Lähtisitkö 22 tunnin suoralle lennolle Lontoo - Sydney?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Jos tarpeeksi halvat liput saisin niin kyllä. Ei se koneiden vaihtelu eri kentillä myöskään kivaa ole.
No ei, mutta siinä pääsee sentään välillä jaloittelemaan ja käymään kunnollisessa vessassa asioilla ja vähän pesulla.
En. Mä olen pitänyt 3-4 tuntia ehdottomana takarajana turistiluokalle. Ausseihin ei näe pointtia mennä muutenkaan. Se on aivan irrallaan tästä maailmasta maaperänsä ja eläimistönsä yms kanssa. Marsiin ennemmin. ;)
Aikoinaan lennot oli tuota luokkaa, kun koneet oli hitaita lentoveneitä. Olot oli tosin luksusta niissä. Oli punkat ja salongit. Harvojen herkkua.
Pave Maijasen hitti: Lähtisitkö 22 tunnin suoralle lennolle Lontoo - Sydney?
Pisin lento minkä mä olen tehnyt oli 12h. Jännitin sitä etukäteen, että miten sitä jaksaa siinä turistiluokan paikalla istua, mutta yllättävän kivuttomasti se meni. 22h kuulostaa kyllä aika tuskaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Pisin lento minkä mä olen tehnyt oli 12h. Jännitin sitä etukäteen, että miten sitä jaksaa siinä turistiluokan paikalla istua, mutta yllättävän kivuttomasti se meni. 22h kuulostaa kyllä aika tuskaiselta.
No mulle teki jo 8 tuntia tiukkaa, jalkoihin alkoi koskea. Plus se, että vihaan ja pelkään lentokoneessa oloa, joten henkisesti myös hyvin raskasta.
Hki-Singapore tai Honkkari-Hki on jotain 11 tuntisia, ja mulle aivan liikaa. Fyysisesti rasittavia ja tulee huono olo vaikka ei pisaraakaan alkoholia.
Ja siitä vielä jatko Sydneyhin. Muuten kannattaa käydä Ausseissa jos lennot jaksaa kestää.
Lähtisin, jos olisi varmaa ettei edessä istu penkin kallistaja ja ettei koneessa ole kiljuvia penskoja. Vastamelukuulokkeet päässä pystyn luomaan oman kuplan, jossa viihdyn. Nukkumiseen laitan vielä korvatulpat lisäksi. Olen hiukan ääniyliherkkä ja eniten ahdistun lentokoneessa metelistä. Penkissä pystyn kyllä istumaan vaikka miten kauan.
En, koska olen lukenut Clare Mackintoshin jännärin "Panttivanki".
https://www.suomalainen.com/products/panttivanki-6?srsltid=AfmBOorgPg0U…
Suomalaisillehan tuo on huono yhteys, koska ensin pitäisi mennä väärään suuntaan Lontooseen.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisillehan tuo on huono yhteys, koska ensin pitäisi mennä väärään suuntaan Lontooseen.
Muistaakseni Helsinki-Doha-Sydney oli 6 h + 13 h eli pysähdyksen kanssakin lyhyempi.
Vierailija kirjoitti:
"The world’s longest flight takes off next year - a 22-hour journey
Qantas has announced that it will fly between London and Sydney from next October, breaking the final frontier of ultra-long-haul aviation"https://www.thetimes.com/travel/advice/qantas-london-sydney-flight-hchm…
Olen "melkein" jo lentänyt kyseisen lennon :) Qantasilla lennettiin ensin Lontoosta 9 tuntia Mumbaihin Intiaan ja koska kone oli siellä aamuyöllä, niin matkustajille annettiin lupa juoksennella ja verrytellä kentällä tankkauksen aikana eli noin tunnin paussi. Ja eikun takaisin koneeseen ja sitten Mumbaista lennettiin 14 tuntia Sydneyyn Australiaan.
Eikö tuossa ajassa tule jo nälkä ja paskat housuun?
Onneksi ei tarvitse mennä Lontooseen, että sinne pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuossa ajassa tule jo nälkä ja paskat housuun?
Siivelle pääsee kakkimaan. Ja voi samalla pyydystää lintuja ruoaksi.
Menisin mieluummin vaikka laivalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lentänyt. Ei ollut paha juttu kun puolet matkasta tuli nukuttua.
Et ole, koska tuo alkaa vasta ensi vuonna.
Reittejä myös lopetetaan välillä.
Tokioon olen lentänyt Finnairilla., Olikohan tuo nyt 9 vai 10h. Ei tuntunut missään.
Toinen mokoma päälle saattaisi jo tuntua. Eikä oikein huvittaisi matkustaa ensin 2 aikavyöhykettä kauemmaksi kohteesta.
Olen joskus mennyt muistaakseni 13-tuntisen lennon ählymaasta Australiaan. Onneksi oli keskipaikka vapaana, niin oli vähän enemmän tilaa. Ja A380:ssä on alakerran ikkunapaikalla kivasti ylimääräistä tilaa, koska seinä kaareutuu reilusti ulospäin.