Olin taas koko jussin yksin
Ensin to tein pitkän kävelyn kävin portailla. Siellä oli reippaasti itseä nuorempia, kaikilla kaverit tai kumppanit. Perjantai meni ihan kivasti kävin kävelemässä 10-12 km. Eilen pyöräilin 50 km. Tätä ennen olen muuttanut yksin ja ollut sairaalassa viikon. Olen hakenut töitä, siivonnut kämppää, olen ollut puoliksi tyhjässä kämpässä koska osa tavaroistani varastettiin muuton aikana (tein siis muuton kokonaan yksin).
Kukaan ei kysynyt sairastellessa mikä mulla on kuinka voin, saati soittanut (paitsi äiti tietty), kukaan ei pyytänyt rannalle. Yksi "kaveri" ois ottanut mut mukaan rannalle mutta kun kysyin oletko siellä sanoi että lähtee pois ja sillä oli jo joku toinen kaveri siellä (ketä en tuntenut :P)
En taas jaksa olla yksin. Onneksi ensi viikolla pääsee "kesälomalle" seudulle missä on sukulaisia. Loma sikäli kun en ole virallisesti edes lomalla vaan työtön. Vielä jso saan työkkärin kimppuuni mutta kai muualla suomessa voi olla työttömänä jos on valmis ampaisemaan takaisin kotikuntaan heti takas :D