Yks hyvä puoli siinä että elää selvinpäin terveellistä elämää eikä tingi omista rutiineista on se että
Saat viikonloppu aamuisin, pyhinä ja lomina kävellä ihan yksin kaupungissakin, ei ketää missää 😅😅 Muistakaa että se on myös osa sitä kun alat ottaa vastuuta itsestäs, sä et enää makaa krapuloissas puolee päivää niikukaikki muut.
Kommentit (25)
Tulee ihan 28 päivää myöhemmin elokuva mieleen kun pelkkä sanomalehti menee tuulen mukana kadulla 😅😅😅😅
Sinulla täytyy olla todella pieni ja surullinen elämä kun pitää tulla jeesustelemaan ja leijumaan tällaisella asialla tänne heti aamusta. Hyvää Juhannusta ja parempaa tulevaisuutta sinulle kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla täytyy olla todella pieni ja surullinen elämä kun pitää tulla jeesustelemaan ja leijumaan tällaisella asialla tänne heti aamusta. Hyvää Juhannusta ja parempaa tulevaisuutta sinulle kuitenkin.
Ainii pienempi ku sulla kuka tuli kitisemään minun aloitukseen kotosohvalta? 😅😅
Hih hih hih hih, miten kertoa, että elän harhaisessa minäkuvassa kuvitellen olevani jotenkin uniikki lumihiutale.
Vierailija kirjoitti:
Lestalle tekis hyvää kerrankin maistaa viinaa.
Ei tekisi. Viinassa ei ole mitään hyvää paitsi pienissä määrin vanhuksille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainii pienempi ku sulla kuka tuli kitisemään minun aloitukseen kotosohvalta? 😅😅
Hih hih hih hih hih hih hih
Me askarrellaan lasten kanssa sinulle mitali ja laitetaan postiin.
Vierailija kirjoitti:
Joo, pitää juoda tuo pönikkäviini ensin pois, siitä saa hyvää materiaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, pitää juoda tuo pönikkäviini ensin pois, siitä saa hyvää materiaalia.
Mä käyn salin eka ja askartelen sen jälkeen aloittajalle pokaalin ja fillaroin sen hänelle ihan itse, kun tuo posti on vähän epävarma.
Todella toivon että olet alle 25-vuotias, aivojen kehittymiseen on silloin vielä mahdollisuuksia. Tai ei välttämättä jos on tarpeeksi vetänyt päihteitä
Mitäh?! Missä ne kaikki puskaraiskaat janatsit nyt ovat?!
Mä ainakin rupeen dokaan jo näin aamupäivällä, niin ehtii selviämään illaksi ja sitten taas herää hyvissä ajoin ilman kummoisempaa krapulaa, kun on muistanut juoda iltaa kohden paljon vettä.
Hienoa! Ilmeisesti olet saanut elämäsi kuntoon. Rutiinien noudattaminen on tärkeää, siihen ei kaikki kykene. Toki mm. juhannuksena pitää nostaa malja ja syödä vähän paremmin, mutta itselläni juoma on alkoholiton.
Voit kuvitella "kaikkien muiden makaavan krapulassa", mutta ei se sinua auta eikä itsetuntoasi korjaa.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi on aika varas
Ajan lisäksi varastaa rahaa ja terveyden.
Vierailija kirjoitti:
niin.. suurin osa kun heräsi aattoon vapaa-päivän kunniaksi valmiiksi krapulassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi on aika varas
Ajan lisäksi varastaa rahaa ja terveyden.
Jos päättää käyttää rahansa viinaan gi se ole varkaus, vaan investointi. Ei välttis vie terveyttä
Surullistahan tuo on, sinulla ei ole ketään läheisiä ihmisiä kenen kanssa viettää aikaa. Kaupungin betonihelvetistä ei pääse hetkeksikään irti ja niitä katuja tallustetaan oli arki tai pyhä.
Lestalle tekis hyvää kerrankin maistaa viinaa.