Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tuntuu että kaikilla on juhannuksena mökki ja iso liuta sukua ja ystäviä ympärillä

Vierailija
20.06.2026 |

Mulla ja nuorilla on ystäviä mutta kaikki oli pois. Suvussa ei mökkejä lainkaan. Ketään ei tullut meille. Juhannus on kuin huonompi viikonloppu. Olen eronnut sinkku, exällä jo uusi perhe ja omat juhlat mihin omat nuoret ei kuulu. Muita samassa veneessä? Venettäkään ei ole 😂😂😂

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudessani käytiin vanhempien kanssa jonkun seuran tai vastaavan huvilalla, koska ei ollut omaa mökkiä. Myöhemmin oli puolison sukumökki. Nykyään ei ole mitään mökkiä, missä kävisi.

Vierailija
22/24 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ensimmäistä kertaa elämässäni viime kesänä mökillä. Olen 46v. Vuokrasin työnantajan työntekijöille tarkoitetun mökin. Mökkeilin siellä lasten kanssa.

Ei ole kellään lähisuvussa mökkiä. 

Oli kyllä ihan mukavaa. Ei ollut paljoa hyttysiä ja raataakaan ei tarvinnut, kun ei ollut oma mökki. Mutta ei kaikkien suvussa mitään mökkejä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ainakaan ole. Minun sukulaiset ei pidä edes yhteyttä. Enoni pitää mutta sillä on oma kesämökki. Enolla on lapsia ja ne ei käy minun mökilllä. Olen mökilla tyttöystävän kanssa usein kahdestaan. Juhannuksena ja kesällä käy veljeni ja tyttöystäväni kavereita

Vierailija
24/24 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi todella kauheaa tuo kuvailemasi juhannus. Haluan viettää sen rauhassa ja leväten.