Lue keskustelun säännöt.
Onko täällä ketään joka ei käynyt juhannuksena ulkona?
21.06.2026 |
Ilmoittautukaa rohkeasti.
Kysyjille tiedoksi. Olin ulkona paljonkin. Nukuin jopa riippukeinussa yöllä. Upeaa oli.
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En käynyt. Tänään yritän mennä.