Duran Duranin konsertti Ylen 2 kanavalla
Hyviä biisejä tulee ja Simon Le Bon näyttää vieläkin hyvältä.😍
Kommentit (56)
Juu kiva katsella ja kuunnella. Nostalgiaa !
Olen vuotta vanhempi Simonia ja tykkäsin nuorena heidän musastaan. Toivottavasti kuullaan Duran Duranin hitit konsertissa👍
Ordinary World on hyvä koska maailma on nykyään levoton eli sotia piisaa.
Vierailija kirjoitti:
Juu kiva katsella ja kuunnella. Nostalgiaa !
Ihana yhtye
Simonilla pysynyt ääni myös hyvänä. Hyvä livebändi.
Olin 80-luvulla Duran Duran fani. Kuulin ensimmäisen kerran sitä kirjastossa Rio levy ja rakastuin heti, olin aivan, että mikä bändi tämä on. Upeaa musiikkia. Olin lapsena musikaalinen ja tosin olen sitä edelleen, musiikki oli minulle maailman tärkein asia. Olin rakastunut Nick Rhodesiin kosketinsoittajaan. Kirjoitin kirjeitä fanikerhoon.
Hyvä, että Yle näyttää konsertin, ihana yllätys.
Nainen 56 vuotta
Hyvä että upeat Duranit keikkailevat myös Suomessa aina välillä :)
Minä fanitin Andy Tayloria eniten, hänestä kun oli Suosikin taskupokkarissa ihana kuva. Muistatteko Suosikin taskupokkarit ! ?
Andy ei enää bändissä ole..
John Taylor oli suosikkini..Komea on yhä, iih.
Ja biisit hyviä.
N54
Vierailija kirjoitti:
Minä fanitin Andy Tayloria eniten, hänestä kun oli Suosikin taskupokkarissa ihana kuva. Muistatteko Suosikin taskupokkarit ! ?
Andy ei enää bändissä ole..
Joo sillä on neljännen asteen eturauhassyöpä. Ei hyvältä näytä.
Oi, say a prayer. Itketti teininä ja itkettää näin viiskymppisenä.
Minä pyysin tenavana Duran Duranin kasettia. Vaari-vainaa - humoristi - sattui olemaan kuulolla ja lohkaisi: "Mikä? Kurakura kasetti?" - se lohkaisu muutti Duranit noloksi ja vasta aikuisena olen löytänyt heidän musiikkinsa taas uudestaan.
M 52
Vierailija kirjoitti:
Oi, say a prayer. Itketti teininä ja itkettää näin viiskymppisenä.
On minunkin suosikkibiisi.
Itken valtoimenaan, ihanaa ja surullista samalla. Teini-ikä kasarilla oli parasta aikaa.
Duran Duran Arena oli melkoinen kokemus kun se ilmestyi ja Duranien videot olivat omaa luokkaansa.
Mulla jäi Syyttäjäkin tämän takia katsomatta, se on paljon se koska on sunnuntai-illan kohokohta.
Vierailija kirjoitti:
Duran Duran Arena oli melkoinen kokemus kun se ilmestyi ja Duranien videot olivat omaa luokkaansa.
Wild Boys!
Wild Boys, hyvä. Nyt ei enää itketä.
Vierailija kirjoitti:
Olen vuotta vanhempi Simonia ja tykkäsin nuorena heidän musastaan. Toivottavasti kuullaan Duran Duranin hitit konsertissa👍
Toivottavasti laulaa ihan itse.
80-luvulla Duran Duran oli pitkään maailman suurin bändi ja hysteria oli valtava.