Onko teillä "sääntö" että juustoa saa syödä vain leivän päällä.
Jos, niin miksi?
Kommentit (49)
Ei ole tuollaista sääntöä. Juustoa voi syödä ihan sellaisenaan, hedelmien kanssa, ruuissa.
Ei ole. Juuston voi syödä siitä vaan niin kuin haluttaa. Silloin juusto maistuu omalta itseltään.
Vierailija kirjoitti:
No aika harvoin sitä tulee syötyä ilman leipää.
Makaronilaatikossa, juustokakussa !
Lapsuudenkodissani oli tuollaisia sääntöjä. Juustoa tai leikkeleitä ei sanut syödä ilman leipää. Onneksi aikuisena ostan itse ruokani ja voin syödä mitä haluan silloin kuin haluan ja niin paljon kuin haluan.
Vierailija kirjoitti:
Allako pitäisi?
IS: Oletko aina laittanut juuston väärälle puolelle leipää?
Ei. Voi syödä myös oliivien, hedelmäpalojen tai muiden tapasten kanssa. Pikku haarukalla tökkien vadilta. Vävypoika toi mulle ihanaa juustoa Hollannista. Söin sen viikossa nimenomaan noin, iltaisin pikku suolapalana.
Mikä vimma joillain on mussuttaa leipää???
Leivälle joko siivu juustoa tai leikkelettä! Ei niitä kahmalokaupalla ole tarkoitus syödä. Anna mun kaikki kestää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allako pitäisi?
IS: Oletko aina laittanut juuston väärälle puolelle leipää?
Oletko aina laittanut leipäsi väärälle puolelle juustoa. Is kartoitti: tulos saattaa järkyttää!
Harvemmin syön leivän päällä yleensä suuhun sopivina paloina ilman leipää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aika harvoin sitä tulee syötyä ilman leipää.
Makaronilaatikossa, juustokakussa !
En ole koskaan syönyt makaronilaatikossa juustoa. Ei kuulu meidän makaronilaatikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Ei, asun yksin joten syön juustoa miten ja milloin haluan.
Vappaus, tuo ihana asia, jota paskoissa parisuhteessa olijat ei tunne.
Muistatteko kun viimevuosikymmenellä myytiin marketeissa kilon laatikoita juustosiivuja ja leikkele siivuja. Olivat vielä edulliset hinnat alle 10e kilo... oi niitä aikoja!
Nykyäänhän halvin lauantaikin taitaa maksaa sen 10-13e kilolta. Juustoissa ollaan jo 14e-19e kilohinnoissa
Allako pitäisi?