Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pärjään mukavasti tuloilla ja säästöön 500-700€ kuukaudessa

Vierailija
02.03.2024 |

Mukava säästää rahaa ja säästössä kiva summa rahaa. Lisäksi vuokratuloja kahdesta asunnosta. Oma asunto myös velaton. Jossain vaiheessa uusi asunto joka isompi ja jossa sauna. Hyvin on asiat sekä talous. Yhdenhengentalous. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kahden tonnin netosta tonnin kuukaudessa säästöön. Olen tyytyväinen.

Vierailija
2/10 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen OF-kontenttia, jossa esitän kissaa ja pieren alasti miikkiin

ja site teen toiveita

Helppo elämä - parempi mieli

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut sanontaa ''omakehu haisee''?

t. Oolofi-04

Vierailija
4/10 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin säästät? Pärjään hyvin mutta en säästä, vaan käytän rahani mukavaan elämään. Perheessäni on moni kuollut suht. nuorena (40-60 v.) 

Vierailija
5/10 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin yhden hengen talous ja pari tonnia kk nettotulot, pärjään erittäin hyvin koska elän varojeni mukaan. Ei kulutusluottoja, ei lainoja lainojen päälle, ei turhia osamaksuja laitteista vaan säästän ja maksan ne kerralla, en pidä turhia suoratoistopalveluita vain ainoastaan yksi tai max kaksi kerrallaan ne mitä käytän. Raaka-aineet kaupasta ja ruoat teen itse. En syö ulkona enkä käy leffoissa, en kahviloissa jne. Jos en käyttäisi niin paljon rahaa alkoholiin (en käy baareissa, juon kotona), niin säästöön jäisi tonni kuussa, mutta nytkin jää kivasti.

Vierailija
6/10 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sitä sanotaan, että ei ne suuret tulot vaan pienet menot.

Vierailija
7/10 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä maassa asut kun ei saunaa ja väität että hyvin asiat?

Vierailija
8/10 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät sulle, harmi että elämä on muutakin kuin talo, auto ja elektroniikkavehkeet. 

Vierailija
9/10 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin yhden hengen talous ja pari tonnia kk nettotulot, pärjään erittäin hyvin koska elän varojeni mukaan. Ei kulutusluottoja, ei lainoja lainojen päälle, ei turhia osamaksuja laitteista vaan säästän ja maksan ne kerralla, en pidä turhia suoratoistopalveluita vain ainoastaan yksi tai max kaksi kerrallaan ne mitä käytän. Raaka-aineet kaupasta ja ruoat teen itse. En syö ulkona enkä käy leffoissa, en kahviloissa jne. Jos en käyttäisi niin paljon rahaa alkoholiin (en käy baareissa, juon kotona), niin säästöön jäisi tonni kuussa, mutta nytkin jää kivasti.

Miksi et käy ulkona tai leffoissa yms? 

Minä en osta juurikaan tavaraa, mutta haen kokemuksia. Laitan rahani kaiken maailman koskenlaskuihin ja muihin kokeiluihin, konsertteihin, elämyksiin ja jopa hyvään ravintolaruokaan ja oopperaan. Tämä on minun Tapani nauttia elämästä ja vähistä rahoistani. Ihmisille eri asiat tuottaa iloa. Jollekkin tupakka, tavara, joillekin säästöt tai kokemukset. 

Vierailija
10/10 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa elämää, ei kahviloita, ravintoloita, leffoja, ystäviä, yksin ryyppäät kotona. Mutta pääasia, että rahaa säästyy, käärinliinoissahan on taskut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi