Pystyisitkö selittämään miehellesi mitä tarkoittaa takaiskuventtiili?
Kommentit (230)
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko nyt pesukoneen osaa vai mahaporttia (refluksivaivan syytä)?
Nyt on väitetty että takaistuventtiili on aortassa ja nyt joku juntti väittää, että se olisi mahaportissa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluaisin selittää hänelle mitään? Otin eron hänestä, koska en jaksanut hänen yksiniitisyyttään muutenkaan. Ja milloin mies on mitään kuunnellut? Eihän esim ap itse edes lue. Inttää vain osoittaen omia ennakkoluulojaan ja typeryyttään.
Tiedonsiirto tiedonkäsittelykyvttömään on mahdotonta ja turhaa.
Kyllä luen ja odotan edelleen vastausta mikä on takaiskuventtiili.
Ap
Minä tiedän sanoa tämän hyvin lyhyesti. Takaiskuventtiili estää virtauksen(vesi, kaasu, ilma) suunnan muuttumisen vastakkaiseen suuntaa. Nyt tiedätte!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko vissiin antaa vinkki, jotta saataisiin oikea vastaus.
Minkä sinä laitat päälle ensimmäisenä kun alat tehdä ruokaa keittiössä?
Essun.
Miksi sotket keittiössäsi, etkö osaa kokata siististi?
Miksi sotket makuuhuoneessa, etkö osaa siististi naida? Naisesi valittaa varmaan enemmän, jos ei tule lakanapyykkiä? Samoin puhdas keittiö ei pelasta huonoa ruokaa.
Onko tuollaista takaiskuventtiiliä edes olemassa? Kävin S-marketissa ja kysyin missä on takaiskuventtiilit ja myyjä sanoi ettei sellaisia ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Essun.
Miksi sotket makuuhuoneessa, etkö osaa siististi naida? Naisesi valittaa varmaan enemmän, jos ei tule lakanapyykkiä? Samoin puhdas keittiö ei pelasta huonoa ruokaa.
Täh? Eikö teillä naida muualla kuin makuuhuoneessa? lauantaisin saunan jälkeen pimeässä? Hankkikaa ihmeessä seksielämä.
Vierailija kirjoitti:
Minä tiedän sanoa tämän hyvin lyhyesti. Takaiskuventtiili estää virtauksen(vesi, kaasu, ilma) suunnan muuttumisen vastakkaiseen suuntaa. Nyt tiedätte!
tätä on kyllä väitetty ketjussa mutta ei ole pystynyt todistamaan. Edes sinä.
Vierailija kirjoitti:
Voi herranjumala miten typerä oletkaan. Muotikin kulkee virauksien mukaan eikä yksikään takaiskuventtiili ole sitä estänyt.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuollaista takaiskuventtiiliä edes olemassa? Kävin S-marketissa ja kysyin missä on takaiskuventtiilit ja myyjä sanoi ettei sellaisia ole.
On niitä. Esim meillä on venttiili ilmapumpussa joka tuottaa ilmakuplia akvaarioon. Jos tulisi oikosulku on mahdollista että ilmapumpun letkuun tulisi lappoilmiö ja vettä pääsisi akvaariosta ilmapumppuun. Takaiskuventtiili estää tämän.
Meillä ainakin mies on niin saatanan tyhmä, että sille ei kannata selittää yhtään mitään.
Minä en osaa vaikka olen mies mutta tämä kuuluu niihin asioihin joita mun ei tarvitse pystyä selittämään kenellekään.
Jep. Aivopainetta laskevassa aivo-vatsa letkustossa on sellainen; joudun niitä asentelemaan vauvoille, joiden aivopaine on koholla. Noin esimerkkinä.
Outo kysymys kokonaisuudessaan, ei kukaan voi kaikkea osata selittää…
Vai oliko tässä takana outo ajatus, ettei naisoletettu tajua mekaniikkaa?
Mistä aloittaja on tuollaistakin tullut edes ajatelleeksi…
Vierailija kirjoitti:
Minä en osaa vaikka olen mies mutta tämä kuuluu niihin asioihin joita mun ei tarvitse pystyä selittämään kenellekään.
Eikä myöskään mun tarvitse tietää siitä itse mitään. Sillä tiedolla en tee mitään.
Pride-kulkueessa on monella puppelilla takaiskuventtiili.
Incelit jankuttaa koko juhannuksen😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Pride-kulkueessa on monella puppelilla takaiskuventtiili.
Joo vihervasureille olisi paikallaan takaiskuventtiili suuhun, jotta tunteet ei purkautuisi tietämättömyyden öyhötyksenä ulos vaan ennen puhetta suoritettaisiin kriittinen ajattelutyö.
Voihan se kysyä sen tekoälyltä jos ei tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Essun.
Täh? Eikö teillä naida muualla kuin makuuhuoneessa? lauantaisin saunan jälkeen pimeässä? Hankkikaa ihmeessä seksielämä.
Ai että incelit naisivat? Sinähän se humoristi olet.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakin mies on niin saatanan tyhmä, että sille ei kannata selittää yhtään mitään.
Jätä se persu.
Miksi ihmeessä kiukuttelet naisista? Oletko kenties homo? Sopeudu, olosi helpottuu.