Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teea, 39, "Alfanaaras" - ei löydä millään sopivaa miestä

Vierailija
21.06.2026 |

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/cd84e0eb-9b9f-413b-8d41-24df1bddde30

Ehkä Teean olisi kannattanut aloittaa etsintä noin 20 vuotta sitten, vaikka olisi mielestään kuinka alfanaaras lähes 40-vuotiaana. Aina kun tulee näitä "en millään löydä sopivaa miestä" en voi muuta kuin miettiä että mitkä kriteeritä hänelläkin on. Kuvan perusteella on tavistiina. Hän oli nuori viimeksi 15 vuotta sitten. Eiköhän ne hyvät miehet ole jo pitkissä parisuhteissa.

Kommentit (143)

Vierailija
61/143 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän vanhan näköinen tuo ikäiseksi...

Vierailija
62/143 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset nykyään tosi myöhässä ja tietämättömyys päiväyksistä.

Myöhässä? Jos ei vaan löydä ja vuodet kuluu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/143 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päiväyksistä? Ei ihmisillä ole päiväyksiä. Satavuotiaskin voi rakastua. 

Ainut jos lapsia haluaa niin alle 50-v mielellään.

Vierailija
64/143 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päiväyksistä...? En tiennytkään että minussakin on parasta ennen-päiväys jossain. Samahan löytyy sitten myös miehistäkin.

Kaikki marssitaan kohti varmaa kuolemaa ja siitä on hyvä olla tietoinen eikä kuvitella että elää ikuisesti, varsinkaan ikuista nuoruutta.

Kuka sellaista sitten on kuvitellut?

Vierailija
65/143 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana alfnaaras on jo itsessään varsin luotaantyöntävä. Se luo mielikuvan dominoivasta naisesta, joka terrorisoi ympäristöään määräilemällä muita minkä ehtii ja on hyperallerginen ottamaan vastaan pienintäkään kritiikkiä ja vastaansanomista. 

Sana alfanaaras luo myös kuvan naisesta, joka pitää itseään kaikkein tärkeimpänä ja parhaana, muiden yläpuolella olevana. Alfanaaras = kuningatarasenteella elävä minäkeskeinen päällepäsmäri, diiva ja prinsessa.

Miksi kukaan haluaisi vakavissaan elää sellaisen kanssa? Tai no, ehkä joku jossain haluaa, muttei voi, koska alfanaaraan korkealaatuiset standardit. 😂

Vierailija
66/143 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuten niin moni muu, myös Teea kokee nykyisin deittailuympäristön sovelluksineen turhauttavaksi. ”Katselen, mitä sankareita kuntosalilla on, mutta nykyään kaikki haluavat syrjäytyä ja tuijottaa puhelintaan”, Teea sanoo"

Siis eihän kuntosalilla saa lähestyä ketään. Eikö Teea tiedä tämänvertaa? No ei sillä että Teea naisena saisi aikaan ikinä että edes sanoisi miehelle jotain koska sellainen nyt vain ei kuulu naisten käytökseen.

Vierailija
67/143 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, luin jutun ja suuhuni tuli hieman oksennusta.

Maksatko oikeasti noista roskalehdistä?

Miksi olis roskalehtiä? Juttua myös vakavista aiheista, syöpäkuolemista ym.

Vierailija
68/143 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on kuule miehet myöhässä jos joku. Yli 40 vuotiaat miehet haaveilee vielä lapsista ja ovat kummissaan kun eivät löydä samanikäistä naista mukaan projektiin. Naiset ovat erittäin tietoisia biologiastaan. 

Jos mies herää yli nelikymppisenä lapsien haluun, niin eiköhän ne katsele ainakin 10 vuotta itseään nuorempia eikä mitään samanikäisiään.

Vierailija
69/143 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näissä jutuissa olisi ongelmaa, jos niissä nainen sanoisi että aika tavishan minä olen ja etsin tavismiestä. Mutta kun nämä on tällaisia että "olen alfanaaras ja en millään löydä tasoistani miestä" eli ilmeisesti jokin "alfamies" pitäisi löytyä tällekin tavikselle joka jo kolkuttelee vanhuuden portteja.

Vanhuus on joskus 80-100.

Vierailija
70/143 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on moni mies väistänyt luodin.

Vierailija
71/143 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites olisi se Jari joka itki poikuuttaan just lehdessä?

Vierailija
72/143 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näissä jutuissa olisi ongelmaa, jos niissä nainen sanoisi että aika tavishan minä olen ja etsin tavismiestä. Mutta kun nämä on tällaisia että "olen alfanaaras ja en millään löydä tasoistani miestä" eli ilmeisesti jokin "alfamies" pitäisi löytyä tällekin tavikselle joka jo kolkuttelee vanhuuden portteja.

Vanhuus on joskus 80-100.

Itse koen 83-vuotiaan itseni ihan nuoreksi vielä ja mielestäni 25-vuotias kumppanini on hieman vanhasta päästä minulle.

T: Iso-D

Vierailija
73/143 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on kuule miehet myöhässä jos joku. Yli 40 vuotiaat miehet haaveilee vielä lapsista ja ovat kummissaan kun eivät löydä samanikäistä naista mukaan projektiin. Naiset ovat erittäin tietoisia biologiastaan. 

Kuvittelevat löytävänsä oman lapsensa ikäluokkaa olevan puolison. Kun olin 20 v. Niin vanhempani olivat 45 v... eli ihan käpyjä. 

Pitäisikö 2-kymppisellä sitten olla jotain 35-vuotiaat vanhemmat vai? 

Vierailija
74/143 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teean iässä hyvät ja järkevät miehet ovat jo varattuja.  Lehdessä valittamalla tuskin löytyy se ”match in heaven”. Juna meni jo.

Niitä miehiähän vapautuu jatkuvasti kun katsoo erotilastoja.

Tea maltta pienen hetken, elokuussahan vapautuu miehiä markkinoille iso lauma. On mistä valita! 

Vierailija
75/143 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo 40+ miehet on kummissaan jos eivät löydäkkään sitä simpsakkaa kaksikymppistä naista perustamaan perhettä!

Vierailija
76/143 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nämä ihmettelyt kriteereistä oikein ovat? Minun on vaikea löytää kumppania, koska etsin oikeasti samanhenkistä ihmistä, jonka kanssa ollaan molemminpuolin kiinnostuneita ja ihastuneita. Olen huomannut, että monelle (etenkin miehille) riittää vain se, että kumppani on oikean ikäinen, hetero ja "ihan kiva", mutta varsinaisesti ei haluta edes tutustua (kun ei kiinnosta). Sitten ihmetellään, miksi ei kelpaa, kun joku muu etsii henkisesti yhteensopivaa ja toivoo vielä molemminpuolista vetovoimaakin. Nämähän ovat monelle miehelle ihan triviaaleja asioita. Sitten miehet ovat ihmeissään, kun moni nainen on mieluummin yksin kuin kenen tahansa kohdalle osuneen miehen kanssa, kun miehille itselleen kelpaisi kuka tahansa nainen.

Vierailija
77/143 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ekstronaisen deittailla apeissa. Apeissa deittaavat ne, joille se on korkein taso. 

Urheilulliselle naiselle kilpailuihin osallistuminen voi olla hyvä vaihtoehto. Mutta miehet pelkäävät aina vahvaa naista. Haluavat jonkun kenet voivat alistaa munansa alle. Vahvan naisen kannattaa hakea vain siemen tai tyytyä siihen että on voittanut pelin ja jättää asia sikseen.

Miehet eivät pelkää vahvaa naista. Ensinnäkin, naiset kuvailevat itseään vahvaksi silloin jos he ovat ärsyttäviä. Se on muka vahvuus että naputtaa vastaan jatkuvasti. Ei se ole vahvuutta, se on paskaa luonnetta.

Muuten hyvä havainto! Päällepäsmäri/minä tiedän kaiken paremmin-tyyppinen.

Vierailija
78/143 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koppava, arsyttävä, nalkuttaa alfanaaras ei etsi puolisoa vaan alaista tekemään niin kuin hän köskee

Vierailija
79/143 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nielee ja antaa kakkosta??

Siihen tarkoitukseen voit etsiä miehen.

Vierailija
80/143 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo muistan kans yhden nätin kristityn lukiotyttösen, jolla oli kova vaatimuslista millainen miehen pitää olla. Muutamia vuosia myöhemmin poseerasi muslimimiehen kanssa käsi kädessä Facebookissa.

Jospa arvomaailmat ja ajattelutavat kohtasi? Useinhan myös kristityt uskovaiset ovat aika konservatiivisia, sovinnaisia ja kannattavat perinteisiä sukupuolirooleja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi