Miksi mun on vaikea uskoa Jumalan olemassaoloon vaikka hän on vastannut rukouspyyntöihini jatkuvasti
Haluan olla uskovainen, halunnut jo vuosia mutta en silti pysty uskomaan täysin.
Kommentit (6)
Katso kuolemanrajakokemuksista (Near death experience) Youtubista videoita. Löytyy paljon.
Pikemminkin ihmettelen, miten jotkut pystyvät uskomaan niin järjettömiin juttuihin kuin esimerkiksi kristinusko. Siinä ei ole mitään ihmeellistä, että on vaikea uskoa satuihin.
Se on ihan luonnollista, ettei ole helppoa uskoa täysin. Itsekin olen ollut vuosia uskossa ja silti välillä epäilyttää, kun asiat eivät mene tahtoni mukaan. Mutta eivät ne aina voi mennä. Henki on altis mutta liha on heikko. Usko on Jumalan lahja, ei sitä itsestään voi puristaa. Uuden testamentin lukeminen päivittäin ravitsee horjuvaa uskoa, samoin seurakunnassa ja jossain Raamattupiirissä käyminen eli uskovien yhteisö ja ehtoollisella käynti. Se on vähittäistä kasvua, jonka Jumala antaa. Siunausta sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan luonnollista, ettei ole helppoa uskoa täysin. Itsekin olen ollut vuosia uskossa ja silti välillä epäilyttää, kun asiat eivät mene tahtoni mukaan. Mutta eivät ne aina voi mennä. Henki on altis mutta liha on heikko. Usko on Jumalan lahja, ei sitä itsestään voi puristaa. Uuden testamentin lukeminen päivittäin ravitsee horjuvaa uskoa, samoin seurakunnassa ja jossain Raamattupiirissä käyminen eli uskovien yhteisö ja ehtoollisella käynti. Se on vähittäistä kasvua, jonka Jumala antaa. Siunausta sinulle!
Et ole tosiuskovainen, jos välillä epäilet.
Up