Voiko möhömahainen, 42-vuotias mies saada vielä kesäheilaksi parikymppisen neitokaisen
Kommentit (25)
Totta kai voi, unissasi. Menehän nukkumaan.
Ainut mahdollisuus on, että neitokainen on samaa kaliiperia oleva päihtynyt ja möhömahaisnen kuin sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Teinit ovat kovia rahan perään joten kyllä.
Ei kiinnosta teinit. Enkä maksa mitään.
-AP
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Ei, etkä myöskään 61-vuotiasta neitokaista. Olet tyhmä ja limainen, mikä tekee miehestä aina oksettavan.
Luulen että sinun osalta se ei enää ole mahdollista.
Varmaan kerta viikkoon, tunti -periaatteella ja korvaus kohdilleen. Kesäopintotukea.
Punaisissa Converseissani käyn alle 23-vuotiaasta.
M 52
Kävisikö 14v.? Tai vaikka 15v.? Jos maksat, niin joo olet ihana sinäkin.
Kummityttökö?
Vai siskon tytär?
Tyttäresi koulukaveri, jo lapsuudesta tuttu.
Ai veljen tytär.
Ala harrastaa vaikka frisbeegolfia, mielekkäämpää sekin on kuin tuollainen haihattelu. Ja saisit vähän raikasta ilmaakin, ajatukset tuulettumaan!
Ai että, 200 naista, ai että kun hiivapalstalaiset kuumenee!
Tuskin enää irtoaa.
Mulla alkoi ikä näkymään naamasta joskus 35v kieppeillä, sitä ennen raahasin melkein kuukausittain 20-25v tylleröitä baarista kämpille.
Nyt joutuu "tyytymään" +30v naisiin.
Möhömahaa mulla ei ole, enkä usko, että se on etu näissä hommissa.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin enää irtoaa.
Mulla alkoi ikä näkymään naamasta joskus 35v kieppeillä, sitä ennen raahasin melkein kuukausittain 20-25v tylleröitä baarista kämpille.
Nyt joutuu "tyytymään" +30v naisiin.
Möhömahaa mulla ei ole, enkä usko, että se on etu näissä hommissa.
Ainiin. t M44
Kyllä möhömahainen ja 42-vuotias voisi vielä saada kesäheilaksi parikymppisen neidon, mutta tuo että on noiden päälle vielä mies lienee monelle jo liikaa.
Mutta möhömahainen palstapunkero saa yöksi kenet tahansa, tai melkein ja hyvä niin! Junttiloissa MT 20 v ukkoja esim
Teinit ovat kovia rahan perään joten kyllä.