Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuoden Suuri juhla ja viinikauppa on kiinni

Vierailija
20.06.2026 |

On tämä kumma maa! Juuri ulkomailla oleskelleena...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on vuoden suurin juhla aivan ylivoimaisesti kyllä ja tosiaan -viinikauppa on silloin kiinni! En tiedä, kannattaako sitä jo näin juhannuksena murehtia.

Vierailija
2/21 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tulin juhannuksen viettoon ulkomailta ja ihmettelen kuinka monet ruokakaupat ovat pyhänäkin auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiniä saa nykyään ruokakaupastakin.

Vierailija
4/21 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulu on vuoden suurin juhla aivan ylivoimaisesti kyllä ja tosiaan -viinikauppa on silloin kiinni! En tiedä, kannattaako sitä jo näin juhannuksena murehtia.

Jos käy juhannuksen jälkeen ostamassa joulun viinit niin ei sitten tarvitse stressata aukioloa jouluaattona.

Vierailija
5/21 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta aikaa sulla oli ostaa viinaa, ihan oma vika! oisit ostanut.

Ähäkutti!

Vierailija
6/21 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 47 tuntia alkon aukeamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/21 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulu on vuoden suurin juhla aivan ylivoimaisesti kyllä ja tosiaan -viinikauppa on silloin kiinni! En tiedä, kannattaako sitä jo näin juhannuksena murehtia.

Pääsiäinenkin on vuoden suurin juhla, siinä on kolme pyhäpäivää ja viinikaupat kiinni.

Vierailija
8/21 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joulu on vuoden suurin juhla aivan ylivoimaisesti kyllä ja tosiaan -viinikauppa on silloin kiinni! En tiedä, kannattaako sitä jo näin juhannuksena murehtia.

Pääsiäinenkin on vuoden suurin juhla, siinä on kolme pyhäpäivää ja viinikaupat kiinni.

Jeesus kääntyy haudassaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/21 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoli vuotta aikaa sulla oli ostaa viinaa, ihan oma vika! oisit ostanut.

Ähäkutti!

Eihän se voi ostaa etukäteen kun juo sitten samantien kaikki taas pois. Ei voi varautua kun viinahammas kolottaa niin kauan kun kotoa pulloja löytyy, ne on juotava äkkiä pois.

Vierailija
10/21 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden suurin tollo. En vain osaa ostaa tarpeeksi silloin kun kauppa on auki. Tähän auttaa vain se että kauppa on aina auki ja sieltä on kotiin kuljetus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/21 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostimme tarpeeksi juotavaa. Mulla on viinikaappi mökillä. Naiset juo viiniä ja me miehet olutta tai lonkeroa. Mulla on olutta 12 laatikkoa ja lonkeroa 12 laatikkoa vielä kun toin Latviasta helmikuussa.

Vierailija
12/21 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää osata varautua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
13/21 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt suomea.

Muista EU-maista on sama valikoima kun alkossa ruokakaupassa.

Olen muutenkin lopettanut Suomesta alkoholin ostamisen koska alholivero on järjetön Suomessa. Mieluummin alkoholin veroa tulisi laskea virontasolle.

Vierailija
14/21 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole vuoden suurin juhla. Suurin juhla on joulu. Ikävä kyllä osa suomalaisista kännää silloinkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/21 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tulin juhannuksen viettoon ulkomailta ja ihmettelen kuinka monet ruokakaupat ovat pyhänäkin auki.

Oli mahtavaa että lähi S-market oli juhannusaattona eli eilen auki klo 21.00 asti. K-supermarket oli netin mukaan 22.00 auki mutta sitä en varmistanut. 

Vierailija
16/21 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus ei ole edes top 5 isoin juhla Suomessa.

 

1. Joulu

2. Pääsiäinen

3. Uusi vuosi

4. Vappu

5. Pride

Vierailija
17/21 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, repesin tuolle "vuoden suurin tollo" :)

Itseäni morkaten - miksen tollo älynnyt ostaa sitä viinilekaa, mitä aina ennen? Ja kirotut röökitkin oli vähissä.

Nyt sitten suomalainen kärsii .... :)

No, wenig etwas, kävin kaupassa, korjaussarja. Iloinen yllätys oli, kun löydin kaapista, sinne unohtuneen salmaripullon jämän.

Vierailija
18/21 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhannus ei ole edes top 5 isoin juhla Suomessa.

 

1. Joulu

2. Pääsiäinen

3. Uusi vuosi

4. Vappu

5. Pride

Pride 🤣🤣🤣

Vierailija
19/21 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin äsken naapurimökkiin olutta. Siellä olut loppu eikä kukaan ole ajokunnossa ja naapuri tuli kysyy onko meillä myydä olutta.  Mies sanoi että maksavat ei ole raha ongelma. No minulla on 12 laatikkoa joten myin kolme 150 eurolla saksalaista olutta.

Vierailija
20/21 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopoilla viinit on aina loppu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan