Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko meillä mahdollisuutta?

Vierailija
17.05.2007 |

Mies 47, viiden lapsen isä, naimisissa. Hulluna minuun, luonteeseen, olemukseen, ulkonäköön kaikkeen. Olisi valmis jättämään perheensä jos sanoisin kyllä.

Minä 25, yhden lapsen äiti, naimisissa (tuore avioliitto). Luulen, että rakastan tuota ihanaa miestä. Rakastan myös omaa miestäni. Tunnen tekeväni väärin perheelleni. Ja teenkin.

Tätä asiaa itkin tälle toiselle miehelle viime yönä. Hän sanoi, että siinä tapauksessa meidän pitää lopettaa. Mutta kuitenkaan se ei loppunut.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HULLUA EDES AJATELLA. JA TIEDÄT SEN ITSEKIN!

Vierailija
2/17 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette itsekkäitä, jos sen teette

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää tykätä niin paljon toisesta.

Mietin sitäkin, että minun äitini on nuorempi kun tämä mies. Yrittääkö hän käyttää minua hyväkseen. Minun tunteitani.

Toisaalta tuo te en usko, hän on niin vilpitön rakkautensa kans

-ap-

Vierailija
4/17 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kaikkesi, että sinun ja aviomiehesi suhde paranee entisestään, tee työtä sen eteen.

Vierailija
5/17 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä kriisi sulla lienee? Ehkä kantsis hankkia keskusteluapua ja mahdollisesti lääkitys. Ammattilaiset mielenterveyspuolella ovat sinua varten!

Vierailija
6/17 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olek oskaan tavannu tällästä halua ja veto voimaa

Rakastan pientä lastani, omaa kullan nuppua, joka ei tiedä mitään pahasta maailmasta. Jossa pahuus ja väärät tunteet jyllää.

Että sydän voi rakastaa muutakin kun lastani ja hänen isää :(

-ap-

Vierailija
7/17 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kaikista suurin ja mahtavin hedelmä voi sitäpaitsi olla liiankin makea, jopa äklö ainakin jos kokonaan syö.

Vierailija
8/17 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tee kaikkesi, että sinun ja aviomiehesi suhde paranee entisestään, tee työtä sen eteen.

nykyään taas nään miehestäni vaan selän. Takerrun häneen, hän vetää itsensä pois

Minä tiedän minun pitäisi lopettaa " suhde" keskittyä perheeseeni. ajatuskin saa minut itkemään -ap-

Vierailija
9/17 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhuudenvaivat alkavat ilmaantua.

Vierailija
10/17 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viisikymppinen, mies vähemmän viriili 72-v. Pahimmassa tapauksessa miehesi lapset ja lastenlapset eivät käy katkeruuttaan kylässä eivätkä auta miehesi edelleen vanhennuttua. Sinä hoidat, huolehdit, peset, vahdit ja samaan aikaan ikäisesi ystäväpariskunnat viettävät huoletonta keski-ikäistä elämäänsä (uutta nuoruuttaan, kun lapset ovat lentäneet pesästä) moottoripyörän satulassa.

Vierailija
11/17 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun sydän pakahtuu

Vierailija
12/17 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä sydän on rakkautta varten, tiedäthän sellaista pyyteetöntä ja epäitsekästä rakkautta. Sellaista, jonka vuoksi on valmis itsekin joskus kärsimään. Mieli sen sijaan tarvitsee kaikenlaista, ja ah mitä mielikuvitus voikaan saada aikaiseksi. Mieli voi tehdä tuhojaan, rikkoa kaunista. Tunne, mitä se on? Se on tekosyy.

Itse sanoisin, että revi itsesi irti ukkomiehestä ja kärsi vierotusoireesi - mieti mistä on syvimmiltään kysmys. Sitten ehkä saat tilalle jotain kaunista ja aitoa, jotain joka kestää.

Vierailija
13/17 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät mitä tarkoitan, eli liian läheistä miehen ja naisen välistä kanssakäyntiä. lisäksi tietty tunteet päälle. ( = fyysisyys + psyykkisyys).

Jos olette, oma aviomiehesi hyvin todennäköisesti vaistoaa sen. Jos taas salasuhteenne on vain katse-tasolla, kömmähdyksesi on helpompi peruuttaa ja unohtaa pikku hiljaa... vaikka aviomiehesi vaistoaa varmasti myös pelkän tunnepohjaisenkin salasuhteen.

Vierailija
14/17 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo, mieti nyt vähän vielä ennen kuin teet elämäsi mokan.

Vierailija
15/17 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulot ja kuvitlemat

Vierailija
16/17 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

luulot ja kuvitlemat

Vierailija
17/17 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä-riko kaks perhettä himojes vallassa ja totea joku päivä kuinka suuri virhearviointi tulu tehtyä kun mies on vanha ja sairas

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi