Hiipi tässä mökillä grillatessa mieleen että miten ne kerrostalossa asuavat pärjää mielenterveyden osalta
Kommentit (30)
Aika moni on palstalla huolissaan sun mielenterveydestä. Ei ole normaalia miettiä kerrostaloasukkaita 24/7.
Luuletko olevasi ainoa, jolla on mökki?
Vierailija kirjoitti:
Hyväksymällä. En tiedä kyllä miten ilman parveketta olevat pärjäävät.
MÄ en ikinä mene parvekkeelle (ite asun rivarissa)
Pelkään aina että ne putoaa!
JA niinhän on nyt käynyt!
En usko että kerrostalo on se ongelma niinkään. Riippuu enemmän missä se kerrostalo sijaitsee. Jos rauhallisessa luontoympäristössä, eiköhän siellä pärjää suht koht yhtä hyvin kuin täällä mökkirannassakin.
Ihan hyvin kiitos. Kesän tässä kärvistelen ja sitten lähden pariksi kuukaudeksi Malagaan kakkosasunnolle. Eläkepäivät vietän sitten varmaan kokonaan siellä ja myyn tämän kerrostalokämpän.
Tykkään asua kerrostalossa. Mökillä viihdyn vain kavereiden kanssa ryypätessä.
M45
En tykkää mökkrilystä. En tykkää hyttysistä, paarmoista, käärmeistä, muurahaisista, mökillä olevista töistä ym. ym. Mulla olisi mielenterveyshaasteita, jos mulla olisi se mökki. Inhoisin joka minuuttia!
Asun kerrostalossa. Parveke on ja se on ihan kiva, mutten ole siellä hirveästi.
Netissä seikkailessa. Ja on tuolla talonyhtiön pihalla grilli mahdollisuuskin, mutta en niin välitä.
Palstaan näyt sinäkin ap turvautuvan mielenterveysasioissa. 😁
Vierailija kirjoitti:
Tyhmän persun tyhmä aloitus.
Sulla on pakkomielle. Se on sairaus. Siihen voi hakea apua. Hae apua. Kirjoitinko tarpeeksi selkeällä suomella?
No meillä täällä Norjassa ei juuri tänään ole grillauskelejä, mutta muuten, kiitos kivasti. Sinne kerrostaloon palataan sitten syksyllä.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni on palstalla huolissaan sun mielenterveydestä. Ei ole normaalia miettiä kerrostaloasukkaita 24/7.
Hän on yksin ilmeisesti ja seurankipeä.
Hommaa ap kavereita, ettei tarvitse roikkua pyhät ja arjet vauvalla. Niin minä tein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmän persun tyhmä aloitus.
Sulla on pakkomielle. Se on sairaus. Siihen voi hakea apua. Hae apua. Kirjoitinko tarpeeksi selkeällä suomella?
Ap:n kanssa samaan hoitolaitokseen. Alkaa olemaan kiire.
Ei mulle grillaus ole mikään must-juttu. Saattaa mennä vuosia, etten grillaa. En tykkää saunomisesta tai uimisesta. Miljardeilla ihmisillä ei ole mökkejä. Ap on vähän kajahtanut :D
Vierailija kirjoitti:
Hyväksymällä. En tiedä, miten ilman ranskalaista parveketta olevat pärjäävät.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää mökkrilystä. En tykkää hyttysistä, paarmoista, käärmeistä, muurahaisista, mökillä olevista töistä ym. ym. Mulla olisi mielenterveyshaasteita, jos mulla olisi se mökki. Inhoisin joka minuuttia!
Asun kerrostalossa. Parveke on ja se on ihan kiva, mutten ole siellä hirveästi.
Älä unohda ulkovessaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväksymällä. En tiedä, miten ilman ranskalaista parveketta olevat pärjäävät.
Hyväksymällä. En tiedä, miten ilman avattavaa keittiön ikkunaa olevat oikein pärjää.