Tähän on tultu: nykyään 60v ja 20v on yhtä hemaisevat vartalot!
Nykypäivän 60+ näyttää jopa paremmalta kuin 20+.
https://www.iltalehti.fi/muoti/a/2abefd7c-c592-4582-86cc-a1d0e4e61cce
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Geenit muuttuneet, ei ole itsestä kii lihoaminen !.
Geenit eivät todellakaan muutu kymmenissä vuosissa, ei edes sadoissa.
Minä kuusikymppinen alle 60-kiloinen kolmen lapsen äiti olen vartaloltani paljon paremman näköinen kuin nämä järkyttävät alle kolmekymppiset 150-kiloiset laardikasat. Ja näin ovat samanikäiset ystävänikin.
Surettaa ja iljettää samanaikaisesti nämä.
Vierailija kirjoitti:
Nuorella
lapsettomalla
daamilla reidet
selluliitin peitossa
yhtä lailla
kuin kymmeniä vuosia
vanhemmilla
lapsia maailmaan
saattaneilla ladyilla.
Tämä hämmentää. E
Miksi
Kirjoitat
Kuin
Teini
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä näkyy aina. Kun pakkelit pestään pois ja otetaan hiusvärit tukasta niin kyllä se ikä näkyy. Sitä ei voi mikään kiistää.
Totta, mielestäni en näytä ikäistäni (58) nuoremmalta, en ainakaan paljon. Mutta pakko myöntää, että olen kaunis. En ole ikinä asiaa sen enempää ajatellut, mutta nyt sen huomaa paljon selvemmin kuin ennen. Olin aina ikäluokkani suosituimpien joukossa, mutta nyt päät kääntyvät jopa enemmän kuin nuorena nimenomaan siksi, että näytän ikäiseltäni kauniilta naiselta. Mahtaako muilla olla samanlaisia kokemuksia? Tarkoitan, että päät tuntuvat kääntyvän jopa enemmän kuin nuorempana. He katsovat minua tarkemmin, koska olen kaunis ja kauniisti pukeutunut, naisetkin. Ja naisetkin tulevat sanomaan, että vitsi kun olet kaunis tms. siis ihan tuntemattomat. Tällaista ei nuorena tapahtunut, että naiset sanoisivat noin, koska nuoret kauniit naiset ovat kuitenkin aika tavanomainen näky. Ja viimeksi kun olin hetken baarissa (todella harvinaista) yksin odottamassa mulle haettavia juomia, niin alle kahdessa minuutissa mua tuli iskemään 10 vuotta nuorempi mies. Baarin komein, jos omaa miestä ei lasketa. Tosi kivan oloinen mies muuten, juttelimme sitten myöhemmin niitä näitä, lapsista ym. Hän ei ollut liian nuori (48), aikuinen kuitenkin. Se on vähän karmivaa, jos liian nuori tulee iskutarkoituksessa jutulle, koska koen olevani sijoitettu johonkin puumakategoriaan.
Miten vitussa tämä liittyy aloitukseen? :D
Ehkäpä väärään ketjuun kirjotti?
Varmasti hyvännäkönen nainen mutta ilmeisesti järki ei enää raksuta?
Tuo tummahiuksinen oli kyl aika namu m37
Noista kolmesta jos pitäis valita niin ehdoton ykkönen on nelikymppinen, hyvänä kakkosena kuuskymppinen ja mikä huolestuttavinta, nuorin tulee takana kaukana...
Miksi tuota nuorinta mimmiä näytetään selkeästi vähemmän ja sellaisista kuvakulmista ettei koko vartaloa ehdi näkemään kunnolla?
Kaunein nainen tuossa klipissä oli silmälaseja mainostava Erling Haaland 🤤
M43
Aiemminkin on läskejä sheimattu noissa julkaisuissa. Muistan yhden keikistelyvideon, jota en nyt löytänyt. Joku läski oli laitettu persestringibiksuissa ja huonosti istuvassa bikiniyläosassa kahden mallimaisen laihan ja pitkän naisen väliin keikistelemään, pyörimään ja esittelemään uima-asua ja kuinka sama uima-asu muka "sopii kaikille".
Hei mahtavaa kun kaikki täällä ovat 50-60 - vuotiaina ihan poikkeuksellisen hyvin säilyneitä, timmejä ja rypyttömiä.. 😁 Vauvapalstan taianomainen vaikutus 😅.
Vierailija kirjoitti:
Hei mahtavaa kun kaikki täällä ovat 50-60 - vuotiaina ihan poikkeuksellisen hyvin säilyneitä, timmejä ja rypyttömiä.. 😁 Vauvapalstan taianomainen vaikutus 😅.
Sädekehävaikutus suorastaan :O
Vierailija kirjoitti:
Vanhempi sukupolvi on hankkinut jo nuorena hyvän pohjakunnon. Ei istuttu somen äärellä eikä woltattu jokaista ateriaa kotiin. Vielä 2000-luvun alussa pizzan tilaaminen oli harvoin tapahtunut ylellisyys.
Ja mistä nämä tavat ollaan sitten opittu? 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kuusikymppinen alle 60-kiloinen kolmen lapsen äiti olen vartaloltani paljon paremman näköinen kuin nämä järkyttävät alle kolmekymppiset 150-kiloiset laardikasat. Ja näin ovat samanikäiset ystävänikin.
Sielun kanssa ei kuitenkaan ole kehumista.
Vierailija kirjoitti:
Ei poikkeuksellisesti. Ainakin täällä Helsingissä akateemisissa piireissä viisikymppiset naiset ovat järjestään paremman näköisiä kuin ihran valtaamat nuoret naiset.
Toki nuorissakin on kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sielun kanssa ei kuitenkaan ole kehumista.
Voisitko tarkentaa?
Jos läski on kuvottavaa, niin tekeekö se sielustani huonomman?
Juu, jo kaksikymppiset rupsahtavat tai läskiintyvät. Silli-aromi yhteinen kaikissa ikäryhmissä.
Vierailija kirjoitti:
Mun vartalo ei ole hirveästi muuttunut, vaikka olen 58. Selluliittia ei ole esim. lainkaan, on voimakas tiimalasi, ryhdikkäät rinnat. Kasvoissa on ilmejuonteita, ei ryppyjä. Vuodet ovat kohdelleet hyvin, ei omaa ansiota.
Ihminen harvemmin on sellainen kuin millaisena itsensä näkee. Välillä pistää huvittamaan sisäisesti kun kuuntelee eräänkin kaverin kehuskeluja itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Olivat turhan tanakoita naisia. Kaikilla selvästi ylipainoa ja liikuntaa ei ole koskaan tullut harrastettua. Sen näkee heti. Tasapaksu muhkurainen vartalo jota ravittu useasti pikaruualla mm. burgereilla...
Mä en ymmärrä tätä burgerien parjausta - leipää, lihaa, kasviksia, kastiketta. Ihan samaa tavaraa kuin moni kotiruoka. Kokonaiskalorit lopulta ratkaisevat.
Ja ei, kaikki ylipainoiset ei mätä aamulla pizzaa, lounaaksi Heseä ja illalla buffettia, jäätelöä ja karkkia. Lihomiseen tarvii esim. 100 ylimääräistä kilokaloria päivässä, niin se ajan myötä kertyy. Se on yksi haukkaus vaikka jotain banaania tai maustamatonta jogurttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sädekehävaikutus suorastaan :O
No jep. Tämä on kunnon click-bait/ragebait missä tarkoituksella valittu nämä mallit, haloo? Juuri siksi että jengi pääsee arvostelemaan näiden naisten vartaloita ja haukkumaan "plösöjä" ja valittamaan että iästä riippumatta suomalaiset naiset on niiiin läskejä nykyään ja aaaaasialaiset naiset ne on vaan niin pieniä blaa blaa. Olen pienikokoinen keski-ikäinen mutta en vaan tykkää tällaisesta heikosti verhotusta kehohaukkumisen uutisesta.
Kaikilla sama vartalotyyoi, ovatko, tytäs, äiti ja mummo? Toi "suosikki" uikkari ei nyt mikään maailman imartelevin ole. Valjun värinen vaakaraitakuvio, kuosi tuo mieleen 2000-luvun alun lastenvaatteet...