Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törmäsinpäs sitten ensimmäiseen kusipää huutismyyjään :( OV

Vierailija
17.05.2007 |

Voitin 6 päivää sitten yhden kohteen ja jäin odottamaan myyjän yhteydenottoa. Yleensä myyjät laittavat heti tilitietonsa ja jos heistä ei ole kuulunut mitään 4-5 päivän sisään, niin laitan kyselyn perään.

Noh, tästä paskapäästä ei kuulunut mitään viiteen päivään, kunnes tuo sitten eilen lätkäisi negan, missä haukkuu huijariksi ym. Laitoin myyjälle myöskin negan, vaikkei mulla ole tapana jaella kostopalautteita, mutta tuo myyjän tyyli vitutti ja rankasti.

Laitoin myyjälle myös yksärin, missä sanoin, että tuo voisi vähän selvittää mitä huijari tarkoittaa ja vähän vaikea maksaa, kun myyjästä ei ole kuulunut pihaustakaan.

Vastaus tuli samana iltana, missä myyjä haukkuu huijariksi, idiootiksi, blondiksi, joka ei osaa käyttää konetta ja vääntää oikein rautalangasta, miten mä löytäisin sen myyjän viestin. Ja mulla on mukamas hakusessa nuo hupihuutajan ja huijarin ero Noh, eipä vaan löydy mun sähköpostista, vaikka olen kuinka etsinyt. Ja mitään tilinumeroa ei edelleenkään tullut.

Tuohon antamaani negaan, myyjä oli vastannnut: Opettele nuija käyttämään konetta!!!

Ja edelleenkään mitään tilinumeroa ei ole tullut, vaikka laitoin vielä eilisiltana siitä huomautuksen.

Tuo nega ei mua vaivaa, ainoastaan se, että myyjä kirjoittaa kissankokoisilla kirjaimilla täyttä paskaa. Ja huomasin, että myyjä on antanut samanlaisia " huijari" palautteita myös toisille.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei vastaa viesteihin, kun kyselin tuosta hv:sta ttä onko ihan tosissaan.. harmittaa vaan kun kävelytuoli olis tarpeen... :( t. 20

Vierailija
22/24 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävelemään opitaan itsekseen, ihan älytöntä ja jenkkimäistä sitä koittaa nopeuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos HV ei ylity, ei voi antaa negaa...

Vierailija
24/24 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi, että hän viihtyisi muuallakin kuin äidin sylissä!Voi sitä riemua, kun vihdoin pääsi liikkeelle sen tuolin kanssa!

Lisään, että lapseni oppi kävelemään alle vuoden ikäisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi