Mitä mieltä jos kumppanilla ollut satoja partnereita?
Olen ollut naisenikanssa reilun vuoden ja nyt möläytti suustaan että sillä on ollut liki sata partneria ennen minua. Tuli aika outoja fiiliksiä kun miettii itekseen että niin moni mies pannut mun naista ennen minua. Jotenkin luottamus katosi kun miksi minä nyt hänelle riitäisin kun ennenkin miehet vaihtuneet kuin sukat. Sama pätee varmaan toisinkin päin että jos miehellä satoja panoja.
Kommentit (6)
Naidessa varmaan miettisi että jos jonkin näköinen vehje on tätäkin rakoa jynssänyt. tuleivaisuudessakin haluaa naida eri ukkoja ja kohta alkaa vieraissa hyppiminen.
Mutta jos se paljastuisi vuoden yhdessäolon jälkeen, niin kyllä todellakin kunnioitus ja luottamus menisi. Miksi tosiaan tyytyisi olemaan vain minun kanssani, ehkäpä vuosikymmeniä, jos ennenkin olisi kelvannut kuka vain vastaantulija???
Otan osaa ap!
Ei ole yhteensä kuin 100-1000 panoa. Parisuhteessa tai panosuhteessa toi tulee jo yhdessä vuodessa täyteen.
Mä kyllä voin panna sadan naisen miehen kanssa, mut suhteeseen en ala. En sen lukumäärän takia vaan sen taustalla olevan ongelman takia, joka ajaa irtosuhteisiin. Yleensä alko tai kanna kuvassa, muutenkin epävakaa elämä.
Vierailija:
on varmasti todella himokas, ellei jopa nymfomaani. Ei luultavasti ainakaan pihtari eikä estoinen.
yksi kaverini, joka oli 22-vuotiaana nainut 70 miehen kanssa, oli erään hänen panokumppaninsa mukaan estoinen lahna, joka kuitenkin antoi panna. Mutta ei osallistunut hommaan itse millään tavalla. Ei hyväillyt miestä, ei ottanut suihin, ei liikauttanut eväänsäkään. Levitti vain jalat ja päästi pukille.
on varmasti todella himokas, ellei jopa nymfomaani. Ei luultavasti ainakaan pihtari eikä estoinen.