Näkijä paikalla. vastaan viidelle ensimmäiselle.
Kommentit (12)
Kerro minulle elämästäni, rakkaudestani, työstä, lapsista..
Olet elämässäsi tällä hetkellä kerrankin seesteisemmässä vaiheessa. Paljon olet kokenut, nyt rauhoittuu ja tasoittuu vähäksi aikaa. Mutta tulevaisuudessa tiedossa joitakin haastaeita- selviät kuitenkin sisukkuutesi ansiosta.
Rakkauden kanssa olet nyt valinnan edessä Hyväksy tai hylkää, vain sinä itse voit avata tien onneen
Työssä ovat muutoksen ajat edessä, en näe vuoden kuluttua sinua enää samassa työssä
Ole ylpeä lapsistasi . lapsilukusi on täynnä nyt.
mitä minulle kuuluu, sinisilmäinen pienen lapsen vanha äiti kyselee, kun ei itse tiedä
Olet juuri niin vanha kuin itse haluat.
Nyt merkit ovat sellaiset että suosittelen sinua keskittymään omaan fyysiseen terveyteesi. Käy kaikki rutiinitarkastukset, ellet jo ole käynyt. Niistä selviää jotakin, asia hoidetaan ja elämänlaatusi kohenee. tämä vaikuttaa myös lähipiiriisi. ole kärsivällinen lapsesi kehitksen suhteen. kaikki ajallaan.
Mulle myös. Olen pian 27 v.
Rakkaus on sinulle tärkeintä. puoliso, sukulaiset , lähimmäiset.
Romanttista ja eroottista tosirakkautta sinun on odotettava kypsään aikuisikään saakka. Nään etä olet 38 v, kun tapaat sen joka järisyttää maailmaasi.
Vierailija:
Mulle myös. Olen pian 27 v.Rakkaus on sinulle tärkeintä. puoliso, sukulaiset , lähimmäiset.
Romanttista ja eroottista tosirakkautta sinun on odotettava kypsään aikuisikään saakka. Nään etä olet 38 v, kun tapaat sen joka järisyttää maailmaasi.
Täysin varmasti muutoksesi kannattaa. ehkä parasta mitä elämässäsi tähän saakka
Vieläkö on toivoa, että tämä rakastamani henkilö tauaisi erheensä, tuleeko meistäkoskaan mitään
Ei kannata enää yrittää
siirry helpommille vesille, kulutat itsesi loppuun tämän asian kanssa. Vuonna 2009 maailmasi puhkeaa kukkaan
Olen tavannut ihanan miehen. Tuntuu siltä että tämä olisi
rakkautta. Miten meidän käy? Muutanko hänen luokseen?
Miehesi on komea, mutta hänellä on jotain salattavaa?
Saatatte onnistua jos saat miehen luottamaan sinuun ja avautumaan sinulle. Muuta vaan hänen luokseen.
täytyy kertoa itsestäni jotta kykenet näkemään??