Mielestäni brittinaisten iho vaikuttaa vanhenevan nopeammin kuin muun maalaisten
Tämä ei voi olla sattumaa. Todella usein kun katson vaikka youtube-videota jossa on vaikka 30-40 -vuotias nainen jonka iän arvioisin useita vuosia korkeammaksi, niin nainen on britti. Jos havaintoni pitää paikkansa niin mikä Britanniassa ihon nopeamman vanhenemisen voi aiheuttaa? Se ei ole erityisen aurinkoinen maa. Onko siellä käyty solariumissa enemmän jostain syystä? Onko siellä poltettu tupakkaa enemmän sisätiloissa kuin muualla? Vieläkö briteissä tupakoidaan paljon? Onko ruokavaliossa jotain mikä selittäisi ilmiön?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Britit on pääsääntöisesti rumia koska heidän ruokavaliosta puuttuu kasvikset ja he ovat naineet aika paljon siellä pikkusaarellaan vähän miten sattuu. Prinssi Andrew sai pillua jo 13-vuotiaana ekan kerran.
11-vuotiaaana
Sukulaiseltaan.
Wtf?
Vierailija kirjoitti:
Mua kyl kiinnostais kun brittejä sanotaan rumimmaks kansaksi niin miksi? toki täällä Suomessa me varsinkin naiset kuullaa olevan hirvittävimpiä olentoja maailmassa suomimiesten suusta mut muut maailmalla pitää meitä kauniina eikä ihme, pääosin sekoitus ruotsin ja venäjän piirteitä sekä hyvällä tavalla "euroopan japanilaisia". Ja suomalaiset näyttää niin erilaiselta ettei ns. tyypillistä oikeestaan ees oo. Toki ymmärrän että on näitä pikkukyliä ja siks puhutaan että sisäänpäin kääntynyttä kansaa mutta kyl nykypäivänä suomalainen (siis aito) voi näyttää melkein miltä vaan. Esim, ite lyhyt blondi (sinivihreet silmät), äiti ruskeesilmänen lyhyt ja tummahiusinen, veli pitkä ja vaaleet hiukset mut tummat silmät
Ensimmäinen miss Universum oli suomalainen.
Minusta on sanottu, että näytän siltä, että voisin olla kotoisin mistä maasta tahansa. Tämän sanoi minulle saksalainen.
Näyttelijä Maggie Smith on luultavasti elänyt elämänsä syömällä vain paahtoleipää ja juomalla teetä, sillä rypistyi jo keski-iässä.
No Mia Maffia on kyllä edelleen tosi kuuma ;P
Kyllä Britanniassa on valoisaa ja suht "lämmintä" jo maaliskuussa, joten saavat UV-säteilyä enemmän kuin pohjoismaalaiset. Britit eivät tyypillisesti käytä aurinkosuojaa, heillä on keskimäärin aika vaalea iho, lisäksi tykkäävät ryypätä ja tupakoida. Heti kun aurinko alkaa kunnolla paistaa ja tulee oikein lämpimät ensimmäiset päivät, nämä juoksevat ulos paistattelemaan. Lisäksi monella on kapeat ja hevosmaiset kasvot luonnostaan, mikä tekee kypsemmän näköiseksi. Monet brittinaiset myös suosivat voimakasta silmämeikkiä ja valkaistuja hiuksia, mikä ei varsinaisesti saa näyttämään nuorelta ja hehkeältä.
Vierailija kirjoitti:
No Mia Maffia on kyllä edelleen tosi kuuma ;P
Tatskat ja kalu naisella häh?!
Eipä näy ainakaan Liz Hurleyssä...
Vierailija kirjoitti:
Tämän olen itsekin huomannut, näyttävät 10 vuotta vanhemmilta muihin eurooppalaisiin verrattuna. Hollantilaiset ovat nuoren näköisiä, ruotsalaisillakin taas on vähän tätä kulahtamista ilmeisesti kun ei ole rasvaa kehossa luontaisesti. Suomalaiset näyttää myös nuoremmilta, mutta meillä on tätä järkyttävää ylipainoa.
Siis todellakin järkyttävää ylipainoa. Ihan jäätävä kokoisia on nykysuomalaiset, varsinkin nuoret naiset.
Mun työpaikassa on aina kaksi ulkomaista vapaaehtoistyöntekijää, jotka ovat Suomessa yleensä hieman alle vuoden. Tosi monelta olen kuullut, että heidän mielestään suomalaiset näyttävät usein nuoremmilta. Omasta mielestäni minua katsoo peilistä ikäiseni (46-vuotias) nainen, mutta monta kertaa on käynyt niin, että nämä vapaaehtoistyöntekijät hämmästyvät, kun kuulevat ikäni. Ja tässä keskustelussa tulee usein myös ilmi se, että heidän mielestään suomalaiset ylipäätään näyttävät usein nuoremmalta kuin ovat.
Varmasti johtuu karusta ilmastosta. Norjalaisilla on samaa vikaa. Naama ja rintamus ahavoituvat meri-ilmastossa ja auringossa. Samaa ahavaa on kyllä paimentolaisissa Lapista Mongoliaan.
Onko se virallista tietoa että britit eivät käytä aurinkovoidetta? Mistä se sitten johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Varmasti johtuu karusta ilmastosta. Norjalaisilla on samaa vikaa. Naama ja rintamus ahavoituvat meri-ilmastossa ja auringossa. Samaa ahavaa on kyllä paimentolaisissa Lapista Mongoliaan.
Niin no joo, Briteissä ilmasto on kyllä sillä tavalla rankka että saarivaltiona siellä on paljon rannikkoa ja tuulee kovaa mereltä.
Vierailija kirjoitti:
Hmm, englantilaiset naisethan ovat kuuluisia hyvästä ihostaan.
Eiväthän ole, japanilaiset ja korealaiset naiset ovat
Punapigmentti ja aurigolta suojaamattomuus. Briteissä tuulee niin paljon, ettei siellä ole sillä tavalla kuuma, että ihmiset tajuaisivat, että aurinko polttaa siellä samalla tavalla kuin kauempana merestä.
Olen eri mieltä. Brittinaisillahan on usein hyvä iho ja paksut hiukset. Ja on sieltä tullut kaunottariakin. Minusta ovat ihan taviseurooppalaisen näköisiä. Ei erityisen kauniita, jos ei rumiakaan.
Suomalaisnaiset ei panosta ulkonäköön enää yhtään. Syövät itsensä lihaviksi jo nuorena ja pukeutuvat rumasti. Ryppylegginsit ei kaunista ketään.
Koskas olet viimeksi käynyt Saksassa? Siellä näkyy rehellisen rouheita naisia. On oltu auringossa, vedetään tupakkaa huoletta, puheäänessä löytyy bassoa ja volyymia eikä ryppyjä turhaan silotella.
Eläköön epätasaiset hampaat ja luonnollisuus. Brittinaiset ovat just hyviä. Pukeutumisessa usein tulee ylilyöntejä, mutta tykkään heidän karkeista ja kuohkeista hiuksistaan.
Hmm, englantilaiset naisethan ovat kuuluisia hyvästä ihostaan.