Kuinka moni sinkku viettää juhannuksensa yksin kotona?
Itselläni ei ole ketään, kenen kanssa juhlia juhannusta. Eikä kiinnosta lähteä mihinkään tapahtumaan, joten vietän juhannuksen yksin kuten aina ennenkin.
Kommentit (65)
Juu, yksin ne hetket kun en ole töissä. Töissä menee tämä(kin) juhannus.
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen samanlainen!
En ole kokoajan kotona, nytkin olen kirjastossa ja mulla on repussa makkarapaketti ja sinappia, nam. Hyvä juhannus mulle.
Yksin vietän. Toisaalta normi viikonloppu. Kokon katselu ei kiinnosta ja muuten samaa voi tehdä joka kesävkl ja miksei arkisinkin lomalla. Itselleni yhtä turha juhla kuin vappu ja pääsiäinen.
68554 sinkkua on yksin kotona juhannuksena.
Yhden kikimpassa sairastan, ruokaa dyykkaan.
Hyvää Mittu- Maria Sinulle.
Mene ulos luontoon. Tee jotain todella sun lempiruokaa. Ihan tavallinen lyhyt viikonloppu loppujen lopuksi. Mitäs sull on maananataina- jos työ- siitäkin sitten nyt omaa lepoa vaan, jalkahoitoa, saunaa??? jätskiä, mene puistoon chillamaan. Teet rästejä, katsot lempisarjoja jne. Arkeen pakuu tas kivaa-
Heippa!!!!!!
Tänään siivoan saunan, lämmitän sen ja kylven. Laitan uunilohta. Sama kuin viime perjantaina. Huomenna lähden pyörälenkille, jos sää sallii. Mikään örvellys ja humalaisten seura ei kiinnosta.
N51
Ihan tavalline vapaa päivä vaan.
Äiti toki soitti ja kinusi puhelimessa. "Kai sää nyt juhannussaunaan tuut?", "ei kai sitä nyt kukaan juhannusta yksin vietä", "mitä sää siellä kerrostaloasunnosa muka teet juhannuksena?"
Vastasin vaan kohteliaasti, "täytyy katsoo, jos sitä innostuis lähtemään".
Siis en ole menossa. Haluan viettää tämän päivän ihan vaan levätessä. Yksin oleilua rauhassa. Nää juhannukset, vaput ja uudet vuodet on nykyään lähinnä "ihan sama". Massakäyttäytymiseen sortuvien ihmisten pakko-viettää-kun-kaikki-muutkin - viettää juhlia. Minulla on rohkeutta jättä juhannukset väliin ihan tosta noin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin kaksikymmentä vuotta olen viettänyt kaikki juhlapäivät jouluaattoa lukuun ottamatta yksin. Voi tuossa olla ollut joku juhannus, jolloin kaverin kanssa käynyt baarissa, mutta sinkkuna ei enää yksin ole viitsinyt lähteä.
Voin siis sanoa, etten juhli käytännössä mitään juhlapäiviä millään tavalla. Yhtä hyvin voisin juhlia maanantaiaamuja joillain omilla perinteillä. 😁
Sama täällä. En tee mitään erityistä yleisinä juhlapäivinä. Niillä ei ole minulle merkitystä edes ylimääräisenä vapaa-aikana, sillä olen eläkkeellä. Joka tapauksessa, olen yksin melkein aina, oli arki tai pyhä.
Olin joskus "tuvassa" töissä, pt-paikka. "Tupa" kiinni koko Juhannuksen. Mietin, et kysyisinkö ohjaajalta, jos pidettäisi paikka auki Aattona, vaikka muutama tunti? Kun on yksinäisiä vanhuksia ja ehkä alkon käyttäjiäkin, jotka haluaisi juttuseuraa.
Jäi sitten kysymättä ja vietin yksin koko jussin (alkoholin merkeissä; niinkuin nytkin .... :( ). Korkki meni kiinni jo pe-iltana, su:na sitten reipas kävelylenkki (siinä sai monot kyytiä! :)))
Vieläkin harmittaa etten ehdottanut. Ainoa oli se, ettei yksin olisi saanut olla vaan aina piti olla 2, siis työpari.
Hiljaista, nautin olla yksin. Hki hiljentynyt . Viettäköön ken tahtoo joulut ja juhannus, ihan sama hailee ....
Täällä kans yksi :) puuhastelen kotona kaikenlaista, otan rennosti, syön hyvin, rapsuttelen koiraa ehkä ajelen johonkin päin huvikseen.
Olis tietty kiva et olis kumppani esim kanssa mut rima on nykyään niin korkeella et tuskin moista ilmestyy jakamaan touhuja.
Olis mahikset alkaa sosiaalisemmaks menijäks mut ei oikein kiinnosta alkoholi eikä ihmis katraat.
M46
Liikun ulkona vain silloin kun muiden ihmisten aktiviteetti on alhaisimmillaan eli arkipäivinä työaikaan. En voi sietää ihmisiä
Sairaalla ja köyhällä ei ole muitakaan vaihtoehtoja :( Murhaajani olisi tervetullut.
Minä olen yksin ja nautin siitä! Ei jaksa mitään hälyä tai varsinkaan humalaisia. Ihana rauha. Olen aamun vaan juonut kahvia ja ollut hissuksiin, käynyt välillä ulkona nauttimassa auringonpaisteesta.
Vietän juhannuksen yksin, suunnitelmissa hakea mieluista ruokaa ja ehkä saunoa myöhemmin. Mukavaa juhannusta kaikille!
EI kiinnosta juhannukset. Ihan ylimääräinen vapaapäivä töistä. SYön jotain ja olen ihan rauhassa vaan. Käyn ehkä uimassa.
Minäkin vietin juhannuksia paljon yksin. Itselle muutos tapahtui, kun rohkenin avata suuni ja ehdotella yhteistä jussin viettoa kaverille. Nyt on seuraa.
Yksin tai yhdessä, kannattaa keksiä jotain kivaa tekemistä.
Tsemppiä ja hyvää juhannusta kaikille!
En ole edes sinkku ja vietän juhannusta yksin kotona omasta halustani. Kohta vähän siivoan, käyn kaupassa ja lämmitän saunan, syön ja menen ajoissa nukkumaan. En kaipaa nyt yhtään mitään muuta.
Minä vietän....juhannuksena käyn leirintä alueella syömässä rannalla grilli ateria ja käyn kalassa ..se on n
Minun juhannus tapa. En kaipaa mitään hälinää ympärille vaan viihdy yksinseni