Parasta herkkua, mitä nyt jääkaapistasi löytyy?
Kommentit (449)
Kotimainen keräkaali ja kiinalainen itsetehty salaatinkastike. Lisäksi piimään tehdyt siirapilla maustetut sämpylät.
Tää on nyt jonkin aikaa ollut mun ehdoton aamiaisherkku.
Oddly Goodin joko Marja-tai vaniljasoijajugurttia. Sitä edellisenä iltana annoskippoon sopiva määrä, ja sekaan chia-siemeniä tekeytymään aamuksi. Aamulla sitten päälle joko persikkaa tai mustikoita, sitruunamelissaa ja granolaa. NIIN.TÖRKEÄN.HYVÄÄ.
Mansikkarahka itse tehty omista mansikoista.
Siianmätiä, herkkusieniä, itsetehtyä hilloa, juustoja, kermaa, kanaa, kaikenlaista
Hunajameloni pitäisi kuoria ja pilkkoa paloiksi, ovat hyviå, kun hieman tummaa suklaakastiketta tarjoaa oheen.
Pilkoin aamulla vadille hunaja melonia ja mansikoita, nyt alkaa olemaan jo vähissä mut toi oli päivän herkku meidän perheelle! Hyvät jälkkärit tuli
voiko peluka kaviaariin puristaa sitruunaa päälle
Tuoreita marjoja ja vaniljakastiketta.
Polarjuusto varmaan. Sit tollanen Valion kreikkalainen kerrosjugurtti. Vähän liian makeaa minun makuuni, mutta ihan herkullista joskus.
Kaupan (teolliset) kaalikääryleet.
Vierailija kirjoitti:
Polarjuusto varmaan. Sit tollanen Valion kreikkalainen kerrosjugurtti. Vähän liian makeaa minun makuuni, mutta ihan herkullista joskus.
Polarjuusto todellakin, vähärasvaisena tosin, jolloin ei yhtä maukasta, sulatettuna esimerkiksi pyöreän Polar-näkkileivän päälle. Aivan vain sattumalta sama nimi, ei mitään tekemistä sillä, että yhdistää niitä keskenään.
Teollista moussakaa.
/^ Kreikkalainen maustettu jogurtti, tuo brändi. Liian kallista ja sisältää turhaa energiaa. Herkullista toki, sen mukaan minkä maun valitsee./
Vierailija kirjoitti:
Kotimainen keräkaali ja kiinalainen itsetehty salaatinkastike. Lisäksi piimään tehdyt siirapilla maustetut sämpylät.
/ Ei kai tuoretta leipää kuulu säilyttää jääkaapissa. /
Karjalanpiirakoita. Niitä perinteisiä kaupan.
Porkkanakakku