Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsistit

Vierailija
18.06.2026 |

Imee toisesta kaikki voimat. Narsku ajattelee vain itseään. Tunnen tyypin, joka tällä tavoin tappoi vaimonsa, kulutti loppuun nuoren naisen ja vei tältä elämän. Pian jo uusi kierroksessa. Narsku on kylmä ja tunteeton, teeskentelee tunteita. Osa narskuista on vielä jäätäviä psykopaatteja, jotka tuovat tuhoa tullessaan. Kuolemaa, kipua ja tuskaa, tuhoa ja eroja on tiedossa. Ja tahallista toisen maanrakoon polkemista, rajojen rikkomista, sairasta mustasukkaisuutta ja kateutta. Psykopaatti on sadistinen. Otus jonka pitäisi hävittää maan pinnalta.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤮🤢🤮

Vierailija
2/26 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vimppa lause, otus jonka pitäisi hävittää maan pinnalta, on tosi. Olen valmis tehtävään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kestäisi, lopulta narskut tulevat saamaan selkäänsä niin että luut kolisevat.

Vierailija
4/26 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narskut meni rikki jo lapsena. Liian kova kolaus ja ego otti vallan. Ei siitä parannuta. Narskujen eliminoiminen varmaan helpottaisi heitä itseään eniten. Täytyy olla vapauttava ajatus että ei tarvitse koskaan enää ajatella peilikuvaansa ja mitä naapurikin ajattelee.

Vierailija
5/26 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narskut meni rikki jo lapsena. Liian kova kolaus ja ego otti vallan. Ei siitä parannuta. Narskujen eliminoiminen varmaan helpottaisi heitä itseään eniten. Täytyy olla vapauttava ajatus että ei tarvitse koskaan enää ajatella peilikuvaansa ja mitä naapurikin ajattelee.

Ego ja itsekkyys, siihen pahat teot johtavat.

Vierailija
6/26 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka Purra

Vierailija
7/26 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikka Purra

Ei tässä ketjussa naisia saa haukkua, hus.

Vierailija
8/26 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narskujen eliminoiminen varmaan helpottaisi heitä itseään eniten.* Oletko narsku? kun ajattelet vain narskun kannalta. Narskun uhrithan kärsii eniten ja syyttömänä. Narsku on kaikkeen SYYLLINEN. Pahan lähde.

Vierailija
9/26 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikka Purra

Purra on täydellinen kuva narsistista. Keski-ikäisenäkin uhriutuu äitinsä kuolemasta irtopisteiden takia. Epäsuosittu tyttö joka alkaa heti instailemaan, aivan niin kuin Sanna Marin (jota varmaan salaa halveksuu ja kadehtii).

Vierailija
10/26 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikka Purra

Ei ole narsku vaikka jotenkin viallinen on. Ja muistakaa että useimmat narskut on miehiä.

Vierailija
11/26 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narskut saavat niin paljon tuhoa aikaan, että paras heivata helvettiin koko vanha kaveripiiri, jos sellaisen pillin tahtiin alkavat tanssia. Siinä ei menetä mitään vaan pelastaa itsensä.

Vierailija
12/26 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit pilaavat muidenkin elämän

Vierailija
13/26 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykykäsityksen mukaan narsistisuus periytyy vahvasti. Eli ei ole vanhempien syytä. Toki oikeanlaisella kasvatuksella voi yrittää hillitä narsiatista käytöstä.

Vierailija
14/26 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta usein narskujen kanssa olleista naisista tulee samanlaisia kun mieli myrkyttyy. Ilme on kuin psykopaatilla ja osa menee mukaan jopa varattujen narskujen juoniin vahingoittamaan nykyistä tai exää. Alkavat käyttää kamaa ja moraali rappeutuu. Osalle tapahtuu niin pahoja juttuja että itsekin muuttuvat tunteettomaksi. 

Vierailija
15/26 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykykäsityksen mukaan narsistisuus periytyy vahvasti. Eli ei ole vanhempien syytä. Toki oikeanlaisella kasvatuksella voi yrittää hillitä narsiatista käytöstä.

Kyllä sanoisin että on se vanhempien syytä. Olen nähnyt mitä kylmä kasvatus sai aikaan omille vanhemmille. Narsismi on paljon läsnä puolustusmekanismina yksinäisellä ja kaltoinkohdellulla lapsella, joten voin ymmärtää heitä tai näen heidät. Ne ihmiset jää itse tarvitseviksi lapsiksi, joilla ei ole mitään herkkyyttä ja empatiakykyä muita kohtaan. Olen iloinen puolestasi ettei sinulla ole perheessäsi ollut narsisteja, ja voit turvallisesti vedota tutkimuksiin henkilökohtaisten kokemusten sijaan.

Vierailija
16/26 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistit pilaavat muidenkin elämän

🎯, nimenomaan tästä on kyse.

Vierailija
17/26 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sanoisin että on se vanhempien syytä. Olen nähnyt mitä kylmä kasvatus sai aikaan omille vanhemmille. Narsismi on paljon läsnä puolustusmekanismina yksinäisellä ja kaltoinkohdellulla lapsella, joten voin ymmärtää heitä tai näen heidät. Ne ihmiset jää itse tarvitseviksi lapsiksi, joilla ei ole mitään herkkyyttä ja empatiakykyä muita kohtaan. Olen iloinen puolestasi ettei sinulla ole perheessäsi ollut narsisteja, ja voit turvallisesti vedota tutkimuksiin henkilökohtaisten kokemusten sijaan.

Ei pidä paikkaansa. Narsistit ovat usein hemmoteltu ja passattuja. Sairas vanhempi tekee puolesta, jumaloi ja hemmottelee piloille poikaansa ja luo hänelle väärää mielikuvaa itsestään. Jos lapsella on taipumus itsekkyyteen hän alkaa käyttämään tätä hyväksi. Teeskentelee, ja esittää muuta kun on. Alkaa tekemään pahoja tekoja koska hamuaa kokemuksia ja kaikkea itselleen. Lapsen koko maailma vääristyy. Ei pelkästään vanhemmista kiinni, vaan lapsi itse on egoistinen, sairas ja itsekäs.  Oletko kuullut sanontaa: sairaan äidin sairas poika? 

Vierailija
18/26 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisajan noitavainot kehiin. Narskut + psykopaatit tuleen. Palaneen lihan käry ilmaan. 

Vierailija
19/26 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan narsismi-ilmiö keksitty tarpeeseen, jossa ihmisellä on hyvin heikot puolustusmekanismit ja kova psyykkinen tarve uhriutua?

Pohdin vaan, että itse tunnen oikeasti varmasti satoja ihmisiä, mutten tiedä yhtään kuvatunlaista narsistia. Toisaalta itse olen persoonana sellainen, että minua ei pääse kukaan alistamaan, koska annan välittömästi takaisin. Eli pidän rajani.

Vierailija
20/26 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entisajan noitavainot kehiin. Narskut + psykopaatit tuleen. Palaneen lihan käry ilmaan. 

Paras rankku 😄. Elävältä polttaminen sattuu niin perkeleesti. Paha palamaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä