Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet! Joudutteko feikkaamaan orgasmin lihavana naisen kanssa?

Vierailija
20.06.2026 |

Kondomin kanssa se on helpompaa kuin paljaalla, kun tyhjän kortsun voi helposti sujauttaa piiloon

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tarvitse, plus- kokoinen nainen on parasta mitä voi olla.  Itse olen lihaksikas ja kuuleman mukaan myös erittäin komea mutta tunnen vetoa vahvoihin naisellisiin muotoihin, hoikat ja pienet naiset ei ole koskaan ollut mun juttu. Sääli kaikkien niiden kauniiden naisten puolesta joilla on itsetunto- ongelmia koska kynäniskaiset fillaristimiehet haukkuu lihavaksi, ei itsellä kävisi mielessäkään haukkua vastakkaista sukupuolta vaikka olisi miten omista mieltymyksistä poikkeava.

Mutta kaikille naisille löytyy kyllä joku joka rakastaa ja rakastelee, oli sitten enemmän tai vähemmän muodokkaampi🙂

M34

Vierailija
22/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tarvitse, plus- kokoinen nainen on parasta mitä voi olla.  Itse olen lihaksikas ja kuuleman mukaan myös erittäin komea mutta tunnen vetoa vahvoihin naisellisiin muotoihin, hoikat ja pienet naiset ei ole koskaan ollut mun juttu. Sääli kaikkien niiden kauniiden naisten puolesta joilla on itsetunto- ongelmia koska kynäniskaiset fillaristimiehet haukkuu lihavaksi, ei itsellä kävisi mielessäkään haukkua vastakkaista sukupuolta vaikka olisi miten omista mieltymyksistä poikkeava.

Mutta kaikille naisille löytyy kyllä joku joka rakastaa ja rakastelee, oli sitten enemmän tai vähemmän muodokkaampi🙂

M34

Sama. Mikään ei ole upeampaa ja palkitsevampaa kuin  plus kokoisen naisen tyydyttäminen. Ei todella tarvitse feikata, antaa vain lopussa, omalla vuorolla räjähdyksen tulla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran muuan maksullinen pullero väitti, että multa tuli jo, vaikka multa mitään tullut. 
Petos!

Vierailija
24/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun ole ainakaan tarvinnut koskaan feikata tai mitään. 

Päinvastoin vaikea se on monesti pidättää siemensyöksyä vaikka olisi vähän ylipainoinenkin kumppani. Itse tykkään kyllä eniten hoikista. Hoikkien kanssa on kiihottavaa olla iho iholla ja keskittyä vartaloon. Toisaalta kerran yhdellä hieman ylipainoisella oli ihan vastustamattoman hyvät ja isot tissit. Ei sitä usein toisaalta ehdi keskittyä mihinkään ennen kuin homma on ohi. Pitäisi varmaan vähän treenata enemmän mutta se on vaan aina niin huikee tunne kun naisen kanssa pääsee silleen.

Olen 24 vuotta niin ei toki ihan hirveästi ole kokemusta. Ehkä 10 eri naisen kanssa ollut silleen.

Vierailija
25/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minun ole ainakaan tarvinnut koskaan feikata tai mitään. 

Päinvastoin vaikea se on monesti pidättää siemensyöksyä vaikka olisi vähän ylipainoinenkin kumppani. Itse tykkään kyllä eniten hoikista. Hoikkien kanssa on kiihottavaa olla iho iholla ja keskittyä vartaloon. Toisaalta kerran yhdellä hieman ylipainoisella oli ihan vastustamattoman hyvät ja isot tissit. Ei sitä usein toisaalta ehdi keskittyä mihinkään ennen kuin homma on ohi. Pitäisi varmaan vähän treenata enemmän mutta se on vaan aina niin huikee tunne kun naisen kanssa pääsee silleen.

Olen 24 vuotta niin ei toki ihan hirveästi ole kokemusta. Ehkä 10 eri naisen kanssa ollut silleen.

Et ole ajatellut lyhentää satuasi ylimmän kappaleen mittaiseksi

Vierailija
26/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makuasia mikä on lihava ja mikä ei, en pidä itseäni lihavana. Olen feikannut monia kertoja orgasmin seksikkäänä pitämäni vaimoni kanssa, kun sitä ei vain ole kovasta panemisesta huolimatta tullut kolmessa vartissakaan. 

Luulen että on mennyt läpi aivan täydestä, koska toisinaan vedän ulos silloinkin kun laukean ja annan spermojen tulla kämmenelle. Eihän vaimo voi tietää onko siinä kättä pestessäni spermaa vai ei.

Miksi feikkaan orgasmeja miehenä, ainakin oma naiseni tuntuu kokevan, että seksi on ollut myös miehelle tyydyttävää vasta kun laukean ja jos tajuaisi etten laukea aina, todennäköisesti seksi vähenisi. Niin on joskus käynytkin ja siitä tuo kai on perua.

Match made in heaven! Toinen näyttelee ja toinen kuvittelee.

Eihän noin käy kuin ehkä silloin kun on pantu aamuin illoin viikon verran tai jos olen kiihkoissani runkannut paljaalla kädellä paineet pois useampana peräkkäisenä päivänä. Tiedän kokemuksesta, että puoliso alkaa säätää seksiä harvemmaksi, mikäli huomaa etten laukeakaan enää. Siksi tämä pikku esitys ja tietää saavansa pillua aamuin.illoin jatkossakin.

Vierailija
27/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei edes seiso kun toteaa naisen olevan etova.

Vierailija
28/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies näyttelee orgasmin? Laukeaminenhan ei tarkoita orgasmia. 

Vierailija
29/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun oo koskaan tarvinnut feikata mitään. Jos on jyystänyt aika paljon viime päivinä, niin sitten ei välttämättä enää ole kovin herkässä.

Ei ole ollut ongelma itselle eikä kumppanille.

Vierailija
30/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orgasmi ja laukeaminen ovat biologisesti yksiselitteisesti synonyymejä.

Vierailija
31/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ollut tarvetta feikata. Yhden sopivan seksikkään kanssa kävi niin että en kerennyt tulla kun meitä häirittiin. Mökki täynnä porukkaa niin menimme saunaan ja lopulta pesuhuoneen lattialle panemaan. Joku kuitenkin ampaisi suihkuun kesken aktimme.

Vierailija
32/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöisen normaalikullisen on vähän hankala naida kovin ylipainoista naista. Edestäpäin ei pääse kun vatsan läskit roikkuu pillun päällä ja takaapäin ei ylety kun perseposket ottaa vastaan, mutta kun oikein työntää, niin justiin terskan saa työnnettyä pillun sisään ja kyllä silläkin jo saa lastin lentämään. 

Vierailija
33/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmöisen normaalikullisen on vähän hankala naida kovin ylipainoista naista. Edestäpäin ei pääse kun vatsan läskit roikkuu pillun päällä ja takaapäin ei ylety kun perseposket ottaa vastaan, mutta kun oikein työntää, niin justiin terskan saa työnnettyä pillun sisään ja kyllä silläkin jo saa lastin lentämään. 

Läskit väittää, että onnistuu ihan hyvin. Ehkä ne vetää poimuihin sitten. En tuota tiedä?

Vierailija
34/42 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan joutunut feikkaamaan  pehmeän naisen kanssa. Pehmeä nainen saa kullini herämään.

Vierailija
35/42 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali mies hoitaa naisen muitoihin katsomatta. Inkkelit pysykööt vinttikamareissaan

Vierailija
36/42 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisenä kävin panemassa yhtä tuhtia tyttöä ja en kyllä kokenut tuollaisia ongelmia 15 senttiselläni. Ihan hyvin upposi edestä ja takaa pohjaan saakka. Kuinka pieni se sun ns. normaali oikein on? Toki se tyttö ei ollut mitenkään sairaalloisen ylipainoinen, mutta lihava oli. Ainoa mikä häiritsi, oli hikinen alapää, ei tehnyt mieli nuolla. Vaikka hän kävi suihkussa, niin silti kohta oli taas hien hajua alapäässä. Tämä ilmeisesti lihavilla yleinen ongelma.

Vierailija
37/42 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ongelmaa! Lihava nainen haluaa myös yhtälailla seksiä kuim se hoikka instgram valokuva huo ra. Joten kyllä mä sitä lihavaa myös vedän viikseen ja nutella aukkoon

Vierailija
38/42 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai joudun mutta vain lihavana naisen kanssa koska laihana hevosen kanssa en joudu feikkaamaan.

Vierailija
39/42 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ovat miehellä kaksi eri asiaa jotka yleensä tapahtuvat yhtä aikaa.

Laukeaminen = siemensyöksy.

Orgasmi = hyvän olon tunne joka tuntuu leviävän kaikkialle sukupuolielimien suunnalta 

Vierailija
40/42 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ovat miehellä kaksi eri asiaa jotka yleensä tapahtuvat yhtä aikaa.

Laukeaminen = siemensyöksy.

Orgasmi = hyvän olon tunne joka tuntuu leviävän kaikkialle sukupuolielimien suunnalta 

Miten itselläsi käy, kun tunputat; saatko orgasmin ilman vai spegusi kanssa..