Pystyisitkö selittämään miehellesi mitä tarkoittaa takaiskuventtiili?
Kommentit (196)
Vierailija kirjoitti:
Miehellekö se pitää selittää? Usein se on nainen joka esim pesukoneen asentaa. Ainakin minun kokemusmaailmassa.
Tämä. Kuin lapselle selittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Estää nesteen virtauksen väärään suuntaan. Esim laskimoissa on sellaiset. Kävikö mielessäsi lainkaan se? Tuskin. Et tiedä miten oma kehosi toimii, pelle.
Minulla kusi virtaa päähän, puuttuuko minulta siis takaiskuventtiili?
Ap
Kyllä, just näin. Ap osasi päätellä. Takaiskuventtiili estää takaisinvirtausta. Ihan niin kuin laskimoläppä laskimossa, muuten meillä kaikilla olisi jalat täynnä hyytymiä.
Tiedätkö ap, että miehen genomi ja sen myötä koko perimä on paljon pienempi kuin naisilla, ja sen vuoksi kaikinpuolinen hajonta ominaisuuksissa paljon suurempi? Usein iniset, että miehissä on enemmän neroja kuin naisissa, mutta unohdat, että vastaavasti myös idiootteja on miehissä paljon enemmän.
Edustat sitä tomppeliosastoa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö sinä ap, missä kohtaa kehossasi on g-piste? Peräsuolen etuseinämän ja eturauhasen takaseinämän välissä. Mitä se teistä miehistä kertoo?
Että tykkäätte olla toisen miehen pantavana, ihan jokainen.
Eikös tuo lähinnä kerro, että Jeesus oli homo, kun suunnitteli miehen g-pisteen peräsuoleen?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oletan että aikuinen mies tietää mikä on takaiskuventtiili 🤦🏼
Lyödäänkö vetoa? Ex-puolisoni, tekniikan tohtori, tuskin tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Estää nesteen virtauksen väärään suuntaan. Esim laskimoissa on sellaiset. Kävikö mielessäsi lainkaan se? Tuskin. Et tiedä miten oma kehosi toimii, pelle.
Ap
Kyllä, just näin. Ap osasi päätellä. Takaiskuventtiili estää takaisinvirtausta. Ihan niin kuin laskimoläppä laskimossa, muuten meillä kaikilla olisi jalat täynnä hyytymiä.
Mulla on jalat täynnä vain tatuointeja.
T. Laura 47v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellekö se pitää selittää? Usein se on nainen joka esim pesukoneen asentaa. Ainakin minun kokemusmaailmassa.
Tämä. Kuin lapselle selittäisi.
Mä asennan aina pesukoneen itse sen jälkeen kun mies yritti vääntää jakarilla muoviliitintä. Asennusohjeessa luki suomeksi: kiristä käsin, ettei liitin vahingoitu.
Mutta oletteko ikinä nähneet miehen lukevan ohjeita? Minä olen nähnyt kerran, vaikka mulla on ollut useita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö sinä ap, missä kohtaa kehossasi on g-piste? Peräsuolen etuseinämän ja eturauhasen takaseinämän välissä. Mitä se teistä miehistä kertoo?
Eikös tuo lähinnä kerro, että Jeesus oli homo, kun suunnitteli miehen g-pisteen peräsuoleen?
Jumala suunnitteli, Jeesus vain jeesusteli ja uhriutui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mulla on jalat täynnä vain tatuointeja.
T. Laura 47v
Veeti ketään ei kiinnosta sun ulinat naisista ja tatskoista. Sä ottaisit itsekin ellet olisi pa ja ellei äiti kieltäisi.
Terve ihminen ei tarvitse takaiskuventtiiliä mihinkään.
Olen töissä teknisellä alalla, joten tottakai.
Mutta miksi se tulisi puheeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et ole tosissasi 😅
Takaiskuventtiileitä on niin maailma täysi. Lähes kaikilla on pyykinpesukone, astianpesukone. Kaikilla on verisuonet joissa sama mekanismi. Pumpattavat renkaat ym. hyödyntää tätä, ettei ilma pakene. Monenlaisissa liittimissä tarvitaan tätä ominaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sit ole mekaniikkainsinööri vaan sähkö- tai rakennuspuolen. Tai joku vi tun 3d-keilaustyyppi
Vierailija kirjoitti:
Osaisitko sinä selittää mikä on menstruaatio?
Eikös se ole se kun bändi tulee takaisin lavalle ja soittaa vielä yhden biisin?
Vierailija kirjoitti:
Terve nimenomaan tarvitsee, sairailla ne voi olla sökönä, esim aorttaläppä.
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin. Ei kauaa sinussakaan veri virtaisi, ilman tuota mekaniikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Etuiskuventtiilin osaa jokainen selittää, mutta takaiskuventtiili onkin sitten vaikeampi.
Tämä. Yksikään ei ole vielä kyennyt ketjussa kertomaan mikä on takaiskuventtiili.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et ole tosissasi 😅
Takaiskuventtiileitä on niin maailma täysi. Lähes kaikilla on pyykinpesukone, astianpesukone. Kaikilla on verisuonet joissa sama mekanismi. Pumpattavat renkaat ym. hyödyntää tätä, ettei ilma pakene. Monenlaisissa liittimissä tarvitaan tätä ominaisuutta.
Olen täysin tosissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos leikitään että Jumala loi ihmisen, niin hän harjoitteli miehellä ja teki tämän prototyypin paskasta ("maan tomusta"). Nainen oli täydellinen ja valmistettiin korkeammalla osaamisella korkealaatuisemmasta raaka-aineesta (kylkiluusta).
No, emme nyt kyllä ihan jokainen.
T. Mies