Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törmäsinpäs sitten ensimmäiseen kusipää huutismyyjään :( OV

Vierailija
17.05.2007 |

Voitin 6 päivää sitten yhden kohteen ja jäin odottamaan myyjän yhteydenottoa. Yleensä myyjät laittavat heti tilitietonsa ja jos heistä ei ole kuulunut mitään 4-5 päivän sisään, niin laitan kyselyn perään.

Noh, tästä paskapäästä ei kuulunut mitään viiteen päivään, kunnes tuo sitten eilen lätkäisi negan, missä haukkuu huijariksi ym. Laitoin myyjälle myöskin negan, vaikkei mulla ole tapana jaella kostopalautteita, mutta tuo myyjän tyyli vitutti ja rankasti.

Laitoin myyjälle myös yksärin, missä sanoin, että tuo voisi vähän selvittää mitä huijari tarkoittaa ja vähän vaikea maksaa, kun myyjästä ei ole kuulunut pihaustakaan.

Vastaus tuli samana iltana, missä myyjä haukkuu huijariksi, idiootiksi, blondiksi, joka ei osaa käyttää konetta ja vääntää oikein rautalangasta, miten mä löytäisin sen myyjän viestin. Ja mulla on mukamas hakusessa nuo hupihuutajan ja huijarin ero Noh, eipä vaan löydy mun sähköpostista, vaikka olen kuinka etsinyt. Ja mitään tilinumeroa ei edelleenkään tullut.

Tuohon antamaani negaan, myyjä oli vastannnut: Opettele nuija käyttämään konetta!!!

Ja edelleenkään mitään tilinumeroa ei ole tullut, vaikka laitoin vielä eilisiltana siitä huomautuksen.

Tuo nega ei mua vaivaa, ainoastaan se, että myyjä kirjoittaa kissankokoisilla kirjaimilla täyttä paskaa. Ja huomasin, että myyjä on antanut samanlaisia " huijari" palautteita myös toisille.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä, että se oikeuttaisi moiseen käytökseen, mutta et sinäkään ole kovin fiksusti toiminut.

Vierailija
2/24 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon siellä huutanut aika vähän (muutama tuote), mutta kaikki on onneksi mennyt hyvin. yks loukkaantui kun annoin neutraalin palautteen (mun eka huuto ikinä!), kun musta se sujui aika neutraalisti - en tiennyt että tapana on ylistää sitä että joku myy käytetyn tuotteen mulle... nyt tiiän.

mut oon selaillut joiden myyjien palautteita, ja niissä on hurjia nega-kommentteja. siis ihan ilkeitä ja lapsellisia.

yritä olla välittämättä!

harmi että sunkin mainetta mustaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori nyt vaan, että mitä vitun väliä sillä on, kumpi ottaa yhteyttä?

Koska myyjä JOUTUU kuitenkin antamaan sen tilinumeron, joten noi ostajan tilinumeron vinkumiset on ihan turhia. Nopeimmin myyjä saa maksunsa, kun antaa tilinumeronsa kyselemättä.

Mulla on n. 800 kauppaa takana, joista 500 on ostoja. Ainoastaan 20 myyjältä olen joutunut kysymään tilinumeroa....

Vierailija
4/24 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä lukee jotenkin näin, että " otathan pikaisesti yhteyttä myyjään..."

Sun asenne on aivan loistava! Toivottavasti en joudu koskaan tekemään kauppaa sun kanssa!

Vierailija
5/24 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

säännöt ovat säännöt...

Onko sinulle kaikki muutkin säännöt sellaisia joita saat mielinmäärin itse muutella miten SINUN MIELESTÄ parempi?

Vierailija
6/24 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päähän yx vitun idiootti myyjä.. olin laittanut huudon hänen kävelytuolistaan (joka siis vuosimallia jotain 95) lähtohinta oli tais olla 5e ja korotus 1e.. no mun huuto oli 6e... (tuli texti hv ei ylitetty) NO huuto sitten sulkeutui ja mulla tuo ylin huuto.. MUTTA HV OLI SIIS KÄYTETYSATÄ TUOLISTA 50E!!!!! vittu sillä sais ihan tuoreen jo kaupasta... laitoin viestiä et ootko ny ihan tosissa.. ei tullut vastausta.. en oo vielä viittinyt laittaa palautetta, sillä en halua itselle negaa takas.. ottaa kyllä päähän!!!!

Vierailija
7/24 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mielestä on ihan ok, että myyjä haukkuu ihan syyttä HUIJARIKSI? Sullakin taitaa olla noi käsitteet haussa ja pahasti.

Ja sä tietty vingut heti, jos et saa maksua heti???? NIINKÖ? Ja sulla ei tietenkään ole mitään tietoa tuosta kohteissasi?? Jotenkin tuntuu, että lukeudut noihin paska-aivoihin.

Vierailija
8/24 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

päähän yx vitun idiootti myyjä.. olin laittanut huudon hänen kävelytuolistaan (joka siis vuosimallia jotain 95) lähtohinta oli tais olla 5e ja korotus 1e.. no mun huuto oli 6e... (tuli texti hv ei ylitetty) NO huuto sitten sulkeutui ja mulla tuo ylin huuto.. MUTTA HV OLI SIIS KÄYTETYSATÄ TUOLISTA 50E!!!!! vittu sillä sais ihan tuoreen jo kaupasta... laitoin viestiä et ootko ny ihan tosissa.. ei tullut vastausta.. en oo vielä viittinyt laittaa palautetta, sillä en halua itselle negaa takas.. ottaa kyllä päähän!!!!

Vierailija
9/24 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutiksessa on säännöt, niitä on hyvä noudattaa jotta kaupaa kävisi sujuvasti.

Itse odotan ostajan yhteydenottoa kolme päivää jonka jälkeen laita viestin hänelle. Kuten jo aiemmin kirjoitin, ei ole ok haukkua toista miten sattuu, mutta kaikki eivät myöskään niin tee!

Terveisin 2 (toinen viestini taisi olla 6 tai jotain sinne päin)

Vierailija
10/24 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähes tulkoon kaikki myyjät on antanut tilinumeron kyselemättä ja kaikkien kanssa kaupat on tulleet, niin onko sillä nyt väliä? Aina pitää vittu mollata. Ja tuokin myyjä on laittanut tilitietonsa, ainakin väittää niin ja sen takia ei voi laittaa niitä uudestaan.

Ja teidän mielestä on näköjään ihan ok haukkua syyttä huijariksi.

Vierailija
11/24 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan niin perkeleesti tuollainen kusipää myyjä joka huvikseen tuhlaa toisten aikaa ja aiheuttaa mielipahaa.. kun oletin et voitan huudon niin jätin muita mielnkiintoisia kohteita huutamatta tuon urpon takia.. t. 7

Vierailija
12/24 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee mieleen, että pientä anger managementiä voisi ehkä harjoittaa?

Huutonetin säännöt ovat selvät -- ostaja ottaa yhteyttä. Itse olen ollut ostajana noin 300 kaupassa ja olen aina ollut tietoinen tästä velvollisuudestani. Otan heti yhteyttä, viimeistään parin päivän sisällä. Myyjä voi toki myös ottaa yhteyttä (ja ainakin itse myyjänä ehdin usein ensin) mutta periaatteessa yhteydenottovastuu on ostajalla. Aina. Liekö sitten omasta lauhkeudestani kiinni, mutta " kusipäitä" tapaan harvoin niin reaalimaailmassa kuin huutonetissäkin. Aina on selvitty keskustelemalla eikä kukaan ole suuttunut. Yli 700 palautetta ja ei edes yhtään neutraalia puhunee puolestaan. HIllitkää itsenne ja kunnioittakaa toisianne, arvon daamit!

Vierailija
13/24 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

helppoa löytää kiia83 tuon kävelytuoli-tapauksen takaa.

Et kyllä ole mikään järjen jättiläinen, kun tuollaista kieltä käytät. Oletkos lukenut huutonetin säännöt, kohdasta hintavaraus?

Vierailija
14/24 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä kovin aurinkoiselta kuulosta, vaikka sellaisen kuvauksen on itsestään antanut.

Vierailija
15/24 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan myyjän yhteydenottoa 4-5 päivää (yleensä 4 päivää) ja laitan sitten myyjälle kyselyn, jos mitään ei ole kuulunut. Koska lähes tulkoon kaikki myyjät laittavat tiedot heti kohteen sulkeutumisen jälkeen.

Mutta turhaan mä jauhan tästä asiasta, kun teidän mielestä on ihan ok haukkua huijariksi ja mollata sen minkä kerkeää. Taidatte itse olla samanlaisia paskiaisia!

Vierailija
16/24 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt suoraa linkkiä viittynyt laittaa jos tuo myyjä sattuu palstailemaan...juu kielen käyttöni on toki typerää, mutta mun mielestä tuo on ihan älytöntä laittaa tuollaista kohdetta myyntiin tollaisella hv:llä... eli siis ihan kusettaja myyjä tai todella huono kokeilu paljon tuosta irtoaa...

Vierailija
17/24 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kauppoja on noin 160. Mun mielestä 4-5 päivää on aika pitkä aika odottaa yhteydenottoa sekä ostajalta että myyjältä.

Vierailija
18/24 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut tähän mennessä pelkkää positiivista palautetta. Joten siitä vaan haukkukaa vaan lisää mun kauppataitoja. Jos mä kerta olen niin huono ostaja ja myyjä, niin miksiköhän mulla on sitten pelkkää positiivista??????

Vierailija
19/24 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aika koomista jos antaisit negaa, koska hv sun mielestä liian korkea...

Vierailija
20/24 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ongelman itsellesi tyhjästä. Elämäsi täytyy olla täynnä vastoinkäymisiä.

Huutiksen käyttö on todella helppoa, noudattaa vain sääntöjä ja on ystävällinen muille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi