Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kylläpä taas sattui monesti todella kovaa sydämeen yöllä

Vierailija
21.06.2026 |

Ehkä ei tarvitse enää kauaa elää.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et mene lääkäriin? 

Vierailija
2/25 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et mene lääkäriin? 

Ei kannata. Tulee vaan laskua eikä ne välttämättä tee mitään.  Olen ollut joskus holttereissa ja sydänfilmissä. Saanut vaan rytmihäiriölääkettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et mene lääkäriin? 

Ei kannata. Tulee vaan laskua eikä ne välttämättä tee mitään.  Olen ollut joskus holttereissa ja sydänfilmissä. Saanut vaan rytmihäiriölääkettä.

Mihin muualle tahansa on inhimillisempää kuolla kuin terkkarin tai päivysryksen odotustilaan.

Vierailija
4/25 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään hoidetaan sydänsairauksia. Mene nyt lääkäriin! Hyviä lääkkeitä ja auttavia toimenpiteita. 

Vierailija
5/25 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään hoidetaan sydänsairauksia. Mene nyt lääkäriin! Hyviä lääkkeitä ja auttavia toimenpiteita. 

Mä en halua enää edes elää ja muutenkin joku lääkärissä ramppaaminen on tällaiselle mun kaltaiselle kallista.

Vierailija
6/25 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulotautinen saatana taas vauhdissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/25 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ravaamaan saunan ja jäävesialtaan väliä. 

Vierailija
8/25 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla varmaankin samanlainen tunne kuin ap:llä.

Lisälyöntejä, rytmihäiriöitä ei ole. Se tuntuu todella v-maiselta. Betasalpaajaa syön. Neurologi määräsi sitä aikoinaan, migreeni-estolääkityksenä. Jo silloin tuntui, et ihan niinkuin siihen tulisi joku toleranssi - auttaa aluksi, mut sit ne samat oireet tulee takaisin.

....

Mitäpä tuosta, pääsis yhteiskunta yhdestä kurjasta eroon ..... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/25 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään hoidetaan sydänsairauksia. Mene nyt lääkäriin! Hyviä lääkkeitä ja auttavia toimenpiteita. 

Mä en halua enää edes elää ja muutenkin joku lääkärissä ramppaaminen on tällaiselle mun kaltaiselle kallista.

Mitä jos ruikuttelisit vaikka peilikuvallesi.

Vierailija
10/25 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla varmaankin samanlainen tunne kuin ap:llä.

Lisälyöntejä, rytmihäiriöitä ei ole. Se tuntuu todella v-maiselta. Betasalpaajaa syön. Neurologi määräsi sitä aikoinaan, migreeni-estolääkityksenä. Jo silloin tuntui, et ihan niinkuin siihen tulisi joku toleranssi - auttaa aluksi, mut sit ne samat oireet tulee takaisin.

....

Mitäpä tuosta, pääsis yhteiskunta yhdestä kurjasta eroon ..... :)

Mulla sillä tavalla puristaa. Ja joo ei auta enää lääkkeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/25 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rennie auttaa yölliseen närästykseen.  Ja uusi patja ja tyyny rintalihaskramppiin. 

Vierailija
12/25 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/25 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on närästystä juhannuksen grilliruoista.

Vierailija
14/25 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidetaanhan niitä sydänjuttuja mutta yksityisellä puolella ja minimi lasku oven avauksesta 500 e. Jos jotain vaativampaa, johon tarvitaan kalliita laitteita, niin arvon lääkäri neuvoo se 500 euroo kourassa menemään lähimpään yliopistolliseen sairaalaan, kokemusta on. Yksityiset osaa toki kirjoittaa lääkereseptejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/25 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulotautinen saatana taas vauhdissa.

Jo pelkkä otsikointi paljasti että asialla on taas Valis. Kommenttinsa vain vahvistavat asian.

Vierailija
16/25 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Dinit:itä, Ap?

 

Nuo puristukset voivat olla jo sydänkohtaus. 

Vierailija
17/25 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittaja on valittanut noita sydämeen sattumisia jo vuosien ajan. Johan se olisi kupsahtanut, jos se olisi jotain vakavaa.

Vierailija
18/25 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattivalittaja on valittanut noita sydämeen sattumisia jo vuosien ajan. Johan se olisi kupsahtanut, jos se olisi jotain vakavaa.

Ja mitään apua ei ikinä ole saanut tai saa. On jotenkin outoa, koska sehän on lääkäriltä virhe jos ei anna apua tai ohjaa toisen lääkärin vastaanotolle. Jotain hyvin outoa. Ja oli Valiksen mukaan kyseessä sydän, reuma tai mikä tahansa, niin sama juttu; Mihinkään ei saa muka apua. Joko on sekasin, valehtelee tai molempia.

Vierailija
19/25 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos ap on jo ollut tutkimuksissa ja saanut rytmihäiriölääkkeitä niin tuskin aivan tuulesta temmattuja nämä ovat. Kyllä ap nyt vaan menisin sinuna lääkäriin. 

Vierailija
20/25 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vaarallista väittää, ettei kukaan saa apua, eikä ikinä. Voi tehdä sen, että apua tarvitsevat eivät mene lääkäriin edes yrittämään hakea apua. Siinä voi käydä huonosti.