Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni sinkku viettää juhannuksensa yksin kotona?

Vierailija
19.06.2026 |

Itselläni ei ole ketään, kenen kanssa juhlia juhannusta. Eikä kiinnosta lähteä mihinkään tapahtumaan, joten vietän juhannuksen yksin kuten aina ennenkin. 

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin yksi. Ehkä käyn autoajelulla katselemassa juhannuskokkoja.

Tätä mäkin ajattelin sitten illemmalla. 

Vierailija
62/68 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yksin kotona kunpa joku edes soittaisi ja toivottaisi hyvää juhannusta niin turhaa kaikki on tää mitä elämästä jäljelle jää.

Soitatko itse jollekin? Minä en soita, ja jos ja kun en jaksa ketään muistaa, niin ei kukaan varmaan muista muakaan. 

Yksin olen kotona. Semmosta se nuorehkolla sinkulla on. En juo alkoholia, enkä jaksa lähteä sen ainoan sinkkukaverin kanssa mihinkään, kun on semmoinen mies, jolle viina maistuu vaikka joka päivä. Teen jotain hyvää ruokaa ja yöllä menen pitkälle kävelylle metsään ja siitä uimaan. Lauantain ja sunnuntain välisenä yönä teen taikoja. Mulle sunnuntai eli kesäpäivänseisaus on se oikea juhannus. Tää muu on lähinnä kaupallista massahysteriaa. 

yöllä menen pitkälle kävelylle metsään ja siitä uimaan. Lauantain ja sunnuntain välisenä yönä teen taikoja.

Sullahan on oikein perinteinen pakanajuhannus. 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun saisikin joskus olla tällaiset typerät juhlat yksin kotona, nytkin ollaan koko suvun voimin mökillä ja tämä on yhtä helvettiä, 5 tuntia suuntaan ajomatkaa, bensaan ja ruokiin sekä ison mökin vuokraan palaa järjetön summa rahaa ja kolme päivää joutuu kuuntelemaan samojen typerien sukulaisten vitsejä. Ei hetkenkään rauhaa, edes saunassa kun sinne aina joku serkku änkeää lässyttämään roskaa kaljan / lonkeron kanssa. Ruoka makkaraa ja grillitassuja ja eineslihapullia sekä ranskalaisia, koska mikään muu ei maistu kuulemma lapsille. Kakarat mekastavat ja rääkyvät 16 tuntia päivässä. 

Auts. Jaksamista!

Vierailija
64/68 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen samanlainen!

En ole kokoajan kotona, nytkin olen kirjastossa ja mulla on repussa makkarapaketti ja sinappia, nam. Hyvä juhannus mulle.

Missä on kirjasto auki? Täällä ainakin kiinni näin juhannusaattona.

Täällä toinen kirjastossa äsken käynyt, ilokseni Rikhardinkadun kirjasto on auki. Nyt on hyvää luettavaa, syötävää ja valkoviinipullo. Illalla lämmitän saunan ja istun parvekkeella rauhasta nauttien, vapaaehtoisessa yksinäisyydessä ja onnellisena. 

Vierailija
65/68 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kohtalotoveri. Avioliitto loppui noin 1,5 kk sitten. Mutta elämä jatkuu 

Vierailija
66/68 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon todella kateellinen heille jotka saavat olla yksin  

Olen mieheni kanssa mökillä ja anoppini ja appiukko saapuivat aamupäivällä paikalle juhlimaan juhannusta. 

Tulivat taksilla ja olivat jo silloin humalassa  

Nyt istuvat pihakeinussa ja  kuuntelevat Irwinin kappaleita. 

Toivottavasti sammuvat pian. Huomenna lähden kotiin. 

Tässäpä hyvin suomijuhannus :D

Vierailija
67/68 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin ja kotona. Voisin kyllä lähteä jonnekin yksinkin, mutta ei ole rahaa. Juhannus ei eroa muista päivistä mitenkään, paitsi että tuossa pihassa on mölinää eikä saa nukkua. Tai onhan monesti viikonloppuisinkin häiriköintiä, että siinä mielessä ihan samanlaista.

Vierailija
68/68 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määritä sinkku: tolkun impi vai elimensäjakelija.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi