Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Mies ei hyväksynyt eroa"...

Vierailija
18.06.2026 |

...Murhasi vaimon. Aina ja uudelleen samat tapahtumat toistuvat.

Kuka opettaisi ajoissa? Että ero ei ole mielipidekysymys, ei siinä kysytä sopiiko ero vai eikö sovi. Eroava puoliso eroaa jos niin haluaa. 

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun joku alkaa sun kanssa vapaa-ehtoisesti parisuhteeseen, hän saa ihan vapaa-ehtoisesti siitä lähteä. Moni mies luulee että kun nainen on nyt kanssani alkanut olemaan niin nyt minä määrään onko hän kanssani myös jatkossa. Käsittämättöntä.

Miksi näissä keskusteluissa aina kääntyy heti alkuunsa jutut niin että moni mies ei hyväksy? Ihan samalla tavalla se voi olla nainen. Itse kun ilmoitin erosta alkoi kiukuttelu nimenomaan naisen toimesta. Olisi pitänyt väkisin jatkaa vaikka olin jo vuosia aiemmin ilmoittanut että tämä suhde ei toimi näin, joku päivä lähden. Onko jotenkin naiselle vastenmielistä hyväksyä että miehen mielestä parisuhde on mahdollisuus ja molempien pitää olla kiinnostavia? Miksi naiset eivät hyväksy sellaista että miehellä on rajat ja vaatimukset naiselle ja sama pitää olla toisinpäin. Todellakin pitää olla mieluinen kumppani. M41

Oisko vaikka siksi että ne naiset ei kuitenkaan kymmenittäin tapa niitä miehiä?

mä en oo tappanut ketään ,olen mies. Suurin osa miehistä ei tapa ketään.

Vierailija
62/69 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun joku alkaa sun kanssa vapaa-ehtoisesti parisuhteeseen, hän saa ihan vapaa-ehtoisesti siitä lähteä. Moni mies luulee että kun nainen on nyt kanssani alkanut olemaan niin nyt minä määrään onko hän kanssani myös jatkossa. Käsittämättöntä.

entä jos yhteenmentäessää luvataan, ...kunnes kuolema meidät erottaa?

Siinä kysytään tahdotko, ei lupaatko. Siinä on suuri ero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi näissä keskusteluissa aina kääntyy heti alkuunsa jutut niin että moni mies ei hyväksy? Ihan samalla tavalla se voi olla nainen. Itse kun ilmoitin erosta alkoi kiukuttelu nimenomaan naisen toimesta. Olisi pitänyt väkisin jatkaa vaikka olin jo vuosia aiemmin ilmoittanut että tämä suhde ei toimi näin, joku päivä lähden. Onko jotenkin naiselle vastenmielistä hyväksyä että miehen mielestä parisuhde on mahdollisuus ja molempien pitää olla kiinnostavia? Miksi naiset eivät hyväksy sellaista että miehellä on rajat ja vaatimukset naiselle ja sama pitää olla toisinpäin. Todellakin pitää olla mieluinen kumppani. M41

No taputapu sinulle. Ei poista sitä tosiasiaa, että vain pieni murto-osa tappajista on naisia. Hyvin miestyypillinen rikos ja sellaisiahan rikoksia piisaa.

Vierailija
64/69 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Mielestäni voisi antaa extratuomiot niille, jotka tappaa oman puolison tai lapset. Siinä on erityisen pahasti rikottu luottamuksellinen suhde uhriin. 

Ja naismurha nimikkeenä ehdottomasti lakiin ja heti! Tämä ilmiö on nyt aika tehdä näkyväksi, missä miehet tappaa naisiaan vuosittain Suomessakin kymmeniä. 

Aivan samaa tapahtuu toisinpäin. Miksi se on hyväksyttävämpää?

Ai naiset tappaa miehiään? Juu u… 

Kyllä näin tapahtuu joka vuosi Suomessakin useampi tapaus. Näitä enemmän että ei hyväksytä eroa ja aletaan kostamaan sitä. M41

Nyt puhuttiin murhista ja tapoista, toisen elämän päättämisestä. Ei kostamisesta. Voit mennä muualle puhumaan niistä. 

Niistä moni on kiukuttelun seuraus. AP puhui että mies ei hyväksynyt eroa. Lopulta tappoi

Vierailija
65/69 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja missä maassa tämmöinen koulutus pitäisi järjestää, jotta se tavoittaisi nämä miehet? Olisiko helpompi saada suomalaiset naiset ymmärtämään, että kulttuureissa on eroja. Taitaa olla sekin mahdotonta.

Minulle sanoi ihan supisuomalainen mies etten voi jättää häntä, koska emme ole sopineet erosta yhdessä eikä hän ole suostunut siihen.

Mulla ihan sama kokemus. Ja seksistä olisi myös pitänyt huolehtia hänen loppuelämänsä ajan.

Vierailija
66/69 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Mielestäni voisi antaa extratuomiot niille, jotka tappaa oman puolison tai lapset. Siinä on erityisen pahasti rikottu luottamuksellinen suhde uhriin. 

Ja naismurha nimikkeenä ehdottomasti lakiin ja heti! Tämä ilmiö on nyt aika tehdä näkyväksi, missä miehet tappaa naisiaan vuosittain Suomessakin kymmeniä. 

Aivan samaa tapahtuu toisinpäin. Miksi se on hyväksyttävämpää?

Ai naiset tappaa miehiään? Juu u… 

Kyllä näin tapahtuu joka vuosi Suomessakin useampi tapaus. Näitä enemmän että ei hyväksytä eroa ja aletaan kostamaan sitä. M41

Nämä tuomitaan yleensä murhana, koska naistyypilliset tavat tappaa tuomitaan usein murhana (myrkky, lääkkeen  tai huumeen yliannostus, aseen käyttö), kun taas miestyypillinen kidutin puolisoa vuosikausia ja lopulta päätin vaimon päivät muka vahingossa ja suunnittelematta menee liian usein kuolemantuottamuksena.

Vierailija
67/69 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No taputapu sinulle. Ei poista sitä tosiasiaa, että vain pieni murto-osa tappajista on naisia. Hyvin miestyypillinen rikos ja sellaisiahan rikoksia piisaa.

miksi olet niin sukupuolittunut, eikö ihmistä tule kohdella yksilönä, eikä jonkun ryhmän jäsenenä?

Vierailija
68/69 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi olet niin sukupuolittunut, eikö ihmistä tule kohdella yksilönä, eikä jonkun ryhmän jäsenenä?

Koska kyseessä on hyvin sukupuolittunut rikostyyppi, kuten itsekin hyvin tiedät. Miksi yrität faktaa jankuttamalla muuksi muuttaa?

Vierailija
69/69 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on myös aviomies yllättäen jättänyt. En pystynyt hyväksymään eroa....

... joten menin eroseminaariin ja terapiaan. Tein useamman vuoden työn asian kanssa.

That's the difference.

T. Nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan