Jotkut valittavat siitä että ryhmiin tulee viestejä varhain aamulla ja ne herättävät...
..miksette yksinkertaisesti ota ääniasetuksista ääniä pois? Ei tullut mieleenkään, että joku ei tee niin. Ei nuo ryhmät niin tärkeitä ole, että ne viestit pitäisi nähdä sekunnissa. Ne näkee kyllä kun avaa sovelluksen, jos sinne on jotain uutta tullut. En minä jaksa ajatella onko joku nyt hereillä vai ei, sitä paitsi osa ryhmäläisistä voi olla joissan ryhmissä ihan toisella puolella maapalloa ja eri aikavyöhykkeellä, kuten juuri tässä kyseisessä ryhmässä mistä nyt viimeksi valitettiin, on.
Kommentit (32)
Erilaiset Whatsapp-ryhmät. Minä ainakin mykistän ryhmät, etteivät yöllä häiritse. Eräs harrastusryhmäni sisältää yökyöpeleitä ja moni on iloinen yöllä tukevasta vinkistä. Ei ole iso homma mykistää ryhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tuökontakteja eti puolilla maailmaa. Puhelimesta on kaikki viestikanavien ja sovellusten äänet ja näytön ilmoitukset pois soittoja lukuunottamatta. (Yhteydenotot tulevat heiltä aina muita kanavia pitkin). Näen puhelimen avattuani, jos viestejä on tullut. Teen sen kuitenkin tarpeeksi usein typäivän aikana viesti, en halua äänien tai vilkkuvan näytön häiritsevän keskittymistä.
Hankin juuri uuden puhelimen, varmistin melein ensimmäisenä, että viestien ilmoitukset ovat pois päältä. Ärsyttää joskus palavereissa kun ihmisillä puhelimet hälyttävät koko ajan.
Taas on niin, uniikkia että…ihan itsekö keksit laittaa laitteen äänettömälle esim palavereihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läheiseni on huonossa kunnossa, ja haluan kyllä samantien kuulla jos jotain tapahtuu. Viimeksi kun erehdyin yöllä pitämään puhelimen äänettömällä, äitini oli yrittänyt soittaa ja aamulla olikin sitten jo liian myöhäistä.
Ei sun koko puhelinta tarvitse tietenkään laittaa äänettömälle.
Miten saan asetuksista äänettömälle vain ne ryhmät, joissa on häiritseviä viestejä? Ainakaan oma luuri ei ymmärrä, että tämä on turha viesti, olen siitä hiljaa, mutta tämä on tärkeä, muista kilahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Läheiseni on huonossa kunnossa, ja haluan kyllä samantien kuulla jos jotain tapahtuu. Viimeksi kun erehdyin yöllä pitämään puhelimen äänettömällä, äitini oli yrittänyt soittaa ja aamulla olikin sitten jo liian myöhäistä.
Tässä jutussa on ihan muusta kysymys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saan asetuksista äänettömälle vain ne ryhmät, joissa on häiritseviä viestejä? Ainakaan oma luuri ei ymmärrä, että tämä on turha viesti, olen siitä hiljaa, mutta tämä on tärkeä, muista kilahtaa.
Laita nyt lapsikulta siitä puhelimesta ääni kokonaan pois. Sillä se ratkeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita nyt lapsikulta siitä puhelimesta ääni kokonaan pois. Sillä se ratkeaa.
No kun ei ratkea! On ryhmiä, joista tulee selkeä hälytys ja pitää toimia, joten äänettömällä ei puhelin saa olla.
Sain 90-luvulla ensimmäisen kännykän. Siitä asti kaikki pilpattimet äänettömällä. Nykyään pystyy astuksista laittamaan tietyttyjen henkilöiden puhelut/viestit äänellisiksi tai että tulee ilmo jne.
Kyllä ihmiset on tolloja kun stressaavat kaikesta ja usein täysin itseaiheutettua. Kannattaisi kaikkien mennä muutaman viikon leirille metsään ilman somelaitteita.
Vierailija kirjoitti:
Mä en pidä missään sovelluksissa ilmoituksia päällä. En whatsupissa, en viesteissä, en missään. Eli näen vain silloin, onko johonkin tullut jotakin, kun avaan sen sovelluksen.
Osa ihmisistä ei tajua tuota ja on raivona kun heille ei vastata heti.
EI TUNNU MISSÄÄN
Minä olen kuunnellut piippauksia jopa hautajaisissa siunauksen aikana. Sitten sitä puhelinta kaivetaan sieltä laukun pohjalta. " sen piti olla kyl pois päältä "
Kahvittelussa monella on puhelin pöydällä, sitä kosketellaan välillä ja käännellään sitä puhelinta. Välillä se otetaan käteen, ja katotaan sitä näyttöä, siis sitä puhelinta joka on hiljaa.
Että kun se puhelin on nyt oltava jokapaikassa ja kaikkialla, niin olkaa hyvä. Jos se sitten piippailee yöllä, niin makaa kuin petaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla iOs vaiko Android käyttöjärjestelmänä?
Itse pidän yleensä koko puhelimen äänettömänä nukkuessani. Jos jätän äänet päälle, jompi kumpi lapsistani on jossain menossa ja haluan olla tavoitettavissa. Ryhmiä taas on niin paljon että en kyllä lähtisi niitä yksitellen mykistämään. Mun ryhmiin ei tule öisin viestejä joten tämä ei ole minulle ongelma, mutta jos tulisi niin sitten saattaisi ollakin.
Se joka on unohtanut laittaa äänettömällä palaveriin tarjoaa kaikille kahvit, näin on ollut jo 90-luvulta lähtien kun minä olen työelämässä.