Rintaliivipakko on tulossa kaikkeen kaupungilla liikkumiseen
Kommentit (21)
Onkohan tätäkään mietitty loppuunasti?🤔
Tämähän räjäyttää epäkuranttien naarasporukoiden määrän ja alkaa muodostua rikollisia rintaliivijengejä ja "löyhiä kaveriporukoita👶🏿🧑🏿🦲" sekä "Espoolaisnuorukaista" koostuvia jengejä.
Voi poiĵat kun sitä ei muilta kysytä pidetäänkö vai ei.Jokainen nainen tietää itse miten toimii.
HIenoa. Pitää hankkia isoja kokoja setämiehille, joiden ympärysmitta on kolmatta metriä.
Liivimyyjä
Vierailija kirjoitti:
Joko alkaa rintaliivien poltot?
Rinnat paljaana kuduille mellakoimaan.
Miehille tulossa pussi päähän pakko
Loppuu asiaton ja turha kommentointi ja tuijottelu
Mutta uimahallissa saa nännit näkyä.
Kai koskee kaikkia sukupuolia? Meinaan nykyään miehillä voi olla isommat rinnat kuin naisilla.
kohta tulee mustakaavut naisille..kiitos
Vierailija kirjoitti:
Joko alkaa rintaliivien poltot?
Veikkaan että persujen mersut savuaa kohta.
Minä en ainakaan ala käyttää. Enhän ole kondomiakaan koskaan tarvinnut enkä käyttänyt.
Mahtavaa! Vihdoin miesten toikkut issit saadaan pois katseilta! Joko ap olet päättänyt, toppi, kaarituelliset vai -tuettomat? Kuumaa pitsiä vai järkevät puuvillaiset? Toppi vai hakasilla? Riittääkö ap DDDD 130 vai pitääkö olla isompi? Entäs väri? Puuteria, mustaa, valkoista vai hurrrrrjan punaista, joka taatusti huomataan ja miehetkin innostuu?
kiva kun et laittanut linkkiä trollaukseesi, mutta olisihan se hauskaan jos tulisi rintaliivipakko. Heti heräisi kysymykset, että 1) kuka tarkastaa onko kaikilla rintaliivit ja 2) mistä miehet ostavat rintaliivinsä, käyttävät jotain harjoitusrintsikoita tai aaa-kuppeja?
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan ala käyttää. Enhän ole kondomiakaan koskaan tarvinnut enkä käyttänyt.
Haju tuntuukin aina, kun kävelet ohi.
T työkaverisi
Jes 😎