Onko hotellissa kiva olla töissä?
Kommentit (8)
Missä tehtävissä? Huonesiivouksessa ihan hirveetä, aamiaista laittamassa no jaa, respassa kivaa.
Minulla on vain huonesiivouksesta kokemusta. Oli aika ällöttävää, eikä kyllä tee mieli yöpyä hotelleissa enää.
Natasha tykkää jättää ikkunat auki 25 asteen pakkasella mikä tuottaa tappiota yritykseen ja kuluja kuin sairastuttaa asiakkaat.
Kyllä on. Mutta vaikuttaa missä firmassa on töissä. Onko iso ketju vai pörssiyhtiö vai yksityinen. Lepposaa hommaa se on ja ihan suht ok palkka työhön nähden.
Oon ollut jo pari v lauantaisin hotelliaamiaisella. Tykkään. Silloin ei ole työmatkalaisia ja ne, jotka maksaa itse, arvostavat aamiaista.
Työ on suht simppeliä, mutta jotkut ovat, kuin porsaat. Kerätään suuret määrät ja jätetään syömättä.
Vakkari kokki, jonka kanssa teen yhteistyötä.
Mulle ei mm kuulu tiskaus, mutta jos on aikaa, laitan astioita koneeseen ja vien paikoilleen.
Kiire on koko työvuoron, mutta koska teen vain tämän yhden vuoron viikossa, sen jaksaa.
Kysyn aina onko ok, jos otan nämä, mitä ei oo mennyt ja aina sanoo joo.
Mulla on 4 isoa karkkilaatikkoa ja ne tulee täyteen, menisi muuten bioon.
Tulen aina vähän aikaisemmin töihin, saan viedä tyhjät viini- ja viinapullot. Pakkaan ne muovisiin laatikoihin. Työvuoron jälkeen vien laatikot nokkakärryillä lidliin ja saan rahaa n 10 e
Vierailija kirjoitti:
Oon ollut jo pari v lauantaisin hotelliaamiaisella. Tykkään. Silloin ei ole työmatkalaisia ja ne, jotka maksaa itse, arvostavat aamiaista.
Työ on suht simppeliä, mutta jotkut ovat, kuin porsaat. Kerätään suuret määrät ja jätetään syömättä.
Mulle ei mm kuulu tiskaus, mutta jos on aikaa, laitan astioita koneeseen ja vien paikoilleen.
Kiire on koko työvuoron, mutta koska teen vain tämän yhden vuoron viikossa, sen jaksaa.
Tulen aina vähän aikaisemmin töihin, saan viedä tyhjät viini- ja viinapullot. Pakkaan ne muovisiin laatikoihin. Työvuoron jälkeen vien laatikot nokkakärryillä lidliin ja saan rahaa n 10 e
Kiva lukea näitä. Vaikutat ahkeralta tyypiltä 👍
Vierailija kirjoitti:
Mikähän paikka tämä on, kun yleensä tyhjät pullot hakee juomakuskit :)
Ja oletko työnantajalta tarkistanut,että saat viedä biojätettä kotiin?
Kyllä, mutta vain, jos on kiva työporukka. Kireä ilmapiiri on kamalaa hotellissa tai missä tahansa.