Teea, 39, "Alfanaaras" - ei löydä millään sopivaa miestä
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/cd84e0eb-9b9f-413b-8d41-24df1bddde30
Ehkä Teean olisi kannattanut aloittaa etsintä noin 20 vuotta sitten, vaikka olisi mielestään kuinka alfanaaras lähes 40-vuotiaana. Aina kun tulee näitä "en millään löydä sopivaa miestä" en voi muuta kuin miettiä että mitkä kriteeritä hänelläkin on. Kuvan perusteella on tavistiina. Hän oli nuori viimeksi 15 vuotta sitten. Eiköhän ne hyvät miehet ole jo pitkissä parisuhteissa.
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Saako tuonikäistä tiineeksi enää alfa-sonnikaan
Noi vetää steroideja, tehokas tapa steriloida itsensä.
Satonen ja marttinen ovat vapaata riistaa 🤣
Viehättävä nainen. Voin samaistua hieman. En välittänyt seurustelusta ennen 30 ikävuotta, vaikka ulkonäössäni ei ollut vikaa ja miehet kyllä osoittivat kiinnostusta paljonkin mm. töissä.
Mutta tosiaan aloin 30v. etsiä kumppania ja lapsilleni isää. Vaikeaksihan homma meni. Siinä iässä useat vapaat miehet olivat jo eronneet ja isiä, ei ihan minun ensisijaista mieskuntaa.
On turha suhtautua ylimielisesti jutun naiseen. Jokainen löytää halutessaan kumppanin parikymppisenä. Nelikymppisenä tilanne on paljon vaikeampi.
Vierailija kirjoitti:
Itse satuin tutustumaan narsistisia piirteitä omaavaan välttelevän kiintymyssuhteen mieheen joka ei halunnut terapiaan. Itse kävin monta vuotta terapiassa traumojeni kanssa. Sitä selvemmin aloin nähdä kotini ilmapiirin. Nyt olen miltei 40 ja eron partaalla koska hermosto ei jaksa enää. Läheisyyttä mies ei ole antanut vuosiin ja välttelee sktä. Mitä olen seurannut niin minun ikäisillänikin on mahdollisuus kumppaniin, tosin en tiedä alanko vapaaehtoiseksi sinkuksi kun se tuntuu joillekin hauskalta pilkata ikäisiämme sinkkuja.
Tässä pilkataan vain sitä että joku kuvittelee olevansa jokin alfanaaras vielä lähes 40-vuotiaana, vaikka kuvan perusteella samanlaisia tulee vastaan jatkuvasti.
Olen mies, luin jutun ja suuhuni tuli hieman oksennusta.
Teean iässä hyvät ja järkevät miehet ovat jo varattuja. Lehdessä valittamalla tuskin löytyy se ”match in heaven”. Juna meni jo.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies, luin jutun ja suuhuni tuli hieman oksennusta.
Maksatko oikeasti noista roskalehdistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä tämä on sinulta pois? Kaikilla on lupa etsiä ja haluta sitä oikeaa, eikä vain tyytyä johonkin, joka sattuu olemaan lähettyvillä.
Ja meillä on oikeus ihmetellä näitä ikuisia etsijöitä joilla on ihmeelliset luulot itsestään.
Mutta kyllähän se ihmetystä aiheuttaa, mikä on vialla sellaisessa ihmisessä, jonka elämäntehtävä on etsiskellä päivät pitkät ketä nyt pääsisi nälvimään.
Vierailija kirjoitti:
"aurinkoinen, valloittava, sosiaalisesti taidokas ja liikunnallinen nainen"
hohhoijaa
Iltapaskojen yksi päätehtävä nykyään on parittaa naisia.
Alfanaaras voi alkaa ajelemaan panobussilla niin kyllä koiraita löytyy ainakin hetkeksi.
Ei näissä jutuissa olisi ongelmaa, jos niissä nainen sanoisi että aika tavishan minä olen ja etsin tavismiestä. Mutta kun nämä on tällaisia että "olen alfanaaras ja en millään löydä tasoistani miestä" eli ilmeisesti jokin "alfamies" pitäisi löytyä tällekin tavikselle joka jo kolkuttelee vanhuuden portteja.
Ei kannata ekstronaisen deittailla apeissa. Apeissa deittaavat ne, joille se on korkein taso.
Urheilulliselle naiselle kilpailuihin osallistuminen voi olla hyvä vaihtoehto. Mutta miehet pelkäävät aina vahvaa naista. Haluavat jonkun kenet voivat alistaa munansa alle. Vahvan naisen kannattaa hakea vain siemen tai tyytyä siihen että on voittanut pelin ja jättää asia sikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset nykyään tosi myöhässä ja tietämättömyys päiväyksistä.
Kyllä se on kuule miehet myöhässä jos joku. Yli 40 vuotiaat miehet haaveilee vielä lapsista ja ovat kummissaan kun eivät löydä samanikäistä naista mukaan projektiin. Naiset ovat erittäin tietoisia biologiastaan.
Kuvittelevat löytävänsä oman lapsensa ikäluokkaa olevan puolison. Kun olin 20 v. Niin vanhempani olivat 45 v... eli ihan käpyjä.
Vierailija kirjoitti:
Teean iässä hyvät ja järkevät miehet ovat jo varattuja. Lehdessä valittamalla tuskin löytyy se ”match in heaven”. Juna meni jo.
Hirveä hinku päteä englanninkielisillä termeillä, mutta voi voi, kun et siinäkään onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ekstronaisen deittailla apeissa. Apeissa deittaavat ne, joille se on korkein taso.
Urheilulliselle naiselle kilpailuihin osallistuminen voi olla hyvä vaihtoehto. Mutta miehet pelkäävät aina vahvaa naista. Haluavat jonkun kenet voivat alistaa munansa alle. Vahvan naisen kannattaa hakea vain siemen tai tyytyä siihen että on voittanut pelin ja jättää asia sikseen.
Miehet eivät pelkää vahvaa naista. Ensinnäkin, naiset kuvailevat itseään vahvaksi silloin jos he ovat ärsyttäviä. Se on muka vahvuus että naputtaa vastaan jatkuvasti. Ei se ole vahvuutta, se on paskaa luonnetta.
Vierailija kirjoitti:
Niitä miehiähän vapautuu jatkuvasti kun katsoo erotilastoja.
Mistä toimittajat löytävät näitä alfoja haastateltaviksi tuollaisiin juttuihin? Omasta kaveripiiristäänkö? Ei kai kukaan haastateltava ota itse yhteyttä toimitukseen päin tuollaisen aiheen tiimoilta, vai...? 😶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä tämä on sinulta pois? Kaikilla on lupa etsiä ja haluta sitä oikeaa, eikä vain tyytyä johonkin, joka sattuu olemaan lähettyvillä.
Ja meillä on oikeus ihmetellä näitä ikuisia etsijöitä joilla on ihmeelliset luulot itsestään.
Mutta kyllähän se ihmetystä aiheuttaa, mikä on vialla sellaisessa ihmisessä, jonka elämäntehtävä on etsiskellä päivät pitkät ketä nyt pääsisi nälvimään.
Tämä oli hyvin sanottu.
Muuten hyvä mutta kulli on tiellä.
Varmaan toimittajan keksimä otsikko. Ei kai nyt kukaan puhu itsestään noin.