Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan kesää

Vierailija
20.06.2026 |

Inhoan:

kuumuutta

jatkuvaa valoisuutta

mopojen pärinää

känniseurueiden ördäystä

median tekemiä ääliömäisiä hellejuttuja

ihmisten typeryyttä pilata kesäloma tekemällä aikataulutuksia

kaduilla olevia terasseja joissa "viihdytään" lasi kourassa autotien vieressä

 

 

saa jatkaa...

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta kellariin, paskapää.

Tämä olikin hyvä osoitus tuosta savanniteoriasta. 

Vierailija
62/65 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vihaan tätä aloitusta. Kesä ja lämpö on niin harvinaista Suomessa.

Mä rakastan kesää ja kuumuutta 🏖

Kesä tulee joka vuosi niinkuin muutkin vuodenajat, ei se mitään harvinaista ole. Ja lämmintä kesällä yleensä on. Lämmintä voi olla jo keväälläkin niin kuin viimeksi toukokuussa ja vielä alkusyksystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on, että jos kertoo ettei nauti kuumasta saa kauheat haukut niskaansa? Miten se on teiltä pois jotka pidätte kuumasta, jos joku toinen ei pidä siitä tai suorastaan kärsii? Ihmiset jotka nauttivat viileästä, eivät hyökkää joukolla haukkumaan jos joku ei viileästä nauti... mutta kuumasta pitävät saavat aina jonkun kohtauksen.

Kaikki ei vaan millään voi pitää samoista asioista, suotakoon kaikille oma mielipiteensä.

Vierailija
64/65 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miuta pohjoisnavalle, kusipää!

Vierailija
65/65 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin huonosti kun lämpenee ja alkaa tulla valoisaa. Mitä helteisempää on, sen huonommin voin. Olen ahdistunut, saamaton, vetäytyvä, väsynyt. Tekee pahaa kun jokapaikassa hehkutetaan miten ihanaa muka on ja ihmiset on ylipirteitä ja yli-innokkaita. Valoisuus häikäisee ja tuntuu liian kirkkaalta, suojattomalta. Kuumassa on kokoajan epäpuhdas ja nahistunut olo, ei huvita kuin mennä äkkiä kotiin. Tulee hiki bussissa ja kaupassa ja jokapaikassa ja se ärsyttää ja hävettää. On ihan voimaton, ruoka ei maistu, uni ei tule. Inhoan oloani, pääni on sulaa laavaa! Odotan kiihkeästi, että tulisi jo vapauttava ja miellyttävä syksyn viileys, silloin herään henkiin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä