Sanna Marinille huippunimitys
Sanna Marin nimettiin Münchenin turvallisuuskonferenssin (MSC) uuden teknologia-aloitteen, Tech Strategy Initiativen, ydinjäseneksi. Aloite kokoaa yhteen kansainvälisiä asiantuntijoita ja päättäjiä arvioimaan nousevien teknologioiden geopoliittisia vaikutuksia, keskittyen erityisesti supertekoälyyn.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/253ff7d9-8c2c-4143-b415-de4ed9dbbb37
Kommentit (117)
Kyllä suomalaiset ovat ihme porukkaa, kun mistään ei voida iloita ja olla ylpeitä, kun joku suomalainen saa mainetta ja kunniaa maailmassa.
Mistä tämä viha ja katkeruus tulee?
Muualla maailmassa Sanna Marinille järjestettäisiin kansanjuhlia ja tansittaiaiin ilosta ja onnesta Marinin puolesta.
Miten Marinin menestys maailmalla on keneltäkään pois? Tai kunnia tai maine.
Vierailija kirjoitti:
Siinä jutussa kerrottiin, että Marinin erityisenä ansiona pidettiin Marinin ennakointikykyä Suomen Nato-prosessissa. Eli siis sitä kun Marin tammikuussa ennen Venäjän hyökkäystä sanoi, että Suomi ei Natoon mene hänen vahtivuorollaan ??????
Tuo jankutus on niin huvittavaa. Sinäkö luulet Marinin tarkoittaneen, että hän aikoo yksin omin kätösen estää Suomea hakemasta Natoon?
Ja tarkoitatko, että sinä et olisi halunnut Suomea Natoon (eli olit mielestäsi Marinin kanssa samaa mieltä)? Muuten on aika vaikea tajuta, miksi syyttelisit jotakuta oikean päätöksen tekemisestä.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa Sanna Marin. Hienoa huomata kuinka Marinia arvostetaan maailmalla ja kansainvälisissä tehtävissä.
Se kirkastaa Suomen maakuvaa maailmalla ja mainetta.
Suomesta kaksi huipputyyppiä Sanna Marin ja Alexander Stubb, joiden sanomista maailma kuuntelee.
Marinia arvostetaan maailmalla ja kansainvälisissä tehtävissä., hö-hö. Mahtaneeko yksikään oikeasti älykäs ihminen arvostaa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä suomalaiset ovat ihme porukkaa, kun mistään ei voida iloita ja olla ylpeitä, kun joku suomalainen saa mainetta ja kunniaa maailmassa.
Muualla maailmassa Sanna Marinille järjestettäisiin kansanjuhlia ja tansittaiaiin ilosta ja onnesta Marinin puolesta.
Sitä Perussuomalaista kateutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heillä kun on vaan se holtittomasti heiluva BarbieGirl.
Vierailija kirjoitti:
Sannan pitämät puheet suomeksi ja englanniksi on laadittu tekoälyllä. Hänestä julkaistu kirja on kirjoitetty tekoälyllä. Jokainen Sannan julkaisema kuva on muokattu tekoälyllä. Tässä nyt muutama esimerkki siitä, miten Sanna tukihenkilöineen käyttää tekoälyä Sannan geopoliittisen aseman edistämiseksi.
Mutta eikö se ole hienoa, jos joku onnistuu tekoälyn avulla pääsemään tuohon asemaan maailmalla ja tahkoamaan miljoonien vuositulot ja omaisuusmassat itselleen.
Ainakin minulle kelpaisi, kun tyypillä on koti Helsingissä, Tampeereella ja Lontoossa. Ja on autonkuljettajat, turvamiehet, kokit, siivoojat ja voi elää hotelliseissa hotellin parhaassa sviitissä ja juoda kallista juomaa ja elää luksus elämää.
En itse panisi pahaksi, nyt elän nuhruisessa asunnossa, elän tt-tuella ja käyn ruokajonossa ja haaveilen paremmasta elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä suomalaiset ovat katkeria siitä, että pääministerikaudellaan Marin aiheutti kymmenien miljardien tappiot itsevaltaisilla ja kokemattomilla päätöksillään.
Villi veikkaus. Minä ainakin olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heillä kun on vaan se holtittomasti heiluva BarbieGirl.
Ai niin. Se MassiMuija joka ottaa holtittomasti jokapäivä 100 miljoonaaegee lisää uuttavelkaa. Se MäkkärinKassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkaisussa hänen asiantuntemuksekseen mainitaan strateginen johtajuus, uudet teknologiat ja digitalisaatio, ilmasto sekä sukupuolten tasa-arvo.
Sanna "lennän 320 kertaa vuodessa" onkin just sopivan tekopyhä henkilö edustamaan ilmastoasioissa. Uusista teknologioista ja digitalisaatiosta on varmaan myös tosi vahvaa osaamista. 😂
Oikea ilmastopyhimys tosiaankin.
Kompensaationa lentojalanjäljelleen oli kuitenkin ilmeisen vakavasti luovuttamassa Suomen Hornetteja Ukrainalle.
Varsinainen älykkö ja suuri strategiamestari.
Kaupan kassana ei välttämättä kaikki menesty, mutta........
Vierailija kirjoitti:
Hienoa sinällään ja onnea Sannalle nimityksestä, mutta mietin vaan, että mikä on varsinaisesti se substanssiosaaminen aiheesta, jonka perusteella nimityspäätös on tehty? Ts. onko kyseessä oikea vaikuttava tehtävä vai vaan pr-homma, jossa riittää kun on muuta kautta hankittua nimeä?
Jos kyseessä olisi perskokkaremies, kukaan ei kyselisi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset mammat taas valittavat.
Itse en usko että kateelliset valittajat ovat naisia, vaan lähinnä oikeistomiehiä.
Kateelliset? Kuinka yksikään järjissään oleva ihminen voisi olla kateellinen Marinille? Katellinen mistä?
Minä ainakin olen ainoastaan kiitollinen siitä, että en ole hän.
Olen kyllä kiitollinen siitä, että on mahdollisimman paljon poissa Suomessa. Pysyisikin poissa.
Jaaha, sannulinpalvojilla on näköjään lyhyt selvä hetki menossa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä suomalaiset ovat katkeria siitä, että pääministerikaudellaan Marin aiheutti kymmenien miljardien tappiot itsevaltaisilla ja kokemattomilla päätöksillään.
Ai aheutti. Katso miten orpopurra pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Siinä jutussa kerrottiin, että Marinin erityisenä ansiona pidettiin Marinin ennakointikykyä Suomen Nato-prosessissa. Eli siis sitä kun Marin tammikuussa ennen Venäjän hyökkäystä sanoi, että Suomi ei Natoon mene hänen vahtivuorollaan ??????
Miksi persutrollit jankuttaa tuota, varsinkin on tuhat kertaa todistettu, että ei sanonut noin?
Voittehan te vielä samaan syssyyn väittää, että se halusi itse mennä Ukrainassa uusnassen hautajaisiin (ei valinnut itse), tai se vakio, miten Marin muka varasti aamiaiset, vaikka oikeasti saikin kanslialta väärät ohjeet, ja nuhteet sai kanslia, eikä Marin.
Persutrollien käsikirja on lyhyt ja sitäkin tyhmempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkaisussa hänen asiantuntemuksekseen mainitaan strateginen johtajuus, uudet teknologiat ja digitalisaatio, ilmasto sekä sukupuolten tasa-arvo.
Sanna "lennän 320 kertaa vuodessa" onkin just sopivan tekopyhä henkilö edustamaan ilmastoasioissa. Uusista teknologioista ja digitalisaatiosta on varmaan myös tosi vahvaa osaamista. 😂
Oikea ilmastopyhimys tosiaankin.
Kompensaationa lentojalanjäljelleen oli kuitenkin ilmeisen vakavasti luovuttamassa Suomen Hornetteja Ukrainalle.
Varsinainen älykkö ja suuri strategiamestari.
Nehän kohta joutaa Ukrainaan.....
Vierailija kirjoitti:
Mistähän hän on oikein sen ylivertaisen teknologiakompetenssinsa mahtanut noin nopeasti haalia? Tälläisena 37 vuoden työkokemuksen omaavana korkeakoulutettuna ITC-konkarina, tekoälystäkin hieman syvällisemmin ymmärtävänä ja nyt työttömänä työnhakijana työtä epätoivoisesti metsästäessäni kieltämättä tunnen lievää kateutta kuinka helposti toisille nuo hillotolpat tipahtelee kevyemmälläkin kompetenssilla.
Pärstäkertoimella pääsi. Ja p*rseen nuolemisella.
Kaupan kassa supertekoälyasiantuntijana.
Me kuollaan kaikki! Terminaattorit tulee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai aheutti. Katso miten orpopurra pärjää.
Jos sinulla olisi ollut joskus asuntolainaa sen sijaan että elät kelan elättinä vuokralla, tietäisit, että kun velkaa otetaan 30% lisää, kuten Marin teki Suomelle neljässä vuodessa, ja korot nousevat, jostain pitää tiristää ne lainanlyhennykset. Toivottavasti tajusit.
Kateelliset? Kuinka yksikään järjissään oleva ihminen voisi olla kateellinen Marinille? Katellinen mistä?
Minä ainakin olen ainoastaan kiitollinen siitä, että en ole hän.