Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanna Marinille huippunimitys

Vierailija
17.06.2026 |

Sanna Marin nimettiin Münchenin turvallisuuskonferenssin (MSC) uuden teknologia-aloitteen, Tech Strategy Initiativen, ydinjäseneksi. Aloite kokoaa yhteen kansainvälisiä asiantuntijoita ja päättäjiä arvioimaan nousevien teknologioiden geopoliittisia vaikutuksia, keskittyen erityisesti supertekoälyyn.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/253ff7d9-8c2c-4143-b415-de4ed9dbbb37

Kommentit (199)

Vierailija
81/199 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä jutussa kerrottiin, että Marinin erityisenä ansiona pidettiin Marinin ennakointikykyä Suomen Nato-prosessissa. Eli siis sitä  kun Marin tammikuussa ennen Venäjän hyökkäystä sanoi, että Suomi ei Natoon mene hänen vahtivuorollaan ??????

Miksi persutrollit jankuttaa tuota, varsinkin on tuhat kertaa todistettu, että ei sanonut noin?

Voittehan te vielä samaan syssyyn väittää, että se halusi itse mennä Ukrainassa uusnassen hautajaisiin (ei valinnut itse), tai se vakio, miten Marin muka varasti aamiaiset, vaikka oikeasti saikin kanslialta väärät ohjeet, ja nuhteet sai kanslia, eikä Marin.

Persutrollien käsikirja on lyhyt ja sitäkin tyhmempi.

No kyllähän se käytännössä sanoi:

https://www.reuters.com/world/europe/finlands-pm-says-nato-membership-i…

"hyvin epätodennäköistä hänen vahtivuorollaan"

Vierailija
82/199 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupan kassa supertekoälyasiantuntijana. 

Me kuollaan kaikki! Terminaattorit tulee! 

heh, niitä on jo Ukrainalla ainakin, vaikkakin itse kielsivät niiden käytön kenttäkokeiden jälkeen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/199 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa Sanna Marin. Hienoa huomata kuinka Marinia arvostetaan maailmalla ja kansainvälisissä tehtävissä.

Se kirkastaa Suomen maakuvaa maailmalla ja mainetta.

Suomesta kaksi huipputyyppiä Sanna Marin ja Alexander Stubb, joiden sanomista maailma kuuntelee. 

Marinia arvostetaan maailmalla ja kansainvälisissä tehtävissä., hö-hö.  Mahtaneeko yksikään oikeasti älykäs ihminen arvostaa?

Vaikea sanoa,.mutta hän tahkoaa maailmalla ainakin rahaa. Harva tekee yksinään yrityksessään 3.5  milj. liikevaihtoa, josta yli puolet voittoa. 

Ja jos kirjat muuttaisi Lontooseen, saisi nostaa osingot verovapaasti. 

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011330938.html

Vierailija
84/199 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä suomalaiset ovat ihme porukkaa, kun mistään ei voida iloita ja olla ylpeitä, kun joku suomalainen saa mainetta ja kunniaa maailmassa. 

Mistä tämä viha ja katkeruus tulee?

Muualla maailmassa Sanna Marinille järjestettäisiin kansanjuhlia ja tansittaiaiin ilosta ja onnesta Marinin puolesta. 

Miten Marinin menestys maailmalla on keneltäkään pois?  Tai kunnia tai maine. 

Ehkä suomalaiset ovat katkeria siitä, että pääministerikaudellaan Marin aiheutti kymmenien miljardien tappiot itsevaltaisilla ja kokemattomilla päätöksillään.

Villi veikkaus. Minä ainakin olen.

Niin ne päätökset, jotka eduskunta teki, mukana persut ja kokoomus?

Siellä taitaa itätuuli heilutella trollin huulia.

Persut halusiat kaataa Marinin neuvotteleman elvytyspaketin, joka tulee maksamaan meille 7,2 miljardia, joten älä valehtele, kun on niin helppo todistaa, että valehtelet. He kaikki äänestivät sitä vastaan. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000006614597.html

Vierailija
85/199 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä jutussa kerrottiin, että Marinin erityisenä ansiona pidettiin Marinin ennakointikykyä Suomen Nato-prosessissa. Eli siis sitä  kun Marin tammikuussa ennen Venäjän hyökkäystä sanoi, että Suomi ei Natoon mene hänen vahtivuorollaan ??????

Miksi persutrollit jankuttaa tuota, varsinkin on tuhat kertaa todistettu, että ei sanonut noin?

Voittehan te vielä samaan syssyyn väittää, että se halusi itse mennä Ukrainassa uusnassen hautajaisiin (ei valinnut itse), tai se vakio, miten Marin muka varasti aamiaiset, vaikka oikeasti saikin kanslialta väärät ohjeet, ja nuhteet sai kanslia, eikä Marin.

Älä viitsi.

Reuters korjasi myöhemmin tuon, kun käänsivät väärin.

Marin sanoi, että on epätodennäköistä, että Suomi liittyy Natoon hänen kaudellaan.

Ihan eri asia, kuin teidän trollien valeet vahtivuoroista.

Vierailija
86/199 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ettei jää tänne jää homehtumaan

Vierailija
87/199 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä suomalaiset ovat ihme porukkaa, kun mistään ei voida iloita ja olla ylpeitä, kun joku suomalainen saa mainetta ja kunniaa maailmassa. 

Muualla maailmassa Sanna Marinille järjestettäisiin kansanjuhlia ja tansittaiaiin ilosta ja onnesta Marinin puolesta. 

Ehkä suomalaiset ovat katkeria siitä, että pääministerikaudellaan Marin aiheutti kymmenien miljardien tappiot itsevaltaisilla ja kokemattomilla päätöksillään.

Orpon ja Purran 61 miljarin lisävelka ei tietenkään haittaa, vaan on persuille yhtä Purran meriittiä,.lisäksi voidaan huoletta myydä valtion tuottavaa omaisuutta yli 500 mij. euron edestä, lisäksi leikata lapsilta ja nuorilta etuuksia, joka lisää yli 300.000 lasta köyhyyteen, jopa YK ja Eu on puuttunut lapsiköyhyyteen ja nämä on niitä Persujen meriittejä ja Marinin kymmenien miljardin tappiot kuulostavat tässä valossa hyvältä ratkaisulta, kun Suomessa oli jopa poikkeusolot voimassa. 

Vierailija
88/199 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut halusiat kaataa Marinin neuvotteleman elvytyspaketin, joka tulee maksamaan meille 7,2 miljardia, joten älä valehtele, kun on niin helppo todistaa, että valehtelet. He kaikki äänestivät sitä vastaan. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000006614597.html

Ai nyt Suomen eduskunta päättää Eu:n maksuista?

Sitäpaitsi tehän puhuitte niistä koronan ja Ukrainan aiheuttamista lisäveloista, mutta yritätte vain kääntää puheenaihetta, kun ette halua puhua siitä, että perskokkareet olivat mukana äänestämässä niistä 😄

Noloa, niin noloa teiltä...

Vierailija
89/199 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Orpon ja Purran 61 miljarin lisävelka ei tietenkään haittaa, vaan on persuille yhtä Purran meriittiä,.lisäksi voidaan huoletta myydä valtion tuottavaa omaisuutta yli 500 mij. euron edestä, lisäksi leikata lapsilta ja nuorilta etuuksia, joka lisää yli 300.000 lasta köyhyyteen, jopa YK ja Eu on puuttunut lapsiköyhyyteen ja nämä on niitä Persujen meriittejä ja Marinin kymmenien miljardin tappiot kuulostavat tässä valossa hyvältä ratkaisulta, kun Suomessa oli jopa poikkeusolot voimassa. 

Tämä!

Marin myös kertoi ek-vaaliväittelyissä selväsanaisesti mitä tulee tapahtumaan kun orpo ja purra vallassa ja nämä kaikki ovat toteutuneet. 

Vierailija
90/199 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut paskaa.

"Lopullisen päätöksen EU:n elvytyspaketin (NextGenerationEU) hyväksymisestä Suomen osalta teki Suomen eduskunta.Vaikka hallitus ja pääministeri Sanna Marin neuvottelivat paketin sisällöstä EU:ssa, sopimus vaati toteutuakseen kansallisen parlamentin hyväksynnän."

https://yle.fi/a/3-11926621

Marin ei päättänyt yksin mitään, persuloidit.

Vierailija
91/199 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin, ja jollei rysssssä olisi hyökännyt Ukrainaan ei koko Natoon liittymistä olisi edes harkittu, siis mikäli kaikki olisi jatkunut kuten ennenkin.

Joten tusta on turhaa jankata yhtään kauempaa.

Vierailija
92/199 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kateellista porukkaa, Sanna Marin on loistava ja älykäs nainen, sitäpaitsi kaunis.

Vierailija
93/199 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai aheutti. Katso miten orpopurra pärjää.

Jos sinulla olisi ollut joskus asuntolainaa sen sijaan että elät kelan elättinä vuokralla, tietäisit, että kun velkaa otetaan 30% lisää, kuten Marin teki Suomelle neljässä vuodessa, ja korot nousevat, jostain pitää tiristää ne lainanlyhennykset. Toivottavasti tajusit.

Seli seli.

Vierailija
94/199 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hänen olisi pitänyt kertoa sinisilmäisesti suomalaisten todelliset aikeet itänaapurille? 

Vierailija
95/199 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bilelortollahan ei ole minkäänlaista kompetenssia noihin asioihin, mutta ei sillä toisaalta ollut Suomen johtamiseenkaan.

arvioimaan nousevien teknologioiden geopoliittisia vaikutuksia, keskittyen erityisesti supertekoälyyn

Onneksi persuilla on 😂

10 000 konkurssia.

"Ja näin heiluu sakset, ja sakset heiluu näin..." Sakset teki 100 000 uutta työtöntä, kun se elvytys unohtui. Persujen pickme-tyttö pääsi ministeriksi vain kirjoittamalla rassejuttuja Halla-ahon scriptaan.

Vierailija
96/199 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna on pretty privilegen ja woke-aikakauden ruumiillistuma. Laiha, nätti nuori nainen päässyt hyviin pesteihin aika vähällä kokemuksella. Ei joku Annika Saarikko ois ikinä tehnyt samanlaista uraa, vaikka meriitit ois ollut paljon kovemmat kuin Sannalla koska, no syyt.

Saarikko ei saanut mitään aikaiseksi, koko kauden uhkaili hallituksesta lähtemisellä ja loppujen lopuksi ei ollut pokkaa.

Vierailija
97/199 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna on pretty privilegen ja woke-aikakauden ruumiillistuma. Laiha, nätti nuori nainen päässyt hyviin pesteihin aika vähällä kokemuksella. Ei joku Annika Saarikko ois ikinä tehnyt samanlaista uraa, vaikka meriitit ois ollut paljon kovemmat kuin Sannalla koska, no syyt.

Onko siinä jotain kehumista, että persut on päässeet politiikkaan pity privilegen ansiosta, kun ottavat puolueeseen kaikki mahdolliset rikolliset taustoista välittämättä?

Siellä on olleet rikolliset Turtiainen, Koponen joka sai tuomion rahankeräysrikoksista, Huhtasaari joka on tunnetuin plagioimisesta, Hakkarainen, joka on tuomittu ainakin 10 kertaa...

Vierailija
98/199 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahhaaa! Mikä vitsi!😄

Sinä itse olet suuri vitsi.

Vierailija
99/199 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voipi tulla fudut tyhjäpäälle piankin. 

Tuskin, mitä sinäkin olet sanomaan tukiloinen.

Vierailija
100/199 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia Virta pääsee kans Tony Blair instituuttiin töihin ens keväänä, on niin kaunis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän