Kylläpä taas sattui monesti todella kovaa sydämeen yöllä
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Miksi et mene lääkäriin?
Ei kannata. Tulee vaan laskua eikä ne välttämättä tee mitään. Olen ollut joskus holttereissa ja sydänfilmissä. Saanut vaan rytmihäiriölääkettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et mene lääkäriin?
Ei kannata. Tulee vaan laskua eikä ne välttämättä tee mitään. Olen ollut joskus holttereissa ja sydänfilmissä. Saanut vaan rytmihäiriölääkettä.
Mihin muualle tahansa on inhimillisempää kuolla kuin terkkarin tai päivysryksen odotustilaan.
Nykyään hoidetaan sydänsairauksia. Mene nyt lääkäriin! Hyviä lääkkeitä ja auttavia toimenpiteita.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään hoidetaan sydänsairauksia. Mene nyt lääkäriin! Hyviä lääkkeitä ja auttavia toimenpiteita.
Mä en halua enää edes elää ja muutenkin joku lääkärissä ramppaaminen on tällaiselle mun kaltaiselle kallista.
Luulotautinen saatana taas vauhdissa.
Suosittelen ravaamaan saunan ja jäävesialtaan väliä.
Mulla varmaankin samanlainen tunne kuin ap:llä.
Lisälyöntejä, rytmihäiriöitä ei ole. Se tuntuu todella v-maiselta. Betasalpaajaa syön. Neurologi määräsi sitä aikoinaan, migreeni-estolääkityksenä. Jo silloin tuntui, et ihan niinkuin siihen tulisi joku toleranssi - auttaa aluksi, mut sit ne samat oireet tulee takaisin.
....
Mitäpä tuosta, pääsis yhteiskunta yhdestä kurjasta eroon ..... :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään hoidetaan sydänsairauksia. Mene nyt lääkäriin! Hyviä lääkkeitä ja auttavia toimenpiteita.
Mä en halua enää edes elää ja muutenkin joku lääkärissä ramppaaminen on tällaiselle mun kaltaiselle kallista.
Mitä jos ruikuttelisit vaikka peilikuvallesi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla varmaankin samanlainen tunne kuin ap:llä.
Lisälyöntejä, rytmihäiriöitä ei ole. Se tuntuu todella v-maiselta. Betasalpaajaa syön. Neurologi määräsi sitä aikoinaan, migreeni-estolääkityksenä. Jo silloin tuntui, et ihan niinkuin siihen tulisi joku toleranssi - auttaa aluksi, mut sit ne samat oireet tulee takaisin.
....
Mitäpä tuosta, pääsis yhteiskunta yhdestä kurjasta eroon ..... :)
Mulla sillä tavalla puristaa. Ja joo ei auta enää lääkkeet.
Rennie auttaa yölliseen närästykseen. Ja uusi patja ja tyyny rintalihaskramppiin.
Se on närästystä juhannuksen grilliruoista.
Hoidetaanhan niitä sydänjuttuja mutta yksityisellä puolella ja minimi lasku oven avauksesta 500 e. Jos jotain vaativampaa, johon tarvitaan kalliita laitteita, niin arvon lääkäri neuvoo se 500 euroo kourassa menemään lähimpään yliopistolliseen sairaalaan, kokemusta on. Yksityiset osaa toki kirjoittaa lääkereseptejä.
Vierailija kirjoitti:
Luulotautinen saatana taas vauhdissa.
Jo pelkkä otsikointi paljasti että asialla on taas Valis. Kommenttinsa vain vahvistavat asian.
Onko Dinit:itä, Ap?
Nuo puristukset voivat olla jo sydänkohtaus.
Ammattivalittaja on valittanut noita sydämeen sattumisia jo vuosien ajan. Johan se olisi kupsahtanut, jos se olisi jotain vakavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ammattivalittaja on valittanut noita sydämeen sattumisia jo vuosien ajan. Johan se olisi kupsahtanut, jos se olisi jotain vakavaa.
Ja mitään apua ei ikinä ole saanut tai saa. On jotenkin outoa, koska sehän on lääkäriltä virhe jos ei anna apua tai ohjaa toisen lääkärin vastaanotolle. Jotain hyvin outoa. Ja oli Valiksen mukaan kyseessä sydän, reuma tai mikä tahansa, niin sama juttu; Mihinkään ei saa muka apua. Joko on sekasin, valehtelee tai molempia.
No, jos ap on jo ollut tutkimuksissa ja saanut rytmihäiriölääkkeitä niin tuskin aivan tuulesta temmattuja nämä ovat. Kyllä ap nyt vaan menisin sinuna lääkäriin.
Todella vaarallista väittää, ettei kukaan saa apua, eikä ikinä. Voi tehdä sen, että apua tarvitsevat eivät mene lääkäriin edes yrittämään hakea apua. Siinä voi käydä huonosti.
Miksi et mene lääkäriin?