Kehtaanko käydä ostamassa tupakkaa miehelle kun olen raskaana?
Kommentit (13)
ja ostin kaljaa sanoin myyjälle aina että nämä tulee miehelle, vaikka eihän mulla mitään miestä ollut. Totta on että ei se kelleen kuulu , mutta enpä halunnut vaan että kukaan saa tietää että juon viikollakin kaljaa.
Nyt olen jo kaljankin juonnin lopettanut kokonaan, ei tarvi selitellä ;D
Mutta kiitos avn seuraavalla kerralla taitaa hävettää.
olin ison masun kaa ostamassa miehelle tupakkaa. sanoin etten haluis mutta se sai mut ylipuhuttua. no, aloin vielä selittää sitten ettei oo mulle vaan miehelle. ja ne selitykset oli niin huonoja ja punastun herkästi ja olin ihan kirkkaanpunainen. kassatäti sano vaan että " just joo.."
en uskalla enää mennä siihen r-kioskiin ostaa mitään. nolottaa nyt ku ajattelee asiaa....tyhmää tiedän mutta ku ei vaan pysty.
kun raskaana ollessa ostin kaksi pulloa siideriä. Teki mieli sanoa ettei ne tuu mulle mutta mitä sitä nyt kenellekään selittelemään.
niin minäkin tein kun ostin mäyriksen miehelle " Nää tulee vaan miehelle saunaoluiksi" kailotin isolla äänellä että muutkin kassajonossa kuulivat, silloinei yhtään hävettänyt.
Ihan sama, mitä ajattelee, jos tiedän itse olevani oikealla asialla.
kirjotus, kun joku raskaana oleva oli ostanut kaupasta MÄYRÄKOIRAN :DD
sitä siinä sitten haukuttiin kuinka vastuuton äiti :)
No sai sitten heti seuraavan päivän lehdessä palautetta, että jospa se mäyris olikin menossa isälle......
Ihan oikeesti, joillakin on tosi ankea omaelämä..... :DDD
Sinne vaan röökiä hakemaan, tuntemattomille ei asia kuulu ja tutut varmaan tietää kelle aski menossa.
Itse ostin muutama vko sitten miehelle tupakkia. Ja joku sivullinen mies katsoi asiakseen kommentoida " minun tupakoimistani" . Sanoinpa vaan, että ala lähteä siitä...
ja aamulla seiskan aikaan (silloin kun ei ollut vielä tätä nykyistä lakia) sinne tuli ihan siistin ja normaalin näköinen nainen ostamaan pari kaljaa. Itse olin siinä aamupöhnässä enkä tosiaankaan edes kiinnittänyt huomiota ostoksiin, mutta hän alkoi siinä kauheasti selittelemään että siksi ostaa näin aikaisin kun on ollut yövuorossa ja menee nyt kotiin nukkumaan ja sen jälkeen sitten ottaa saunakaljan. Ei olis tullut mieleenkään ajatella yhtään mitään mut kieltämättä huvitti aika paljon ne selittelyt. :)
Minä en suostunut raskaana ollessa viemään kauppaan miehen tyhjiä olutpulloja, enkä vie kyllä koskaan silloinkaan kun on lapset mukana kaupassa. En tajua oikein itsekkään miksi pitää olla niin häveliäs. Jotenkin sitä ajattelee että muut ihmiset heti ajattelee että minä pienten lasten äiti olen kuitenkin ne oluet juonut. Miksiköhän ihmiset automaattisesti ajattelee niin. Sama kun sinä menisit ostamaan tupakkaa miehellesi niin joutuisit todistelmaan että miehelle ostat ja ihan varmaan silti muut mielessään ajattelee että selittää vaan että miten voi polttaa raskaana ollessa.
...vaikkakin ilman syytä.
Ostin myös siideriä ja olis tehnyt mieli laittaa lappu kaulaan ettei tule omaan käyttöön...