Mies luulee, että olen kodinkone
siivoan, pyykkään ja vielä anoppikin tulee sanomaan, kuinka tarvitsisin vapaapäivän, että saisin laitettua kaikki pyykit. V-ttaa ja paljon. Mies jättää kaikki rättinsä roikkumaan minne sattuu ja luulee, että minä keräilen ne perässä. Voisi muuttaa takaisin äitinsä paapottavaksi.
Kommentit (9)
muuten mitään, mutta hän ei kuitenkaan noteeraa sitä miksikään. Muutaman kerran on tehnyt mieli aloittaa siivouslakko, mutta ei sitä sotkua kestä itse katsella, kuin päivän. ap
Koeta siis hillitä itsesi ja anna sotkun olla. Pakota ittes, nainen.... muuten tuo tilanne ei ikinä oikene.
Joko tuo, tai avioero muutaman vuoden sisällä. Valitse itse.
Yllättävän iso osa avioeroista on pohjimmiltaan lähtenyt työnjakoa koskevista kriiseistä, olen lukenut.
luuletko, että nelikymppinen äijä oppisi uusia temppuja? Epäilen kyllä, no äitinsä tulee taas visiitille, saa siivota sekin;) Tiedän kyllä että haukkuu mut laiskaksi muulle suvulle, mutta niinhän se tekee tyttäristänsäkin.
Xandris:
Joko tuo, tai avioero muutaman vuoden sisällä. Valitse itse.
Yllättävän iso osa avioeroista on pohjimmiltaan lähtenyt työnjakoa koskevista kriiseistä, olen lukenut.
Tuohan oli mielenkiintoinen tieto. Kunpa monet miehetkin tajuisivat tuon. Toivottavasti omasta pojasta kasvaa osallistuvampi.
ihan vaan sen takia että sietää tuo itekki jotain tekevän.
jos aikuinen äijä ei osaa pesukonetta käyttää ni olkoon paskasissa rytkyissä.
Meillä ei kyse ole ollut niinkään kotitöistä (niitä mies tekee pyydettäessä), vaan lastenhoidosta ja yleisvastuun jaosta.
Kuten sanoin, vaikeaa se on. MUTTA tuo lakko auttaa myös sinua: kun et tee mitään, opit hiukan relaamaan ajatuksellisesti siitä ajattelutavasta (joka sinulla nyt tuntuu itselläsikin olevan, ei pelkästään miehelläsi), että SINUN vastuullasi on siivota ja huushollata.
kuulostaa kokeilemisen arvoiselta vinkiltä. Siinä on tietty se vaara, että mies ei tajua sitä ympäröivää sotkua ollenkaan ;)
Juuri perustettu työpaikka, joka vie kaiket rahat ja vähänkin ajan. Hermoista puhumattakaan.
Kun pari viikkoa annat sotkujen olla ja sitten pakotat miehen neuvottelemaan työnjaon uusiksi, niin siitä se lähtee.