Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyisitkö selittämään miehellesi mitä tarkoittaa takaiskuventtiili?

Vierailija
19.06.2026 |

Niin?

Kommentit (230)

Vierailija
201/230 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi Nooan arkkikaan uponnut jos siinä olisi ollut takaiskuventtiili. Jeesus ei vaan osannut. 

No, eihän se Jeesus sitäkään rakentanut, vaan Nooa. Vinkki on nimessä: Nooan arkki.

Sinulla on ilmeinen kiinnostus teologiaan, mutta kovin vähäiset tiedot.

Mutta ei olisi uponnut jos olisi ollut takaiskuventtiili. 

Voi olla. Ei uponnut ilmankaan.

Yleensä avomerialuksissa ei ole pohjatulppaa. Soutuveneissä on. Ne uppoavat kun niiden kelluvuus (kyky syrjäyttää vettä) on vähäisempi kuin veden paine.  Eli esim hörppäämällä vettä tai vuotamalla nopeammin kuin pilssipumput vievät vettä ulos. 

Mies taas uppoaa helposti esim oluella. 

Perseseksiä haittaa 2 kpl takaiskuventtiileitä: ulompi ja sisempi sulkijalihas. Kumpikin on automaattisesti kiinni ja pitää tahdonalaisesti rentouttaa, että miehet pääsevät panemaan toisiaan. 

Ajatella että Nooan arkki upposi vaikka ei ollut edes pohjatulppaa. Saatanan huono puuseppä se Jeesus sitten loppujen lopuksi olikin.

Jeesus on satuhahmo. Hän ei tietäisi edes mikä on kavahöylä ja naskali, takaiskuventtiilistä puhumattakaan. 

Helvata, unohdin taas ostaa kavahöylän. Oon kaivannut sitä puutöihin monta vuotta. 

N

Sellaista se on kun naiset tekee puutöitä. Työkalut eivät ole kunnossa, vaan tehdään töitä pelkästään kuukautisten aiheuttaman raivon voimalla. Hyvä, että nyt on kavahöylä myös pakissa. 

1. Opettele lukemaan

2. Menkkaraivo on myytti. Menkat loppui 3 vuotta sitten mutta raivo on tallella aina tarvittaessa.

3. On ok olla homo. Älä siis viitsi kiukutella naisista. Se ei vain ole sun juttu. Sopeudu, olosi helpottuu. 

Miksi ihmeessä kiukuttelet naisista? Oletko kenties homo? Sopeudu, olosi helpottuu. 

Vierailija
202/230 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko nyt pesukoneen osaa vai mahaporttia (refluksivaivan syytä)?

Nyt on väitetty että takaistuventtiili on aortassa ja nyt joku juntti väittää, että se olisi mahaportissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/230 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluaisin selittää hänelle mitään? Otin eron hänestä, koska en jaksanut hänen yksiniitisyyttään muutenkaan. Ja milloin mies on mitään kuunnellut? Eihän esim ap itse edes lue. Inttää vain osoittaen omia ennakkoluulojaan ja typeryyttään.

Tiedonsiirto tiedonkäsittelykyvttömään on mahdotonta ja turhaa.

Kyllä luen ja odotan edelleen vastausta mikä on takaiskuventtiili.

Ap

Vierailija
204/230 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän sanoa tämän hyvin lyhyesti. Takaiskuventtiili estää virtauksen(vesi, kaasu, ilma) suunnan muuttumisen vastakkaiseen suuntaa. Nyt tiedätte!

Vierailija
205/230 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko vissiin antaa vinkki, jotta saataisiin oikea vastaus. 

Minkä sinä laitat päälle ensimmäisenä kun alat tehdä ruokaa keittiössä?

Essun.

Miksi sotket keittiössäsi, etkö osaa kokata siististi?

Miksi sotket makuuhuoneessa, etkö osaa siististi naida? Naisesi valittaa varmaan enemmän, jos ei tule lakanapyykkiä? Samoin puhdas keittiö ei pelasta huonoa ruokaa.

Vierailija
206/230 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuollaista takaiskuventtiiliä edes olemassa? Kävin S-marketissa ja kysyin missä on takaiskuventtiilit ja myyjä sanoi ettei sellaisia ole. 

Vierailija
207/230 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Essun.

Miksi sotket makuuhuoneessa, etkö osaa siististi naida? Naisesi valittaa varmaan enemmän, jos ei tule lakanapyykkiä? Samoin puhdas keittiö ei pelasta huonoa ruokaa.

Täh? Eikö teillä naida muualla kuin makuuhuoneessa? lauantaisin saunan jälkeen pimeässä? Hankkikaa ihmeessä seksielämä.  

Vierailija
208/230 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän sanoa tämän hyvin lyhyesti. Takaiskuventtiili estää virtauksen(vesi, kaasu, ilma) suunnan muuttumisen vastakkaiseen suuntaa. Nyt tiedätte!

tätä on kyllä väitetty ketjussa mutta ei ole pystynyt todistamaan. Edes sinä.

Vierailija
209/230 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi herranjumala miten typerä oletkaan. Muotikin kulkee virauksien mukaan eikä yksikään takaiskuventtiili ole sitä estänyt. 

Vierailija
210/230 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuollaista takaiskuventtiiliä edes olemassa? Kävin S-marketissa ja kysyin missä on takaiskuventtiilit ja myyjä sanoi ettei sellaisia ole. 

On niitä. Esim meillä on venttiili ilmapumpussa joka tuottaa ilmakuplia akvaarioon. Jos tulisi oikosulku on mahdollista että ilmapumpun letkuun tulisi lappoilmiö ja vettä pääsisi akvaariosta ilmapumppuun. Takaiskuventtiili estää tämän.

Vierailija
211/230 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin mies on niin saatanan tyhmä, että sille ei kannata selittää yhtään mitään. 

Vierailija
212/230 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en osaa vaikka olen mies mutta tämä kuuluu niihin asioihin joita mun ei tarvitse pystyä selittämään kenellekään. 

Vierailija
213/230 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Aivopainetta laskevassa aivo-vatsa letkustossa on sellainen; joudun niitä asentelemaan vauvoille, joiden aivopaine on koholla. Noin esimerkkinä.

Outo kysymys kokonaisuudessaan, ei kukaan voi kaikkea osata selittää…

Vai oliko tässä takana outo ajatus, ettei naisoletettu tajua mekaniikkaa? 
Mistä aloittaja on tuollaistakin tullut edes ajatelleeksi…

Vierailija
214/230 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en osaa vaikka olen mies mutta tämä kuuluu niihin asioihin joita mun ei tarvitse pystyä selittämään kenellekään. 

Eikä myöskään mun tarvitse tietää siitä itse  mitään. Sillä tiedolla en tee mitään.

Vierailija
215/230 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pride-kulkueessa on monella puppelilla takaiskuventtiili.

Vierailija
216/230 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incelit jankuttaa koko juhannuksen😂🤣

Vierailija
217/230 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pride-kulkueessa on monella puppelilla takaiskuventtiili.

Joo vihervasureille olisi paikallaan takaiskuventtiili suuhun, jotta tunteet ei purkautuisi tietämättömyyden öyhötyksenä ulos vaan ennen puhetta suoritettaisiin kriittinen ajattelutyö.

Vierailija
218/230 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se kysyä sen tekoälyltä jos ei tiedä. 

Vierailija
219/230 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Essun.

Täh? Eikö teillä naida muualla kuin makuuhuoneessa? lauantaisin saunan jälkeen pimeässä? Hankkikaa ihmeessä seksielämä.  

Ai että incelit naisivat? Sinähän se humoristi olet. 

Vierailija
220/230 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ainakin mies on niin saatanan tyhmä, että sille ei kannata selittää yhtään mitään. 

Jätä se persu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän