Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mun on vaikea uskoa Jumalan olemassaoloon vaikka hän on vastannut rukouspyyntöihini jatkuvasti

Vierailija
17.06.2026 |

Haluan olla uskovainen, halunnut jo vuosia mutta en silti pysty uskomaan täysin. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/6 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso kuolemanrajakokemuksista (Near death experience) Youtubista videoita. Löytyy paljon. 

Vierailija
4/6 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemminkin ihmettelen, miten jotkut pystyvät uskomaan niin järjettömiin juttuihin kuin esimerkiksi kristinusko. Siinä ei ole mitään ihmeellistä, että on vaikea uskoa satuihin. 

Vierailija
5/6 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan luonnollista, ettei ole helppoa uskoa täysin. Itsekin olen ollut vuosia uskossa ja silti välillä epäilyttää, kun asiat eivät mene tahtoni mukaan. Mutta eivät ne aina voi mennä. Henki on altis mutta liha on heikko. Usko on Jumalan lahja, ei sitä itsestään voi puristaa. Uuden testamentin lukeminen päivittäin ravitsee horjuvaa uskoa, samoin seurakunnassa ja jossain Raamattupiirissä käyminen eli uskovien yhteisö ja ehtoollisella käynti. Se on vähittäistä kasvua, jonka Jumala antaa. Siunausta sinulle!

Vierailija
6/6 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan luonnollista, ettei ole helppoa uskoa täysin. Itsekin olen ollut vuosia uskossa ja silti välillä epäilyttää, kun asiat eivät mene tahtoni mukaan. Mutta eivät ne aina voi mennä. Henki on altis mutta liha on heikko. Usko on Jumalan lahja, ei sitä itsestään voi puristaa. Uuden testamentin lukeminen päivittäin ravitsee horjuvaa uskoa, samoin seurakunnassa ja jossain Raamattupiirissä käyminen eli uskovien yhteisö ja ehtoollisella käynti. Se on vähittäistä kasvua, jonka Jumala antaa. Siunausta sinulle!

Et ole tosiuskovainen, jos välillä epäilet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän