Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiipi tässä mökillä grillatessa mieleen että miten ne kerrostalossa asuavat pärjää mielenterveyden osalta

Vierailija
19.06.2026 |

Varmaan heillä paljon haasteita.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tässä. Kiva aidattu piha ja metsäpuisto vieressä. 

Vierailija
22/30 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykkää mökkrilystä. En tykkää hyttysistä, paarmoista, käärmeistä, muurahaisista, mökillä olevista töistä ym. ym. Mulla olisi mielenterveyshaasteita, jos mulla olisi se mökki. Inhoisin joka minuuttia!

Asun kerrostalossa. Parveke on ja se on ihan kiva, mutten ole siellä hirveästi. 

Älä unohda ulkovessaa.

En viitsinyt laittaa, kun heti tultais  selostamaan sisävessoista mökillä. Ihan kuin ne nyt niin yleisiä olisivat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulle grillaus ole mikään must-juttu. Saattaa mennä vuosia, etten grillaa. En tykkää saunomisesta tai uimisesta. Miljardeilla ihmisillä ei ole mökkejä. Ap on vähän kajahtanut :D

Onko Ap mökillä, sanooko? 

Vierailija
24/30 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna kyllä keskittysin niihin grillattaviin ja mökkielään , kuin muiden mökittömyyteen ja koteihin. 

Vierailija
25/30 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa toi sun empatia. Se ulottuu taatusti moneen muuhunkin asiaan. Olet niin rakastettava olento, että ihan tässä pakahtuu. Hei, nauti kesästä ja hyvää Juhannusta.

Vierailija
26/30 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillaavat sähkögrillillä partsilla aurinko paistaa ja +21 C.

Vierailija
27/30 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuun verrattuna suorastaan loistavasti pärjätään.

Vierailija
28/30 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää mökkrilystä. En tykkää hyttysistä, paarmoista, käärmeistä, muurahaisista, mökillä olevista töistä ym. ym. Mulla olisi mielenterveyshaasteita, jos mulla olisi se mökki. Inhoisin joka minuuttia!

Asun kerrostalossa. Parveke on ja se on ihan kiva, mutten ole siellä hirveästi. 

Sama! Saanut mielenterveyshaasteita tästä ok-talosta.

Millon särkyy mikäkin ja aina pitäis olla tekemässä jotain

En jaksa enää!

Vierailija
29/30 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkihän on ihan hlvetin tylsä! 

Asun 4-6kk vuodesta Suomessa kerrostalossa, saan hyvin samalla säästöön ja sitten säästöillä loppuvuoden kaverin kämpällä edullisesti Espanjassa. Työttömälle ihan kiva diili, vai mitä? Ei oikein onnistuisi omakotitalon kanssa. Ja siis ennen työttömyyttä asuin omakotitalossa, mutta nyt tää toimii paremmin näin. Todella mukavaa elämää! 

Vierailija
30/30 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin  pärjään. En ole vielä koskaan grillannut. en ole koskaan päässyt kenenkään mökille edes. Pihvin voi paistaa pannullakin kotona, ei se mulle tärkeää ole grillaus mökillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan