Katsoin Tapio Rautavaraan dokumentin Tapsa
Oli selvää, että mies ei ollut enää täysissä hengen voimissa. Heitteli jo iltamavitsejä tositarinoina.
Kommentit (66)
Tapsan kertoma viihdyttäjän elämästä on täysin sama kuin myyntimiesten. Aina pitää ehtiä mahdottomiin osoitteisiin hornan tuuttiin ajallaan ja pitää olla parhaimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Hänen terveyskeskuksessa saamaansa kohtelua on kuvailtu töykeäksi ja välinpitämättömäksi
Näitä virhearvioita on tehty kännisile taviksillekin ja lähetetty kotiin kuolemaan.
Tapio Rautalapiota pelkäsi oikeiston pojat ihan tosissaan. Siinä oli ukko joka näytti kirjahyllyn paikan pojuille ja pyöreämahaisille monopolimiehille.
Vierailija kirjoitti:
Maistui vähän liikaa, kuten tuo aikana oli tapana ja tietenkin komeus aiheutti muitakin juttuja. Kukaan ei tiedä lapsien määrää.
3 tyttöä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon aikaan tuottajat halusi elokuviinsa laulajia ja muita julkkiksia, koska ne veti yleisöä. Tapsa ei ollut mikään näyttelijä, mutta ei ollut Olavi Virtakaan, ja niin vain ympättiin elokuviin näyttelemään.
Ei ollut kummoinen näyttelijä Henry Theelkään.
Ainahan nämä laitettiin siihen elokuvaan myös laulamaan, koska sitähän yleisö tietysti odotti.
Ja Mauno Kuusisto
Tai Georg Malmsten
Olisiko ankea lapsuus yksinhuoltajaäidin lapsena surumielisyyden syy? Melko monta artistia on viina vienyt, vaikka eivät ole olleet edes syntyneet sodan aikana. Ei se varmaan kenenkään mielialaa parantanut.
Olen niin vanha, että olen nähnyt Rautavaaran tanssipaikalla. Siellä hän loppuillasta horjahteli yleisön joukossa, mutta esiintymisessä ei ollut mitään valittamista toisin monen muun nykyartistin kohdalla.