi toi mies pitää ton naisen niskasta kiinni? Ihan niinkuin naisella olis jotenkin vaikea olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, valitako jo ryppyinen, mahdollisesti rupsahtanut ja kiukkuinen rouva vai nuori, timmi ja iloisen pirskahteleva neitonen, vaikea valinta🤔🤔
No valitkaa nyt mitä voitte.
Normaalistihan se menee niin, että pariskunta yhdessä vanhenee, hyväksytään toistemme vanheneminen.
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsee joku kehonkieli tuossa videossa. Miksi toi mies pitää ton naisen niskasta kiinni? Ihan niinkuin naisella olis jotenkin vaikea olla.
vahtii ettei karkaa?
toivottavasti frans ei saa syytettä kun nova 50v havahtuu olleensa houkuttelun uhri