Ihanaa olla koko juhannus kotona, löhöillä sängyssä ja lukea kirjoja!
Ahdistaa ajatuskin muista ihmisistä ja hillumisesta!
Kommentit (50)
Minäkin olen kotona, kissojen kanssa. Saunon, lueskelen, katson hömppäohjelmia, istuskelen takapihalla kuohuvaa siemaillen ja ihastelen luontoa. Ihan parasta.
Sama. Olisin voinut mennä mökillekin mutta on niin kylmää ja sateista ettei yhtään houkuttele.
Vierailija kirjoitti:
Suomen kesä parhaimmillaan, luonto kauniina ja kukkivana, keskikesän suuri juhla.
En kyllä haluaisi sisällä viettää.
Talvella ehtii lukea ja kutoa sukkaa.
Känniläiset örisee puskissa ja rikasteet yrittää raahata väkisillä sinne myös. Rannalla erseilijät kuvaa kännyköillä salaa.mökillä naapurien riidat raikaa melkein yhtäkovaa kuin teillä. Työleiri sukulaisten luona. Tylsyyttään ulvovat kakarat joilla kännyköiden akku loppu. Ukko joka makaa rinnat paljaana kuisyilla palveltavana olut kourassa.
Koti yksinäisyys sänky herkut ja hyvä kirja=
Parasta.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee tuosta löhöily -sanasta mieleen lihava nainen, joka valuu yli sängyn reunojen.
Mulla taas lihava miesvaavi jolle pitää kaikki passata käteen.
Sama, tosin käyn kohta salilla, mutta tuskin sielläkään paljoa porukkaa.
Minä teen Avoimen Yliopiston kurssia.
Pidetään tämä hyvän tuulen ketjuna Rouva Kiusaajasta huolimatta. Hyvää jussia kaikille yksinäisille :) Eletään se juuri niin kuin halutaan! Kiusaajat kiusaa, heitä odottaa karma kyllä jossain toisaalla. Tuollaisella negatiivisella energialla saa vain omasta elämästään ikävän.
Minä katson Unelmien Poikamiestyttöä. Myöhemmin illalla tulee Scream 3.
Mulle tulee tuosta löhöily -sanasta mieleen lihava nainen, joka valuu yli sängyn reunojen.