Mitä pitää kysyä naiselta ennen seksiä että saadaan suostumus?
Kommentit (60)
Sitä ei saa kysyä, koska nainen ei halua ottaa vastuuta ja antaa tunnustusta, vaan olla se objekti.
Jos nainen objektimoodissa vaikuttaa halukkaalta, silloin hän todennäköisesti ei filosofoi tunnustusjuttuja jälkeenpäin.
Tarkista naisen mielisairaustausta, jos sellaisesta on tietoa sekä mahdolliset yhteydet alamaailmaan.
Kirjallinen suostumus näin alkuun. Ja sit ku päästään itse asiaan, pitää lopettaa sekunnin välein ja varmistaa ettei ole muuttanut mieltä.
Sinänsä hauska kysymys. Vastahan joku sai syytteen ahdistelusta, kun oli ehdottanut seksiä. Eli kysyä pitää, mutta se voi olla ahdistelua.
Jos et sitä tiiö, ni oot maailman typerin ihminen.
Fiksu ihminen tekee sen, minkä aina ennenkin. Kiertää naiset kaukaa.
Joo idiootti olet, mene nukkumaan hömppeli.
Tule luuvitosini eteen niin kerron mitenkä homma toimii, toinen vaihtoehto on vonkaa sitä vaikka jänikseltä, juokse se kiini.
Miksi ihmeessä naiselta pitäisi kysyä? Nainen on kuitenkin aina se joka haluaa seksiä ja se pyytävä osapuoli. M41
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä naiselta pitäisi kysyä? Nainen on kuitenkin aina se joka haluaa seksiä ja se pyytävä osapuoli. M41
Sanoo itserakas homppeli hyvää ryötä.
Haluutsä kahvia? No ei vissiin paneminenkaan sitten kiinnosta.
Turha kysyä mitään. Nee ke rin otteet vaan heti käyttöön.
Jos yksikin mies tappaa tunnelman alkamalla kyselemään lupia niin mitään ei tule tapahtumaan
Sanot että "mulla on 23,05cm pitkä ja paksu kulli". Et siis kysy, vaan toteat faktan. Se ei ole ahdistelua. Jos nainen on kiinnostunut, niin hän sitten kysyy lähdetkö hänen mukaansa vai minne mennään
Alkulima suomi miehet olette kyllä tyhmiä, minä en anna.
Vierailija kirjoitti:
Can I fuck u please?
Joo kyllikki antaa jos on ranteet kunnossa ja iloinen ilme you feis , kerro itselleTITTA PÖ MEI.
Vierailija kirjoitti:
Haluutsä kahvia? No ei vissiin paneminenkaan sitten kiinnosta.
Miten olisi pienet päiväkahvit?
Siihen pitää laittaa allekirjoitus, nimenselvennys sekä kahden todistajan allekirjoitukset. Mielellään todistajat läsnä koko toimituksen ajan.