Vuoden Suuri juhla ja viinikauppa on kiinni
On tämä kumma maa! Juuri ulkomailla oleskelleena...
Kommentit (21)
Minäkin tulin juhannuksen viettoon ulkomailta ja ihmettelen kuinka monet ruokakaupat ovat pyhänäkin auki.
Viiniä saa nykyään ruokakaupastakin.
Vierailija kirjoitti:
Joulu on vuoden suurin juhla aivan ylivoimaisesti kyllä ja tosiaan -viinikauppa on silloin kiinni! En tiedä, kannattaako sitä jo näin juhannuksena murehtia.
Jos käy juhannuksen jälkeen ostamassa joulun viinit niin ei sitten tarvitse stressata aukioloa jouluaattona.
Puoli vuotta aikaa sulla oli ostaa viinaa, ihan oma vika! oisit ostanut.
Ähäkutti!
Vielä 47 tuntia alkon aukeamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Joulu on vuoden suurin juhla aivan ylivoimaisesti kyllä ja tosiaan -viinikauppa on silloin kiinni! En tiedä, kannattaako sitä jo näin juhannuksena murehtia.
Pääsiäinenkin on vuoden suurin juhla, siinä on kolme pyhäpäivää ja viinikaupat kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joulu on vuoden suurin juhla aivan ylivoimaisesti kyllä ja tosiaan -viinikauppa on silloin kiinni! En tiedä, kannattaako sitä jo näin juhannuksena murehtia.
Pääsiäinenkin on vuoden suurin juhla, siinä on kolme pyhäpäivää ja viinikaupat kiinni.
Jeesus kääntyy haudassaan
Vierailija kirjoitti:
Puoli vuotta aikaa sulla oli ostaa viinaa, ihan oma vika! oisit ostanut.
Ähäkutti!
Eihän se voi ostaa etukäteen kun juo sitten samantien kaikki taas pois. Ei voi varautua kun viinahammas kolottaa niin kauan kun kotoa pulloja löytyy, ne on juotava äkkiä pois.
Vuoden suurin tollo. En vain osaa ostaa tarpeeksi silloin kun kauppa on auki. Tähän auttaa vain se että kauppa on aina auki ja sieltä on kotiin kuljetus.
Ostimme tarpeeksi juotavaa. Mulla on viinikaappi mökillä. Naiset juo viiniä ja me miehet olutta tai lonkeroa. Mulla on olutta 12 laatikkoa ja lonkeroa 12 laatikkoa vielä kun toin Latviasta helmikuussa.
En ole koskaan ymmärtänyt suomea.
Muista EU-maista on sama valikoima kun alkossa ruokakaupassa.
Olen muutenkin lopettanut Suomesta alkoholin ostamisen koska alholivero on järjetön Suomessa. Mieluummin alkoholin veroa tulisi laskea virontasolle.
Ei todellakaan ole vuoden suurin juhla. Suurin juhla on joulu. Ikävä kyllä osa suomalaisista kännää silloinkin.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tulin juhannuksen viettoon ulkomailta ja ihmettelen kuinka monet ruokakaupat ovat pyhänäkin auki.
Oli mahtavaa että lähi S-market oli juhannusaattona eli eilen auki klo 21.00 asti. K-supermarket oli netin mukaan 22.00 auki mutta sitä en varmistanut.
Juhannus ei ole edes top 5 isoin juhla Suomessa.
1. Joulu
2. Pääsiäinen
3. Uusi vuosi
4. Vappu
5. Pride
Heh, repesin tuolle "vuoden suurin tollo" :)
Itseäni morkaten - miksen tollo älynnyt ostaa sitä viinilekaa, mitä aina ennen? Ja kirotut röökitkin oli vähissä.
Nyt sitten suomalainen kärsii .... :)
No, wenig etwas, kävin kaupassa, korjaussarja. Iloinen yllätys oli, kun löydin kaapista, sinne unohtuneen salmaripullon jämän.
Vierailija kirjoitti:
Juhannus ei ole edes top 5 isoin juhla Suomessa.
1. Joulu
2. Pääsiäinen
3. Uusi vuosi
4. Vappu
5. Pride
Pride 🤣🤣🤣
Myin äsken naapurimökkiin olutta. Siellä olut loppu eikä kukaan ole ajokunnossa ja naapuri tuli kysyy onko meillä myydä olutta. Mies sanoi että maksavat ei ole raha ongelma. No minulla on 12 laatikkoa joten myin kolme 150 eurolla saksalaista olutta.
Joulu on vuoden suurin juhla aivan ylivoimaisesti kyllä ja tosiaan -viinikauppa on silloin kiinni! En tiedä, kannattaako sitä jo näin juhannuksena murehtia.